Τηλεφωνικά ή με ραντεβού θα εξυπηρετούνται οι πολίτες σε υπηρεσίες της 7ης ΥΠΕ Κρήτης

τηλεφωνικά-ή-με-ραντεβού-θα-εξυπηρετο-961580

Στα πλαίσια των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορoνοϊού ανακοινώνονται αλλαγές από αύριο Τετάρτη 17.3.2020 και μέχρι νεωτέρας και στη λειτουργία της κεντρικής υπηρεσίας της 7ης Υ.ΠΕ Κρήτης.

Συγκεκριμένα, η εξυπηρέτηση του κοινού-πολιτών από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών για θέματα Υγείας (ΚΕΠΥΚΑ) που βρίσκεται στο ισόγειο, θα πραγματοποιείται τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά στη Δ/νση: [email protected] και με φυσική παρουσία ΜΟΝΟ κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης (ραντεβού) και αποκλειστικά για εξαιρετικά επείγουσες υποθέσεις.

Τα τηλέφωνα επικοινωνίας στα οποία μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά τις ώρες 8:00 – 15:00, για θέματα που αφορούν στον κλάδο της υγείας είναι : 2813404434, 2813404460 και 2813404421.

Πράξεις που αφορούν στην επικύρωση εγγράφων, γνησίου υπογραφής και αντιγράφου θα πραγματοποιούνται από την Δ/νση Ανθρώπινου Δυναμικού της 7ης ΥΠΕ Κρήτης στον 3ο όροφο.

Τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά στη Δ/νση: [email protected] θα εξυπηρετούνται και από τη Δ/νση Ανθρώπινου Δυναμικού της 7ης Υ.ΠΕ Κρήτης οι ενδιαφερόμενοι για πρόσληψη, οι επαγγελματίες υγείας (ιατρικού και λοιπού προσωπικού) και οι πολίτες, ενώ στις περιπτώσεις που απαιτείται φυσική παρουσία αυτό θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης (ραντεβού), μετά από επικοινωνία των ενδιαφερομένων στο τηλέφωνο: 2813404423.

zarpanews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook