Συγγνώμη για τις προκαταβολές ζητάει από τους ξενοδόχους ο CEO της TUI – “Κάναμε λάθη”

Με μία επιστολή μεστή νοημάτων, με την ευκαιρία των εορτών του νέου χρόνου, προς τους συνεργάτες και προμηθευτές του ταξιδιωτικού κολοσσού, ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Fritz Joussen, εκφράζει την αισιοδοξία του για το 2021, αναγνωρίζει ότι έγιναν λάθη στην διαχείριση της πανδημίας και ζητά συγγνώμη από τους προμηθευτές – συνεργάτες ξενοδόχους, στους οποίους περιλαμβάνονται φυσικά και δεκάδες ελληνικά ξενοδοχεία, με τους οποίους συνεργάζεται ο όμιλος.

Η επιστολή Joussen, την οποία αποκαλύπτει το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, εστάλη την 1η Ιανουαρίου 2021 και περιλαμβάνει αναφορά και στις προκαταβολές που έχουν δοθεί στους ξενοδόχους.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Joussen, “Σχεδόν κανένας τομέας της οικονομίας δεν χτυπήθηκε από την πανδημία όσο ο Τουρισμός μέχρι σήμερα. Η TUI χτυπήθηκε επίσης σκληρά από την πανδημία. Τα τελευταία χρόνια έχουμε αναπτυχθεί επιτυχώς και είμαστε μια υγιής εταιρεία. Ξεκινήσαμε επίσης το έτος 2020 με ένα ρεκόρ κρατήσεων. Στη συνέχεια ήρθε η πανδημία. Μείωσε τον παγκόσμιο Τουρισμό σε μηδενικά επίπεδα, ταχύτατα. Και άλλαξε την επιχείρησή σας, όπως και την δική μας, με πολύ δραστικό τρόπο. Δεν ήταν και δεν είναι εύκολη στιγμή για κανέναν στη βιομηχανία μας”.

Στη συνέχεια ο CEO της TUI, αναφέρεται στις ενέργειες του ομίλου στην διάρκεια του πρώτου lockdown, υπογραμμίζοντας: “Τις ημέρες και τις εβδομάδες μετά το κλείδωμα του Μαρτίου, η πλήρης προσοχή μας ήταν στον επαναπατρισμό των πελατών μας. Ακολούθησαν μήνες αβεβαιότητας. Οι κρατικοί ταξιδιωτικοί περιορισμοί οδήγησαν σε εκατομμύρια ακυρώσεις. Η TUI έπρεπε να επιστρέψει δισεκατομμύρια ευρώ στους πελάτες”. Και περνά στο μείζον θέμα των πληρωμών των ξενοδοχείων, υπογραμμίζοντας: “Και, φυσικά, έπρεπε επίσης να διαχειριστούμε τις πληρωμές στους συνεργάτες μας στους προορισμούς.

Παρόλο που θέλαμε να σας προσφέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερη σταθερότητα και αξιοπιστία, το 2020 έπρεπε επίσης να λάβουμε μερικές φορές δύσκολες αποφάσεις, που σας επηρέασαν ως συνεργάτες μας. Στο απόγειο της κρίσης, η εξασφάλιση ρευστότητας ήταν ζωτικής σημασίας για την TUI και πολλές επιχειρήσεις που συνδέονται άμεσα και έμμεσα με εμάς. Ξέρω ότι υπήρχε κριτική για μας και απογοήτευση. Συνολικά, η TUI κατέβαλλε σημαντικές προκαταβολές σε επιχειρηματικούς εταίρους και ξενοδοχεία στους προορισμούς για το 2020. Στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι ακόμη σημαντικά υψηλότερες από αυτές που αργότερα θα μπορούσαν να καλυφθούν και καλύφθηκαν από υπηρεσίες διακοπών κατά τη διάρκεια της εφετινής σεζόν. Συχνά, ωστόσο, έπρεπε να βασιστούμε σε μεγάλο βαθμό στην υπομονή και την ευελιξία των συνεργατών μας. Κάναμε επίσης λάθη κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας του αιώνα. Ζητώ συγγνώμη για όποια ενέργεια έβαλε σε πίεση την συνεργασία μας”.

Και καταλήγει ο Fritz Joussen, ευχαριστώντας τους ξενοδόχους, ως εξής: “Σας λέω ευχαριστώ σε εσάς και το προσωπικό σας για όλα αυτά που έχουμε κάνει καλά μαζί σε αυτήν την εξαιρετικά δύσκολη χρονιά. Η κατανόηση και η πίστη σας σε αυτή τη δύσκολη χρονιά ήταν πολύτιμες για εμάς. Προσβλέπουμε τώρα σε μια νέα χρονιά και βλέπουμε φως στο τέλος της σήραγγας, παρόλο που βρισκόμαστε στη μέση ενός δεύτερου πανδημικού κύματος στα τέλη του έτους. Υπάρχουν πλέον αξιόπιστες εξετάσεις – tests, και έχουν υπάρξει αποτελεσματικά εμβόλια από τα τέλη Δεκεμβρίου. Ελπίζω ότι θα χρησιμοποιήσουμε όλες τις ευκαιρίες το νέο έτος για να επιστρέψουμε στα ανοιχτά σύνορα το συντομότερο δυνατό.

Η TUI θα συνεχίσει να εργάζεται σκληρά για αυτό τους επόμενους μήνες. Οι άνθρωποι θέλουν να ταξιδέψουν, η ζήτηση παραμένει ανέπαφη. Η πανδημία δεν το άλλαξε αυτό. Αντίθετα: Μετά από μια περίοδο απαγόρευσης των ταξιδιών, ο Τουρισμός θα επανέλθει ισχυρότερος. Η TUI είναι πολύ καλά τοποθετημένη και προετοιμασμένη για την εποχή μετά την πανδημία. Και θέλουμε να κάνουμε ότι μπορούμε, μαζί σας, για να μπορέσουμε σύντομα να καλωσορίσουμε τους παραθεριστές πίσω σε ξενοδοχεία, κλαμπ, θέρετρα και κρουαζιερόπλοια. Σας ευχαριστούμε που είστε πιστοί στην TUI. Παρ ‘όλες τις προκλήσεις, ας ξεκινήσουμε τη νέα χρονιά με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία”.

Πηγή: money-tourism.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ