Χανιά | Τα προβλήματά τους στην Κεραμέως έστειλαν τα μουσικά σχολεία

Εκπρόσωποι μαθητών των μουσικών σχολείων της Ελλάδας, μεταξύ των οποίων και το Μουσικό σχολείο Χανίων, γνωστοποιούν και επίσημα με επιστολή τους στην Υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά στην εκπαιδευτική διαδικασία, επισημαίνοντας την ανάγκη στήριξης όλων των μουσικών σχολείων της χώρας και προτείνοντας λύσεις.

Αναλυτικά, η επιστολή των εκπροσώπων των δεκαπενταμελών των μουσικών σχολείων Πτολεμαΐδας, Αγρινίου, Άμφισσας, Αλεξανδρούπολης, Αργολίδας, Βαρθολομίου, Βέροιας, Γιαννιτσών, Δράμας, Ζακύνθου, Ηρακλείου, Καβάλας, Καρδίτσας, Κατερίνης, Κέρκυρας, Μυτιλήνης, Ξάνθης, Πάτρας, Πρέβεζας, Ρόδου, Σερρών και Χανίων αναφέρει:

«Αξιότιμη κυρία Υπουργέ Παιδείας & Θρησκευμάτων,
Αξιότιμοι κύριοι/ες Υφυπουργοί Παιδείας & Θρησκευμάτων,
Η σύνταξη της παρούσας επιστολής αποφασίστηκε από τα δεκαπενταμελή συμβούλια των
παρακάτω υπογραφόντων Μουσικών Σχολείων της Ελλάδας με σκοπό να σας γνωστοποιήσουμε τα
προβλήματα που μας απασχολούν.
Πρώτα απ’ όλα θα θέλαμε να επισημάνουμε πως τα αιτήματα αφορούν τα μουσικά σχολεία. Το
κάθε σχολείο αντιμετωπίζει διαφορετικά ζητήματα και σε διαφορετικό βαθμό, ενώ συγχρόνως
διαφέρουν και από τις ανάγκες των γενικής παιδείας σχολείων.
Στην προσπάθειά μας να κατακτήσουμε τα μουσικά δικαιώματά μας οδηγηθήκαμε σε μουσικές
διαμαρτυρίες και διαδηλώσεις προβάλλοντας με σεβασμό τις προτάσεις μας. Επειδή, όμως,
κατανοούμε ότι είναι απαραίτητο να έχετε εσείς σαφή εικόνα αυτών, τις παραθέτουμε εδώ:
− Έγκαιρη πρόσληψη καθηγητών μουσικής παιδείας τόσο σε υποχρεωτικά όργανα όσο και σε
όργανα επιλογής
− Συγγραφή σχολικών εγχειριδίων για τα μαθήματα που εξειδικεύονται στη θεωρητική
μουσική εκπαίδευση (θεωρία, αρμονία, ιστορία μουσικής, μορφολογία, οργανογνωσία) και
στα μαθήματα των μουσικών οργάνων, καθώς δε διαθέτουν όλες οι οικογένειες την ίδια
οικονομική δυνατότητα που απαιτείται για να τα προμηθευτούν.
− Μοριοδότηση και ποσόστωση στις πανελλαδικές εξετάσεις στα παιδιά που ενδιαφέρονται
για τις μουσικές σχολές.
− Πιστοποίηση των θεωρητικών σπουδών σε κάθε απόφοιτο μουσικού σχολείου (θεωρία,
αρμονία) και των μαθημάτων μουσικών οργάνων.
− Δημιουργία νέου πεδίου προσανατολισμού ειδικό για τα μουσικά σχολεία, που θα το
επιλέγουν όσα παιδιά ενδιαφέρονται αποκλειστικά για τα τρία τμήματα μουσικών σπουδών
της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,το οποίο θα συμπεριλαμβάνει τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα
μουσικά μαθήματα, αντί του συμβιβασμού των μαθητών να επιλέξουν ένα ήδη υπάρχον
πεδίο, που δεν συσχετίζεται με τα ενδιαφέροντά τους

Τέλος, οι κτηριακές υποδομές πολλών σχολείων δεν τηρούν τις κατάλληλες
προϋποθέσεις για να στεγαστεί ένα σχολικό συγκρότημα. Υπάρχουν πολλά κτηριακά
προβλήματα που χρήζουν άμεσης αποκατάστασης ή επιδιόρθωσης. Απαραίτητες είναι και οι
προεκτάσεις των σχολείων, καθώς οι αίθουσες δεν είναι αρκετές και συχνά υπερβολικά
μικρές.

Γνωρίζοντας την ευαισθησία σας στα θέματα που άπτονται των εκπαιδευτικών προβληματισμών των μαθητών θα σας παρακαλούσαμε θερμά να τα κατανοήσετε και να ενεργήσετε αναλόγως.

Με εκτίμηση,
Τα δεκαπενταμελή των Μουσικών Σχολείων:
Πτολεμαΐδας, Αγρινίου, Άμφισσας, Αλεξανδρούπολης, Αργολίδας, Βαρθολομίου, Βέροιας,
Γιαννιτσών, Δράμας, Ζακύνθου, Ηρακλείου, Καβάλας, Καρδίτσας, Κατερίνης, Κέρκυρας, Μυτιλήνης, Ξάνθης, Πάτρας, Πρέβεζας, Ρόδου, Σερρών, Χανίων»

zarpanews.gr

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ