Απάντηση του Νοσοκομείου Χανίων για την πολύωρη καθυστέρηση στο περιστατικό με τον καρδιοπαθή

απάντηση-του-νοσοκομείου-χανίων-για-τ-761041

Απάντηση σχετικά με την καταγγελία που δημοσίευσε το zarpanews.gr και έχει να κάνει με την πολύωρη καθυστέρηση που υπέστη ένας καρδιοπαθής την Παρασκευή στα Επείγοντα του Νοσοκομείου Χανίων (δείτε ΕΔΩ), καθώς όπως καταγγέλθηκε ο λόγος της μεγάλης αναμονής, όπως τους είπαν δεν υπήρχε γιατρός να τους εξετάσει.

Η απάντηση από μεριάς της Διοίκησης του Νοσοκομείου Χανίων, εκφράζεται στο πως έγιναν οι κινήσεις βάσει και των τηρουμένων αρχείων που διατηρούνται:

«Ο ασθενής αφού εξετάστηκε στο ΤΕΠ του νοσοκομείου μας και του έγιναν ο πρώτος κλινικός και εργαστηριακός έλεγχος, εισήχθη στο Τμήμα Βραχείας Νοσηλείας στις 12.45 το μεσημέρι προκειμένου να παρακολουθηθεί η πορεία της Υγείας του.

Στις 15.45 Επιμελητής Α΄ Καρδιολογίας συνοδευόμενος από Ειδικευόμενη Ιατρό Καρδιολογίας εξέτασαν τον ασθενή και έκριναν ότι η κατάσταση του δεν έχριζε άμεσης εισαγωγής στο Καρδιολογικό Τμήμα, αλλά θα έπρεπε να παραμείνει για παρακολούθηση στην Βραχεία Νοσηλεία (κλινικό και εκ νέου εργαστηριακό-αιματολογικό έλεγχο).

Ο Επιμελητής Α’ Καρδιολογίας ενημέρωσε τους συνοδούς του ασθενούς ότι θα πρέπει να παραμείνει στην Βραχεία Νοσηλεία και να του γίνουν συμπληρωματικές αιματολογικές εξετάσεις. Όμως ο γιατρός δεν δήλωσε την ιδιότητα του Καρδιολόγου στους συνοδούς και προφανώς αυτοί θεώρησαν ότι επρόκειτο για Παθολόγο και ότι δεν εξετάστηκε ο ασθενής από Καρδιολόγο», αναφέρουν μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση.

Σε εκ νέου απάντησή της η οικογένεια του παθόντος, ωστόσο σημειώνει ότι δεν ευσταθούν οι ώρες όπως αναφέρονται στην ανακοίνωση του Νοσοκομείου Χανίων, καθώς και το πως τους αντιμετώπισαν από την πρώτη μέχρι την τελευταία στιγμή της νοσηλείας τους.

Από την πλευρά της διοίκησης του Γ.Ν. Χανίων τονίζεται επίσης ότι: «λυπούμαστε ειλικρινώς για την παρεξήγηση αυτή και ιδιαιτέρως για την ταλαιπωρία που υπέστη τόσο ο ασθενής, όσο και οι συνοδοί του», ενώ συνεπικουρικά αναφέρουν ότι «σε κάθε περίπτωση πάντως θεωρούμε ότι οι πολίτες που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα θα πρέπει –πριν προσφύγουν στα μέσα ενημέρωσης- να απευθύνονται στο Γραφείο Προάσπισης Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας που λειτουργεί στο νοσοκομείο μας.

Το γραφείο αυτό έχει ως θεσμικό ρόλο να φροντίζει για την άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών, ενώ παράλληλα προωθεί τις όποιες καταγγελίες στην Διοίκηση για περαιτέρω διερεύνηση και επιβολή όπου χρειάζεται των διοικητικών κυρώσεων».

zarpanews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook