Χανιά | Η απάντηση της Ryanair στο zarpanews.gr για την ταλαιπωρία των επιβατών στην πτήση Χανιά-Πάφος

χανιά-η-απάντηση-της-ryanair-στο-zarpanews-gr-για-την-τα-338717

Απάντηση σχετικά με την καθυστέρηση 13 ωρών της πτήσης Χανιά-Πάφος στις 13 Αυγούστου, για την οποία έγραψε το zarpanews.gr (δείτε εδώ) και την θύελλα αντιδράσεων που προκλήθηκε, απέστειλε η Ryanair , ξεκαθαρίζοντας ότι η εταιρεία πρόσφερε 6 κουπόνια φαγητού στον κάθε επιβάτη ενώ το τεχνικό πρόβλημα λύθηκε το συντομότερο δυνατό.

Ειδικότερα, η Ryanair, στην ανακοίνωση της αναφέρει τα εξής:

H συγκεκριμένη πτήση από τα Χανιά προς την Πάφο (13 Αυγούστου) καθυστέρησε στην αναχώρηση λόγω τεχνικού προβλήματος του αεροσκάφους. Η Ryanair προσέφερε 6 κουπόνια φαγητού στον κάθε επιβάτη, ενώ οι μηχανικοί της εταιρίας διόρθωσαν το τεχνικό πρόβλημα πριν την αναχώρηση του αεροσκάφους το πρωί της Κυριακής. Η Ryanair ζητάει συγνώμη από τους επιβάτες της πτήσης για την οποιαδήποτε ταλαιπωρία που μπορεί να τους δημιούργησε αυτή η καθυστέρηση.’’

zarpanews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook