Μεγάλη ζημιά για την efood μετά το σάλο: Στον πάτο του Google Store με τη μικρότερη βαθμολογία και διαγραφές λογαριασμών

μεγάλη-ζημιά-για-την-efood-μετά-το-σάλο-στον-1284478

Δύσκολη είναι η κατάσταση για την Efood παρά την απολογητικού χαρακτήρα ανακοίνωση που εξέδωσε το μεσημέρι της Παρασκευής, στην οποία έκανε λόγο για λανθασμένη επικοινωνία την οποία και αποδοκιμάζει.

Η συγκεκριμένη ανακοίνωση ήρθε λίγο μετά τον σάλο που ξέσπασε, πρώτα στα social media, σχετικά με την αλλαγή του εργασιακού καθεστώτος για τους διανομείς με τους οποίους συνεργάζεται η εταιρεία, καθώς τέθηκε το δίλημμα «Freelancer ή διακοπή συνεργασίας» και μάλιστα χωρίς καμία εναλλακτική. Ειδοποιούσε δηλαδή τους εργαζόμενους ότι είτε θα συνεχίσουν ως «ελεύθεροι συνεργάτες» είτε δε θα συνέχιζαν καθόλου και επικαλούνταν για την απόφαση ενός τύπου αξιολόγηση.

Το θέμα προκάλεσε οργισμένες αντιδράσεις και έλαβε ακόμα και πολιτικές προεκτάσεις.

Όμως, οι αντιδράσεις δεν έμειναν μόνο σε σχόλια, καθώς πολλοί χρήστες της πλατφόρμας ήταν εκείνοι που προχώρησαν σε διαγραφή των προσωπικών τους λογαριασμών από την ιστοσελίδα, καλώντας και άλλους να απεγκαταστήσουν την εφαρμογή στα κινητά τους τηλέφωνα αλλά και σε κακές βαθμολογίες.

Έτσι, η εφαρμογή τον πάτο από το 4,7 (με άριστα το 5) που βαθμολογούνταν μέχρι σήμερα, πλέον έχει φτάσει στο 1. του «Google Store»

Νωρίτερα, καταγράφηκαν σφοδρές αντιδράσεις με στόχο την online delivery εταιρεία στα social media, ενώ το #cancel_efood είναι πρώτο στα trends του twitter με περισσότερα από 35.500 tweet.

aftodioikisi.gr, left.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook