Υποχρεωτικός εμβολιασμός: Η πρώτη απόλυση ανεμβολίαστης εργαζομένης είναι γεγονός

υποχρεωτικός-εμβολιασμός-η-πρώτη-από-1268243

Η εργαζόμενη σε δομή φροντίδας ατόμων με ειδικές ανάγκες καταγγέλει πως απολύθηκε καθώς είχε αρνηθεί να εμβολιαστεί, όπως αναφέρει ο δικηγόρος της, για λόγους υγείας.

Ο δικηγόρος της, Χ. Κατσιβαρδάς, μίλησε στην εκπομπή του ΑΝΤ1 “Καλοκαίρι Μαζί” τόνισε ότι η γυναίκα αρνήθηκε να εμβολιαστεί για λόγους υγείας, διατηρώντας μια επιφύλαξη για το εμβόλιο.

“Διατύπωσε τις ενστάσεις της αλλά διατηρούσε απαρεγκλίτως τα ισοδύναμα μέτρα προστασίας περιστολής της διασποράς του ιού” τόνισε.

“Η απόλυση επήλθε ως εσχάτη των ποινών, παρά το ότι ακόμα δεν είχε προηγηθεί η θέσπιση της ΚΥΑ, η οποία προέβλεπε τον υποχρεωτικό εμβολιασμό για τους υγειονομικούς” πρόσθεσε.

Παράλληλα, όπως η ίδια καταγγελει απολύθηκε καθώς ήταν σκεπτικίστρια σχετικά με το εμβόλιο και δεν είχε αποφασίσει ακόμα εάν επιθυμούσε να εμβολιαστεί.

Η ίδια ωστόσο, επισημαίνει οτι τηρούσε τα υγειονομικά μέτρα, κάνοντας rapid test δύο φορές την εβδομάδα και φορώντας μάσκα.

Όπως καταγγέλει ο δικηγόρος της, εκείνη την περίοδο δεν είχε καταστεί υποχρεωτικός ο εμβολιασμός από το κράτος, καθώς δεν είχε ψηφιστεί η σχετική ΚΥΑ.

Όπως είπε ο ίδιος, η εργαζόμενη δεν τέθηκε σε αναστολή και δεν της δόθηκε ένα διάστημα προκειμένου να αποφασίσει να εμβολιαστεί, επιβάλλοντάς της ουσιαστικά την «εσχάτη των ποινών», δηλαδή την απόλυσή της.

dikaiologitika.gr

3 thoughts on “Υποχρεωτικός εμβολιασμός: Η πρώτη απόλυση ανεμβολίαστης εργαζομένης είναι γεγονός

  1. Αγαπητέ δικηγόρε(ή μήπως συντάκτη), εμείς οι σκεπτικιστές εμβολιαστήκαμε πρώτοι-πρώτοι και θα βλέπαμε με ιδιαίτερο «σκεπτικισμό»(ας μου επιτραπεί εδώ η κατάχρηση του όρου το κάνατε και σεις άλλωστε) τις μισο-θεολογικές θρησκοληπτικές ιδεοληψίες κάποιων ακροδεξιών και τα ψευδολογικά και ψευδοεπιστημονικά επιχειρήματα και ιδεοληψίες κάποιων ακροαριστερών που δε διαφέρουν κατ’ ουσίαν. Άρα η πελάτις σας δεν είναι σκεπτικίστρια αλλά μάλλον διστακτική να κάνει το εμβόλιο για κάποιους δικούς της λόγους ορθώςή εσφαλμένως, δεν το εξετάζω εδώ και δεν είμαι αρμόδιος για αυτό. Τον σκεπτικισμό υπερασπίζομαι μόνο. Και τέλος δεν της επιβήθηκε η «εσχάτη των ποινών» καθώς αυτή έχει καταργηθεί ακόμη και σε καιρό πολέμου. Ξέρω ό,τι θα πείτε πως το λέγτε μεταφορικά αλλά η λογική και συναισθηματική εξαπάτηση του κοινού σε κάθε καταγγελία γνωστή από την εποχή του Λυσία προς όφελος του ατόμου και σε βάρος της κοινωνικής προόδου έχει επεκταθεί σε επιδημία…

    1. Κ. Κονταδακη, Σε τούτους τους αληθινά πρωτόγνωρους καιρούς που έφεραν οι ανίκανοι πολιτικοί στα κεφάλια μας (λόγω δικής μας νοητικής παρακμής) όλοι λίγο πολύ γίναμε δικηγόροι, συνταγματολόγοι και δικαστές, ομως πιστεύω ότι αυτό συμβαίνει γιατί καλούμαστε με εκβιαστικούς, παράνομους και υπόπτους τρόπους να δεχθούμε να παραβιάσουμε κατοχυρωμένα και εθνικά αλλά και διεθνώς ανθρώπινα δικαιώματα για να προλάβουμε και να εμποδίσουμε ακριβώς αυτά που μας εκβιάζουν να κάνουμε. Και εφόσον αναφερθήκατε στον Λυσία θα γνωρίζετε ασφαλώς ότι το ιερότερο άσυλο για τους αρχαίους ήταν ο ναός, ακόμα και θανατοποινίτης να ησουνα δεν μπορούσε να μπει να σε συλλάβει ούτε ο βασιλιάς ο ίδιος, εδώ ομως έχουμε να κάνουμε με κάτι πολλαπλά ανώτερο, με το ίδιο το σώμα μας και φυσικά δεν είμαστε ούτε θανατοποινίτες ούτε έχουμε βασιλιάδες να μας κυβερνούν. Με την ίδια ζέση και πίστη στα λογια των κυβερνώντων που εσεις τρέξατε να …εμβολιαστείτε ( οπωσδήποτε ο όρος εμβόλιο δεν ισχύει γιατί δεν έχει πιστοποιείθεί η αδειοδοτηθεί σαν τέτοιο ) με την ίδια ακριβώς ζέση οι μη εμβολιασμένοι αμφισβητούν το όφελος μια τέτοιας πράξης λόγω τρόπου που ζητείται από τους …..ειδικους η επειδή νοιωθουν η πιστεύουν ότι αυτό παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα τους (που πραγματικά τα παραβιάζει ). Το ερώτημα είναι γιατί οι εμβολιασμένοι ζητούν από τους αν εμβολιασμένους να χάσουν τις εργασίες τους και το βιός τους για να επιβιώσουν αυτοί και δεν απομονώνατε οι εμβολιασμένοι στα σπίτια τους να αφήσουν τους μη εμβολιασμένους να ….αποδεκατιστούν συνεχιζωντας τη ζωή τους εφόσον οι ….ειδικοί μας λένε ότι δεν θα μείνει ούτε ψύλλος ζωντανός το χειμώνα αν δεν έχει κάνει το εμβόλιο.
      Δηλαδή δεν νομίζω τα δικαιώματα κάποιου μπορούν να ποδοπατήσουν το δικαιώματα του άλλου μόνο και μόνο επειδή πιστεύει ότι αυτός πιστεύει κάτι άλλο.
      Ας σεβαστούμε ο ένας τον άλλο λοιπόν γιατί αν (να χτυπήσω ξύλο) βρεθούμε σε μια πυρκαγιά, ατύχημα, πλημμύρα η σεισμό και βρεθούμε σε ανάγκη σίγουρα δεν θα ρωτάμε αυτόν που θα μας προσφέρει τη βοήθεια του αν είναι εμβολιασμένους η όχι για να δεχθούμε τη βοήθεια του.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook