Θοδωρής Σταθάκης: Συνεχίζουμε με σχέδιο και διαφάνεια και την ανοδική πορεία της Κισάμου

θοδωρής-σταθάκης-συνεχίζουμε-με-σχέδ-865601

O νυν και εκ νέου υποψήφιος Δήμαρχος Κισάμου, Θοδωρής Σταθάκης παραχώρησε συνέντευξη στον SUPER FM 89,6 λίγο πριν το άνοιγμα της κάλπης την Κυριακή. Με σύνθημα «Κίσαμος: Πορεία ανοδική» ο κ. Σταθάκης αναφέρθηκε στο έργο του, ζητώντας από τους δημότες να ανανεώσουν την εμπιστοσύνη τους στον συνδυασμό και σχολιάζοντας πως παρέλαβε έναν Δήμο «υπό διάλυση».

«Εργαστήκαμε μέσα σε αντίξοες συνθήκες για την υλοποίηση του προγράμματός μας. Βρήκαμε έναν Δήμο υπό διάλυση.  τα πέντε αυτά χρόνια ετοιμάσαμε μελέτες για έργα προϋπολογισμού άνω των 40 εκατομμυρίων, που είτε έχουν υλοποιηθεί είτε είναι υπό δημοπράτηση είτε δρομολογούνται για την επόμενη τετραετία: Παιδικές χαρές, αναπλάσεις, ασφαλτοστρώσεις, αγροτική οδοποιία, αντικαταστάσεις αμιαντοσωλήνων στην πόλη της Κισάμου και στις τοπικές κοινότητες, χωροταξικός σχεδιασμός.

Σταματήσαμε την λειτουργία του πυρηνελαιουργείου που έπρεπε να παύσει για να δοθεί αναπτυξιακή ώθηση στην περιοχή και στον τουρισμό. Μια σειρά μελετών για γήπεδα 5 επί 5, για μια νέα κολυμβητική δεξαμενή για να συνεχιστεί το δωρεάν πρόγραμμα εκμάθησης κολύμβησης που υλοποιεί ο Δήμος για να μπορούν τα παιδιά μας να χαίρονται με ασφάλεια την θάλασσα. Ολοκληρώσαμε το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής» ανέφερε, μεταξύ άλλων και κάλεσε τον κόσμο να ανανεώσει την εμπιστοσύνη προς τον συνδυασμό και το πρόσωπό του.

Όσο για τις επιθέσεις εναντίον του από τον αντίπαλό του, Γιώργο Μυλωνάκη σχολίασε πως όλα αυτά τα χρόνια ήταν απών από τις διαδικασίες του συμβουλίου.

Ικανοποίηση για τον νέο ΒΟΑΚ

Ο κ. Σταθάκης, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα 32χλμ του νέου αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Χανιά – Καστέλι που εντάχθηκαν στα σχέδια του νέου ΒΟΑΚ. Όπως τόνισε, το έργο αυτό πρέπει να συνδεθεί με το έργο «παράκαμψη Κισάμου» του οποίου η μελέτη είναι έτοιμη προς δημοπράτηση Υπουργείο, ώστε η οδική σύνδεση να γίνεται απευθείας με το λιμάνι της Κισάμου.

Για το κυκλοφοριακό στην πόλη της Κισάμου και το παραλιακό μέτωπο

«Όταν υλοποιηθούν αυτά τα δύο έργα, θα υπάρξει πλήρης αποσυμφόρηση της πόλης της Κισάμου από το κυκλοφοριακό» εκτίμησε ο Δήμαρχος, προσθέτοντας πως το βασικό πρόβλημα στην κεντρική οδό της πόλης της Κισάμου είναι το ότι δεν τηρείται η νομοθεσία περί στάθμευσης. «Αν τηρούνταν τα «μονά -ζυγά» δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Και οι επιχειρήσεις δουλεύουν με την αυξημένη κίνηση και μονοδρομήσεις υπάρχουν στις κάθετες οδούς ώστε να σταθμεύουν τα οχήματα» τόνισε.

«Ρίξαμε τον τελευταίο καιρό 6-7 χιλιόμετρα ασφάλτου που πριν δεν έχει πέσει ούτε ένα τετραγωνικό (…) Δυστυχώς το 1992 σχεδιάστηκε ένα σχέδιο πόλης με μικρούς δρόμους για να μην πάρουν τις ιδιοκτησίες των πολιτών και αυτό δημιουργεί ένα τεράστιο πρόβλημα. Η πόλη έχει χτιστεί με βάση αυτό. Για να λυθεί το πρόβλημα, πρέπει να υπάρξει μια συνολική κυκλοφοριακή μελέτη για όλη την πόλη όταν ολοκληρωθούν οι ασφαλτοστρώσεις και οι μονοδρομήσεις» προσέθεσε.

«Το 2013 έληξε η προγραμματική σύμβαση μεταξύ αποκεντρωμένης, ΟΑΔΥΚ και Δήμου Κισάμου. Δυστυχώς το θέμα έκλεισε. Το έργο είχε ενταχθεί στον Θησέα και ξοδεύτηκαν 240.000 ευρώ, χωρίς να παραδοθεί ούτε μία τεχνική μελέτη» τόνισε, ερωτηθείς για την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου: «Το θέμα δυστυχώς θέλει διαδικασίες από το μηδέν».

Για την Δημοτική Αστυνομία: Έχουμε πάρει απόφαση για ανασύσταση, όπως μας έδινε το δικαίωμα ο νόμος. Όμως δεν έχουμε προσωπικό. Για να γίνει τμήμα θέλουμε επτά άτομα το λιγότερο. Οπότε μόλις δοθεί η δυνατότητα πρόσληψης, η όποια δημοτική Αρχή πρέπει να το προχωρήσει.

Για την παιδεία

Ο κ. Σταθάκης ρωτήθηκε για την τουριστικοποίηση της περιοχής που είχε ως συνέπεια την δυσκολία στελέχωσης των σχολείων, λόγω αδυναμίας των εκπαιδευτικών να βρουν σπίτια. Όπως είπε, η βασική ανάγκη είναι να στελεχωθούν τα σχολεία με μόνιμο προσωπικό και όχι με αναπληρωτές και να δοθούν οικονομικά κίνητρα στους εκπαιδευτικούς αντί για απλή μοριοδότηση.

Πάντως, ήδη «στο Έλος προχωρά η μεταφορά του ΚΕΠ Ινναχωρίου σε έναν άλλο χώρο ώστε να επισκευαστεί το πρώην Δημαρχείο με σκοπό τον χειμώνα τουλάχιστον να φιλοξενούνται εκεί οι εκπαιδευτικοί και το καλοκαίρι να το εκμεταλλευτεί ο πολιτιστικός σύλλογος της περιοχής.»

Brand name «Kissamos»

Ο κ. Σταθάκης αναφέρθηκε επίσης στις πρωτοβουλίες για τον τουρισμό με στόχο οι παραλίες σε Μπάλο, Λαφονήσι, Φαλάσσαρνα να γίνουν γνωστά με την ταυτότητα «Κίσαμος». Για τον σκοπό αυτό δημιουργήσαμε προωθητικό βίντεο με τον Θοδωρή Παπαδουλάκη και αφιερώματα που θα μεταφραστούν και στα αγγλικά ώστε να προβληθούν στη συνέχεια στο εξωτερικό» ανέφερε, μεταξύ άλλων. «Καταφέραμε και σχεδιάσαμε το λογότυπο του Δήμου και την εταιρική μας ταυτότητα. Αναβαθμίσαμε τον ρόλο της Μονομετοχικής με διαφάνεια σε προμήθειες κλπ και ήδη από τον πρώτο χρόνο ο τζίρος από την διαχείριση των περιοχών έφτασε από τις 800.000 στο 1 και στην συνέχεια 1,5 εκατομμύριο»

«Πολύ σωστός ο Κλεισθενής» 

Ο κ. Σταθάκης τοποθετήθηκε θετικά για το νομοσχέδιο του «Κλεισθένη» την απλή αναλογική και την ανεξαρτησία των τοπικών κοινοτήτων:

«Στην δημοτική μας περίοδο ο κ. Μυλώνακης είχε εκλέξει 23 τοπικούς συμβούλους από τους 29 την πρώτη Κυριακή. Καταφέραμε να συνεργαστούμε με τους 21. (…) Τις ισχυρές πλειοψηφίες δεν της έδινε ο λαός, της έδινε η δεύτερη Κυριακή «μπόνους». Τώρα πρέπει κάποιος να αποδείξει αν μπορεί να συνθέσει, να πείσει, να λειτουργήσει» ανέφερε.

zarpanews.gr

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook