Νέα «αρχιτεκτονική» για τον ΒΟΑΚ | Τι σχεδιάζει το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών

νέα-αρχιτεκτονική-για-τον-βοακ-τι-σχ-396111

Μέσα από νέο σχεδιασμό θα προκύψει η «αρχιτεκτονική» επάνω στην οποία η κυβέρνηση θα δρομολογήσει εκ νέου τις εξελίξεις για το έργο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης.

Το μεγάλο αναπτυξιακό έργο του νησιού θα σχεδιαστεί σε νέες βάσεις από αυτές που είχε δρομολογήσει η προηγούμενη κυβέρνηση, χωρίς ωστόσο να έχουν διευκρινιστεί από πλευράς του Υπουργείου τα χαρακτηριστικά που θα έχει και το πώς η κυβέρνηση θα δομήσει την δημοπράτησή του.

Ξεκάθαρο πάντως, είναι όπως έχει επισημανθεί στο παρελθόν πως ο νέος σχεδιασμός στοχεύει στην ολοκλήρωση των απαραίτητων διαδικασιών σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, ώστε να μην χαθεί επιπλέον χρόνος για το συγκεκριμένο έργο.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον RealFm ο Υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Βουλευτής Ρεθύμνου της Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Κεφαλογιάννης αναφέρθηκε στο έργο του ΒΟΑΚ ενώ ταυτόχρονα μίλησε για το σχέδιο οδικής ασφάλειας που προωθεί η κυβέρνηση και τις αλλαγές που έρχονται για τα διπλώματα οδήγησης. Επιπλέον, τόνισε πως την ερχόμενη εβδομάδα θα κατατεθεί σχετική νομοθετική ρύθμιση που θα επαναφέρει το προηγούμενο καθεστώς για το χρονικό διάστημα 6 έως 9 μηνών. Με τον τρόπο αυτό το Υπουργείο επιχειρεί να επανεκκινήσει τις διαδικασίες για την έκδοση των αδειών ενώ στη συνέχεια αναμένεται να εφαρμοστεί το νέο καθεστώς.

«Ο ΒΟΑΚ ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ»

Μιλώντας για την εξέλιξη των διαδικασιών που είχε δρομολογήσει η προηγούμενη κυβέρνηση για τον ΒΟΑΚ, ο κος Κεφαλογιάννης επεσήμανε : «η κατάσταση που έχουμε βρει στο υπουργείο τόσο εγώ όσο και ο υπουργός ο κ. Καραμανλής είναι ένας διαγωνισμός εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Δηλαδή ένα θεωρητικό ενδιαφέρον ποιες εταιρείες θα εκδηλώσουν συγκεκριμένο ενδιαφέρον όταν είναι να υπάρξει οριστική χάραξη και όταν είναι να υπάρξουν μελέτες, κάτι το οποίο αντιλαμβάνεστε ότι είναι ένα θεωρητικό κατασκεύασμα. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία μελέτη που να αφορά τόσο το κομμάτι της χάραξης όσο και μια σειρά από άλλες μελέτες που αφορούν το συγκεκριμένο έργο, άρα όλα αυτά είναι στον αέρα. Δυστυχώς» ανέφερε ο ίδιος.

Ο κος Κεφαλογιάννης επανέλαβε την δέσμευση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για το μεγάλο αναπτυξιακό έργο της Κρήτης, τονίζοντας πως αποτελεί «την κεντρική προτεραιότητα».

Σε ό,τι αφορά τον τρόπο που θα προχωρήσει το Υπουργείο, το νέο σχεδιασμό για τη δημοπράτηση του ΒΟΑΚ εξήγησε πως απαιτούνται μια σειρά από ενέργειες που θα δομήσουν μια «νέα αρχιτεκτονική» ώστε έτσι να δρομολογηθεί η δημοπράτησή του. Συγκεκριμένα, ο κος Κεφαλογιάννης εξήγησε: «θα προχωρήσουμε ως υπουργείο σε μια σειρά από ενέργειες. Θα χρειαστεί ένα χρονικό διάστημα και από το δικό μας υπουργείο να προχωρήσουν οι μελέτες, αλλά και από το υπουργείο Περιβάλλοντος να υπάρξουν οι περιβαλλοντικές εγκρίσεις και από εκεί και πέρα θα πάμε σε μια δημοπράτηση του έργου, σύμφωνα με μια συγκεκριμένη αρχιτεκτονική που θα αποφασιστεί από το δικό μας υπουργείο».

ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Την επόμενη εβδομάδα θα κατατεθεί νομοθετική ρύθμιση με την οποία επανέρχεται το προηγούμενο καθεστώς για την έκδοση αδειών οδήγησης για ένα χρονικό διάστημα 6 έως 9 μηνών, όπως ανέφερε ο κος Κεφαλογιάννης τονίζοντας πως μετά τη διέλευση αυτού του διαστήματος θα πάμε σε ένα νέο καθεστώς.

«Αντιμετωπίσαμε μία κατάσταση στο υπουργείο όπου οι άνθρωποι άνω των 74 ετών αντιμετωπίζουν μια σειρά από δυσκολίες και θα έλεγα μια σειρά από ανισότητες, γιατί πουθενά στην Ευρώπη δεν εφαρμόζεται το σύστημα που εφαρμόζεται στην Ελλάδα τους τελευταίους μήνες. Δεύτερον, το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι από τον Οκτώβριο του 2018 έχουν σταματήσει οι εξετάσεις για άδεια οδήγησης γιατί ο νόμος που ψηφίστηκε το 2018 είναι ανεφάρμοστος για μια σειρά από λόγους. Αυτή τη στιγμή 105.000 συμπολίτες μας δεν μπορούν πάρουν δίπλωμα. Σκεφτείτε κάποιον που έχει βρει δουλειά ως οδηγός και, επειδή το κράτος δεν μπορεί να του δώσει αυτή τη δυνατότητα, αυτός ο άνθρωπος είναι άνεργος», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός.

Αναφορικά με τους άνω των 74 ετών, όπως είπε ο υφυπουργός, θα επανέλθει επίσης το παλαιό καθεστώς που αφορά τις ιατρικές εξετάσεις και της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας επιτροπής, «χωρίς να μπουν σε αυτή την ταλαιπωρία, να δίνουν τη λεγόμενη πορεία». Στόχος είναι και την επόμενη εβδομάδα να ψηφιστεί η συγκεκριμένη ρύθμιση, όπως ανέφερε ο υφυπουργός Μεταφορών.

ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Σε ό,τι αφορά την οδική ασφάλεια ο υφυπουργός Μεταφορών υπενθύμισε πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ως αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης, είχε παρουσιάσει ένα συγκεκριμένο σχέδιο οδικής ασφάλειας και προς αυτή την κατεύθυνση ήταν και προηγούμενη συνάντηση που είχε με τον υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη.

Ανακοίνωσε καμπάνια ενημέρωσης για τους κινδύνους, δράσεις στα σχολεία, προκειμένου οι μαθητές να μπαίνουν σε μια διαφορετική νοοτροπία από μικρή ηλικία και, σε συνεργασία με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, αυστηροποίηση των ελέγχων και ενδεχομένως των ποινών σε κάποια ζητήματα.

«Θα επανεξετάσουμε μια σειρά από ζητήματα που αφορούν τον ΚΟΚ για την πρόληψη των ατυχημάτων. Αν είναι επαρκές το πλαίσιο, ασφαλώς θα παραμείνει, διαφορετικά αν δούμε ότι χρειάζεται μια αυστηροποίηση των ποινών, θα προχωρήσουμε σε αυτή την κατεύθυνση», είπε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Πηγή: Goodnet.gr

One thought on “Νέα «αρχιτεκτονική» για τον ΒΟΑΚ | Τι σχεδιάζει το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών

  1. Αλήτες, μόνο τη τσέπη τους σκέφτονται. Δεν ήταν καλός ο προηγούμενος διαγωνισμός γιατί δεν είχαν κανονίσει τις μίζες τους. Ας καθυστερήσουν τον βοακ αλλά 2-3 χρόνια κ ας πεθαίνουν άνθρωποι εν τω μεταξύ… Ας δώσουν κ πιο εύκολα άδεια στους ηλικιωμένους πελάτες τους που τους ψήφισαν να μη χάσουν τα ψηφαλάκια κ ας είναι επικίνδυνοι για την ασφάλεια των άλλων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook