Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών: “Δικαίωμα αποζημίωσης 6 ευρώ για κάθε μέρα καθυστέρησης μέσω courier – Η κυβέρνηση δεν κάνει τίποτα”

Μιλώντας στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ3, η Γενική Γραμματέας του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), Ευαγγελία Κεκελέκη, έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές, κυρίως στο δεύτερο lockdown, και είπε ότι ο καταναλωτής, για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του, δικαιούται 6 ευρώ. «Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ η οποία λέει ξεκάθαρα πως κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής έξι ευρώ αποζημίωση» είπε.

Όπως είπε χαρακτηριστικά για τις καθυστερήσεις, «εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου. Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί στο προηγούμενο lockdown από το Μάρτιο. Είχανε το χρόνο να διορθώσουνε τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό , να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο».

Η κα Κεκελέκη τόνισε ότι οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, ωστόσο το πρόβλημα είναι πώς θα τα διεκδικήσουν υπογραμμίζοντας ότι τόσο η κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών. «Αυτή τη στιγμή και η κυβέρνηση και η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών. Σκέφτονται να κάνουν μια δημόσια ακρόαση. Οι άνθρωποι έχουν πληρώσει – αυτή τη στιγμή αυτά με τις ταχυμεταφορές είναι πληρωμένα- οι καταναλωτές έχουν δώσει τα λεφτά τους. Ποιόν χρηματοδοτούν χωρίς επιτόκιο οι καταναλωτές; Τις επιχειρήσεις; Τις ταχυμεταφορές; Αυτό πρέπει να το δούμε» είπε χαρακτηριστικά.

Αναφερόμενη σε διάφορα περιστατικά που έχουν καταγγελθεί είπε ότι έχει γίνει παραγγελία στις 24 Νοεμβρίου και ακόμα είναι στη διαλογή στο κεντρικό ταχυδρομείο της Αθήνας το δέμα.

Ερωτηθείσα αν είναι εύκολο να διεκδικήσει κάποιος τα δικαιώματα του είπε: «Εδώ είναι το θέμα. Εδώ μιλάμε για σύμβαση ανάμεσα στην επιχείρηση, στο ηλεκτρονικό κατάστημα από το οποίο κάποιος αγόρασε και στην επιχείρηση των ταχυμεταφορών. Άρα, πού θα βρει ο καταναλωτής ποια είναι η συμφωνία ανάμεσα στις δύο επιχειρήσεις;»

Πηγή: thepressproject.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ