Χανιά | ΠοδηΛάτρεις: «Να άλλη μια ευκαιρία, Δήμαρχε, κάνε επιτέλους αυτά που υποσχέθηκες»

χανιά-ποδηλάτρεις-να-άλλη-μια-ευκαιρ-1051046

Ασφαλή χώρος για τους πεζούς και τους ποδηλάτες ζητούν με νέα τους ανακοίνωση οι ΠοδηΛάτρεις στα Χανιά, καλώντας τον Παναγιώτη Σημανδηράκη να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις του για ποδηλατόδρομους στο κέντρο της πόλης.

Όπως συμπληρώνουν, η συγκυρία της καραντίνας και η ανάγκη του κόσμου για σωματική άσκηση αποτελεί ιδανική ευκαιρία για την αρχή της υλοποίησης των εν λόγω σχεδίων.

Αναλυτικά:

«Να άλλη μια ευκαιρία, Δήμαρχε. Κάνε επιτέλους αυτά που υποσχέθηκες.

Μετά τα τελευταία μέτρα που μπήκαν σε εφαρμογή από την Κυβέρνηση η ανάγκη για υπαίθρια άσκηση γίνεται κάτι παραπάνω από απαραίτητη.

Το περπάτημα και η χρήση του ποδηλάτου είναι οι πιο εύκολες εκδοχές. Το μόνο που χρειάζονται είναι ο χώρος που ανήκει στους πεζούς και τους ποδηλάτες.

Θυμίζουμε ξανά ότι με τον Ν. 4688/2020 παρ.7 ισχύουν «… κυκλοφοριακά μέτρα και ρυθμίσεις αύξησης του χώρου για την εξυπηρέτηση των πεζών και των μετακινούμενων με ήπιες μορφές μετακίνησης. Με απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του οικείου δήμου ή της οικείας περιφέρειας, η οποία εκδίδεται κατά παρέκκλιση του άρθρου 52 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ν. 2696/1999, Α΄ 57) και του άρθρου 225 του ν. 3852/2010 (Α΄ 87), και ύστερα από μελέτη της Τεχνικής Υπηρεσίας, είναι δυνατή η απαγόρευση κυκλοφορίας οχημάτων σε οδούς αρμοδιότητάς τους, είτε για ορισμένες ώρες της ημέρας είτε για το σύνολο της ημέρας, καθώς και η προσωρινή απαγόρευση στάσης και στάθμευσης, υπό την προϋπόθεση ακώλυτης διέλευσης οχημάτων άμεσης ανάγκης και διέλευσης/στάσης/στάθμευσης οχημάτων μονίμων κατοίκων και ΑμεΑ. Με όμοια απόφαση είναι δυνατή η δημιουργία προσωρινών διαδρόμων κίνησης πεζών, προσωρινών διαδρόμων κίνησης ποδηλάτου και προσωρινή δημιουργία περιοχών ήπιας κυκλοφορίας ή δρόμων ήπιας κυκλοφορίας με μείωση του ορίου ταχύτητας στα τριάντα (30) χλμ/ώρα, σε τοπικές οδούς ή σε περιοχές κατοικίας. Οι αποφάσεις της περίπτωσης αυτής ισχύουν μέχρι 30.11.2020.»

Δεν πρέπει να βρεθεί η πόλη μας πάλι απροετοίμαστη. Πλέον έχουν διατεθεί τα νομικά και τεχνικά μέσα έτσι ώστε να χορηγηθεί ασφαλής χώρος στους πεζούς και στους ποδηλάτες.

Επιπλέον στα Χανιά, και οι μελέτες έχουν γίνει και η επιτροπή έχει αποφανθεί και Δήμαρχος τα έχει ήδη εξαγγείλει και μάλιστα για τον περασμένο Σεπτέμβριο. Τι περιμένουν;

Εφαρμόστε επιτέλους τον Νόμο και τον οδηγό που σας έχει δοθεί από την Κεντρική Διοίκηση και φτιάξτε άμεσα διαδρόμους περπατήματος και ποδηλατόδρομους σε δρόμους ήπιας κυκλοφορίας. Περιορίστε το όριο ταχύτητας στα 30χιλ σε πιο κεντρικούς δρόμους και επιτηρήστε το, έτσι ώστε να μπορέσουν οι δημότες μας να κάνουν χρήση των ποδηλάτων τους. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΑΣ.

Ακούνε ο Δήμαρχος Σημαντηράκης και ο υπεύθυνος αντιδήμαρχος;; Ακούνε ο Α/Περιφερειάρχης Καλογερής και η υπεύθυνη κα Δοξάκη;»

zarpanews.gr

5 thoughts on “Χανιά | ΠοδηΛάτρεις: «Να άλλη μια ευκαιρία, Δήμαρχε, κάνε επιτέλους αυτά που υποσχέθηκες»

  1. Ρε πάτε καλά;Έστω κ λίγο μυαλό υπάρχει στο κεφάλι σας;Δε βλέπεται τι γίνεται,κόσμος πεθαίνει,τα μαγαζιά είναι κλειστά,δεν ξέρουμε τι ξημερώνει και κόσμος θα πεινάσει κ βρίσκεται ευκαιρία να ζητάτε ποδηλατοδρομους;Όπως σχεδόν όλοι σας δεν σέβεστε τον κοκ,έτσι δεν σέβεστε κ την στιγμή κ προσπαθείτε μέχρι κ τον covid να εκμεταλευτειτε.ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.

    1. Δεν μου αρέσει να ασχολούμαι με κάφρους και με αρνητές. Ωστόσο, οι πόλεις στο μέγεθος των Χανίων, με ιστορικό κέντρο που δεν θα έπρεπε να μπαίνουν καθόλου μα καθόλου αυτοκίνητα (πχ Δασκαλογιάννη), με αρκετά οριζόντιο ανάγλυφο και με πολύ καλό κλίμα, θα έπρεπε να έχουν δίκτυο ποδηλατοδρόμων και οργανωμένους σταθμούς ποδηλάτων (όχι όλα ονλάιν δεν γίναμε Ιαπωνιά) για ντόποιους και ξένους. Και αργότερα να συνδεθεί η πόλη με τα παραλιακά χωριά και να επεκταθεί το δίκτυο ποδηλατοδρόμων προς Αγ. Αποστόλους και πιο πέρα και αν γίνεται προφανώς και προς Χαλέπα και Πολυτεχνείο.

    1. Εσύ εισαι για γέλια και για κλάμματα τραγικέ. Στην παλιά πόλη από το παλιό πρώτο και κάτω δεν έπρεπε να μπαινουν καθόλου αυτοκινήτα μόνο για ορισμένες ώρες. Δείτε πως ειναι η πόλη σε σχέση με τις άλλες της Κρήτης και πως έχει εξελιχθεί τα τελευταιά 20 χρόνια, κάφρε.

      1. Δηλαδή οι κάτοικοι της Παλιάς Πόλης δεν θα έχουν πρόσβαση στα σπίτια τους όλο το 24ωρο;Θα μπαίνουν και θα βγαίνουν με…ωράριο;Ενώ αντίθετα το κόκκινο λεωφορείο και οι άμαξες θα έχουν το «ελεύθερο;»
        Και γιά να καταλήξω,από τις 17.00 έως την άλλη μέρα το πρωί,στην Παλιά Πόλη να μπαίνουν ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook