Κώτσογλου: Οι επισκέπτες στην Κρήτη αναζητούν την εμπειρία – Ήρθε η ώρα οι επαγγελματίες στον τουρισμό να σηκώσουν μανίκια

κώτσογλου-οι-επισκέπτες-στην-κρήτη-αν-1660510

Στο να δημιουργήσει εμπειρίες μέσα αλλά και έξω από το ξενοδοχείο/κατάλλυμα ο επισκέπτης, τις οποίες θα μεταφέρει πίσω στην πατρίδα του είναι το «κλειδί» για μία πετυχημένη τουριστικής σεζόν.

Όπως είπε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κυριάκος Κώτσογλου, μιλώντας στο politica.gr οι επισκέπτες των εκθέσεων -στις οποίες συμμετείχε το περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης το προηγούμενο διάστημα-  αναζητούν πλέον τουρισμό εμπειρίας με σκοπό να γνωρίσουν τον φυσικό πλούτο στα μέρη που επισκέπτονται και η Κρήτη έχει τα πάντα να προσφέρει σε όσους την επιλέγουν, είναι ότι ζητά ο επισκέπτης.

«Είναι ξεκάθαρο πλέον πως ο κόσμος πια, σε επίπεδο διπλάσιο από το ’19 αναζητά τουρισμό εμπειρίας. Κατά συνέπεια, έρχεται ο κόσμος και λέει πως μετά την πανδημία θέλω να οδηγηθώ σε περιοχές με φυσικό πλούτο, με κουλτούρα και θέλω να ζήσω μία εμπειρία την οποία θα θυμάμαι. Η Κρήτη μπορεί να το προσφέρει αυτό» επεσήμανε μεταξύ άλλων ο κ. Κώτσογλου και πρόσθεσε:

Τι διαφοροποιεί την Κρήτη;

«Η ποικιλομορφία, το ανάγλυφο, ο συνδυασμός βουνού-θάλασσας, η διαφοροποίηση μεταξύ βορά και νότου. Αυτό είναι η Κρήτη» τόνισε.

«Αυτό πουλήσαμε με τον καλύτερο τρόπο. Και είναι πέρα για πέρα αλήθεια. Πρέπει να διατηρήσουμε την βιωσιμότητα και την αειφορία μας. Αν τα χάσουμε, τότε μάλλον, θα χάσουμε ένα κομμάτι από την ταυτότητά μας. Να διατηρήσουμε την αυθεντικότητά μας, να φτιάξουμε τις υποδομές μας μέχρι το 2028-30, να συμβαδίζει το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι, που ενδεχομένως πολλαπλασιάζει τις αφίξεις. Να σταματήσουμε να μετράμε με κεφάλια το τουριστικό μας προϊόν. Να βάλουμε δείχτες ποιότητας».

«Η Κρήτη οφείλει να χρησιμοποιήσει όλα της τα όπλα»

«Εάν δεν αντιληφτούμε πως ο άνθρωπος πρέπει να έχει εμπειρία και μέσα αλλά και έξω από το ξενοδοχείο, ή από το κατάλυμα παντού, σε όλη την Κρήτη, θα το χάσουμε το τρένο.

Αν πρέπει να συντηρηθούμε σε όρους ξενοδοχείου και ‘υπέροχων τοίχων’ τότε σε αυτή την περίπτωση θα υπάρξουν πλουσιότεροι, καλύτεροι και λογικότεροι σε αυτό. Θέλουμε να παίξουμε με αυτό που έχει ευλογήσει την Κρήτη.

Είναι η ώρα οι επαγγελματίες στον τουρισμό να σηκώσουν μανίκια και να φροντίσουν κάθε επίσκεψη να είναι μία θαυμάσια εμπειρία φιλοξενίας που θα τον κάνει πρεσβευτή της Κρήτης, όταν επιστρέψει στην πατρίδα του και να πει πως «όλα ήταν εξαιρετικά».

Έχουμε όλα τα φόντα να κάνουμε το πρόβλημα ή την πρόκληση των λίγων πτήσεων κέρδος καλών μηνυμάτων γιατί σε λίγο θα πήξουμε» κατέληξε ο αντιπεριφερειάρχης.

Ωστόσο, ο κ. Κώτσογλου εξέφρασε τον προβληματισμό του για τις υποδομές.

Όπως είπε «το αεροδρόμιο στο Καστέλι…. Έρχεται. υπάρχει ιδιωτική πρωτοβουλία και μία σύμπραξη με τον Οκτώβριο του 2026 θα λειτουργεί. Το θέμα θα είναι σε τι φάση θα είναι ο ΒΟΑΚ, οι υποδομές, οι βιολογικοί, οι αποχετεύσεις. Όταν σε ένα νησί, παραπάνω από το 50% οριοθετείται από τον τουρισμό, κάθε υποδομή είναι και τουριστική. Οι οδοί, η αποχέτευση, η άρδευση. Τουριστικά είναι τα ευρυζωνικά δίκτυα, η ανάδειξη των αρχαιοτήτων. Τουριστικά είναι τα πάντα» κατέληξε.

zarpanews.gr

3 thoughts on “Κώτσογλου: Οι επισκέπτες στην Κρήτη αναζητούν την εμπειρία – Ήρθε η ώρα οι επαγγελματίες στον τουρισμό να σηκώσουν μανίκια

  1. Αμα θέτε να σηκώσουμε μανίκια να βγάλετε τους κάβουρες απο τις τσέπες και να αρχίσετε να πληρώνετε όπως πρέπει τους επαγγελματίες τουρισμού (…αλήθεια τους σκλάβους σε άλλες εποχές τους λέγανε επαγγελματίες;)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook