Το κρητικό αφεντικό της… Μυκόνου που έχει κάνει ανω κάτω το διεθνες τζετ σετ

το-κρητικό-αφεντικό-της-μυκόνου-που-έ-161031

mykΞεκίνησε από τη Σητεία της Κρήτης, από μικρή ηλικία αποφάσισε ότι η Μύκονος …. του πάει, και σήμερα αποτελεί τον Νο1 επιχειρηματία, ως ιδιοκτήτης του φημισμένου Nammos που ουκ ολίγες φορές έχει απασχολήσει την επικαιρότητα ως «στέκι» Ελλήνων και ξένων Jet-setters αλλά για τις διασημότητες που φιλοξενεί.

Ιούλιος 2002, Μύκονος… Μια παρεξήγηση ανάμεσα σε δύο εφοπλιστές σηματοδοτεί το τέλος εποχής για την ψαροταβέρνα της παραλίας, που από τότε αποτελούσε στέκι των απανταχού celebrities του νησιού.

Την επόμενη κιόλας σεζόν το μαγαζί αλλάζει χέρια και ο νέος της ιδιοκτήτης, ονόματι Ζαννής Φραντζέσκος, επιχειρεί το ντεμπούτο του. Έχει μόλις αποχωρήσει από το θρυλικό «Caprice»,στο οποίο επί σειρά ετών ήταν ένας από ένας βασικούς μπάρμαν. Το όνομα του νέου εστιατορίου είναι «Nammos».

Ο Ζαννής Φραντζέσκος μπαίνει ορεξάτος στη δουλειά μαζί με δύο στενούς του συνεργάτες, τον Κωνσταντή Κουσαθανά και τον σεφ Σάμι Ιμπραήμ, ο οποίος επιμελείται και το μενού. Οι αστακομαρονάδες και οι καραβιδόψυχες αποτελούν σημείο αναφοράς. Τα κοκτέιλ και ο ήχος από τα decks του μπαρ, που ανεβαίνει μετά το μεσημέρι, δημιουργούν ιδανικές συνθήκες διασκέδασης για τους θαμώνες. Κερασάκι στην τούρτα, η παρουσία επώνυμων προσωπικοτήτων από όλους τους χώρους που συχνάζουν καθημερινά στην παραλία για να δουν και να τους δουν.

Η συνταγή της επιτυχίας είχε κιόλας σερβιριστεί. Στα 35 του χρόνια ο Ζαννής Φραντζέσκος χτίζει μια από τις πιο εντυπωσιακές βίλες του νησιού. Λίγο αργότερα αγοράζει ένα εντυπωσιακό σκάφος Riva, αξίας 1.200.000 ευρώ,προκαλώντας βλέμματα θαυμασμού αλλά και φθόνου. Άλλωστε ποιος περίμενε κάποια στιγμή να δει το αμούστακο παλικάρι από το μπαρ «Caprice» με το σοβαρό βλέμμα να μεταμορφώνεται σε λίγα χρόνια σε ισχυρό παράγοντα της διασκέδασης του κοσμοπολίτικου νησιού….

Ο υπερήφανος ιδιοκτήτης του beach bar με τις πορφυρές ομπρέλες, Ζαννής Φραντζέσκος, ξεκίνησε ως μπάρμαν στο Caprice της Μικρής Βενετίας στη Χώρα της Μυκόνου. Τον θυμούνται λιγομίλητο και πολύ προσηλωμένο στη δουλειά του, σαν να ήξερε από μικρός τι ήθελε να γίνει όταν μεγαλώσει. Στο δικό του αρχηγείο, είναι πολύ πιο επικοινωνιακός. Για το καλωσόρισμα, θα τάιζε ο ίδιος τις φίλες του αχινοσαλάτα στο στόμα, σχολιάζοντας «πρέπει να δοκιμάσετε αυτή τη γεύση…».

«Πελάτες» του, οι πάντες. Από τον Μάκη Ψωμιάδη και το ευμέγεθες πούρο του ή τον Λάκη Γαβαλά στις «καλές εποχές», μέχρι αστέρες του Χόλιγουντ, που αν δεν προτιμούσαν να μείνουν στο σκάφος τους, σίγουρα στο Nammos θα τους πήγαιναν οι διάφοροι παρατρεχάμενοι. Και φυσικά πρίγκιπες, πριγκίπισσες, ξωτικά, αρχηγοί κρατών, καθώς και γόνοι πολιτικών, όπως ο γιος του Ταγίπ Ερντογάν, Μπουράκ. Οπως μας είπε παλιός θαμώνας του μαγαζιού που τον είχε πετύχει ουκ ολίγες φορές σε διπλανό τραπέζι το 2010: «Ήταν πολύ προκλητικός. Ανοιγε συνεχώς σαμπάνιες συνοδευόμενος από φρουρά. Τα ‘σπαγε στη Μύκονο, αφού δεν μπορούσε να το κάνει λίγο πιο ανατολικά, στην Τουρκία. Είχαν γίνει και πολλές παρεξηγήσεις. Πολύ μελαχρινός ο ίδιος, με το που έβλεπε ξανθιά κοπέλα τρελαινόταν. Νόμιζε ότι επειδή έχει λεφτά μπορούσε να κάνει ό,τι θέλει».

Σαμπάνια και πετρέλαιο

Στις ξαπλώστρες δεν πας για να χαλαρώσεις, αλλά για να δεις και να σε δουν. Τα ακριβά ρολόγια, τα πανάκριβα κοσμήματα, οι ψεύτικες βλεφαρίδες δεν βγαίνουν ποτέ. Οι περισσότεροι δεν κολυμπάνε καν. Απλώς κάνουν ότι ρεμβάζουν. Σαν θέατρο του παραλόγου, στις πρώτες σειρές θα δεις την κυρία με τον κύριο που δεν έχουν τίποτα να πουν ο ένας στον άλλον και ακριβώς από πίσω τις Φιλιππινέζες με τα παιδιά. Ακόμη και το μπουκάλι νερό έρχεται μέσα σε σαμπανιέρα, για να σε πείσει ότι είσαι κάποιος και ότι και αυτοί είναι κάποιοι. Αν έχεις πάει σαν απλός παρατηρητής, σίγουρα κάποια στιγμή θα υποστείς μια ήττα που διατυπώνεται με το εξής ρητορικό ερώτημα: «Κάνω κάτι στραβά και δεν είμαι τόσο πλούσιος;». Ο ένας είναι πάνω στον άλλον, η απόσταση ανάμεσα στο ένα θαλάσσιο «κρεβάτι» και στο άλλο είναι τόσο μικρή, που θα είναι θαύμα αν όσοι περνούν δεν ρίξουν επάνω σου το κοκτέιλ των 15 ευρώ ή το σούσι που έχεις παραγγείλει.

Το φαγητό είναι κατά κοινή ομολογία πολύ καλό, πάντα με το αζημίωτο – δεν πέφτει κάτω από τα 100 ευρώ το άτομο. Όσο νυχτώνει, η καλαισθησία δίνει τη θέση της στο βλαχομπαρόκ. Το πρωί η μουσική είναι lounge. Μετά το ηλιοβασίλεμα τα πράγματα αγριεύουν. Τα βάζα με τα λουλούδια παραμερίζονται για να ανέβουν επάνω στα τραπέζια και να χορέψουν Τουρκάλες, Ρωσίδες και Λιβανέζες καλλονές. Παλιά τα έκαναν αυτά οι Ελληνίδες, τώρα απλώς κοιτάζουν σαν θλιμμένες έκπτωτες πριγκίπισσες, αφού οι συμπατριώτες και συνοδοί τους δεν έχουν τόσα λεφτά για ξόδεμα.

Μέσα σε μία δεκαετία, το Nammos έγινε το hot spot του παγκόσμιου χάρτη, ενώνοντας τον νεοπλουτισμό της Μόσχας με εκείνους της Κωνσταντινούπολης και του Αμπου Ντάμπι.

Έκανε το σουβλατζίδικο … κατάστημα Louis Vuitton

Ο δαιμόνιος ιδιοκτήτης του Nammos, Ζαννής Φραντζέσκος αποδεικνύει για μια ακόμη φορά ότι η τύχη είναι γυναίκα και βοηθάει του τολμηρούς.

Ο Ζαννής λοιπόν, τον οποίο υποτίθεται ότι καταδιώκουν τα βουκολικά λαγωνικά του ΣΔΟΕ είχε νοικιάσει ένα κατάστημα στη χώρα της Μυκόνου για να τον λειτουργήσει ως κυριλέ σουβλατζίδικο, το NAmma Barbeque.

Πελάτης του στο Nammos ήταν ο Francois Pinault, ιδιοκτήτης του κορυφαίου οίκου μόδας Louis Vuitton. O Francois αναζητούσε ένα χώρο στο νησί για να το κάνει κατάστημα της ομώνυμης αλυσίδας. Ο Ζαννής του πρότεινε το σουβλατζίδικο και η αρχική συμφωνία ήταν εξής: Ο Francois θα έπαιρνε το σουβλατζίδικο, θα το μετέτρεπε σε κατάστημα της φίρμας του κι αν σε δύο χρόνια το μαγαζί είχε προοπτικές θα έκαναν ένα πολυετές συμβόλαιο και ο Ζαννής θα έπαιρνε και 5 εκατομμύρια άερα!

Πράγματι, με το που άνοιξε το κατάστημα οι πολύχρωμες Κινέζες έκαναν ουρά για τις θρυλικές τσάντες και το μαγαζί πήγε περίφημα, έτσι προχώρησαν σε κανονικό συμβόλαιο με τον Ζαννή να εισπράττει 5 εκατομμύρια ευρώ και να εισπράττει μίσθωμα σχεδόν διπλάσιο από όσα πληρώνει ο ίδιος ως αρχικός ενοικιαστής στον ιδιοκτήτη, ο οποίος χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο.

Η εμφάνιση της Κοντσίτα, λοιπόν, στο πλάι της Αννας Βίσση που, παρεμπιπτόντως, γιόρταζε 40 χρόνια καριέρας το βράδυ του Σαββάτου στο «Jackie O’» του Super Paradise, κόστισε πολλά στους φαν της, με το κόστος να ξεκινά από τα 100 ευρώ (είσοδος με ένα ποτό) και να φτάνει μέχρι και τα 500 ευρώ. Αυτή ήταν η χρέωση στα VIP τραπέζια, με το ποσό να συμπεριλαμβάνει πλήρες μενού και μια σαμπάνια ανά τέσσερα άτομα, με τα υπόλοιπα ποτά να χρεώνονται έξτρα. Για ένα μπουκάλι κρασί π.χ. το κόστος ξεκινούσε από τα 100 ευρώ και έφτανε τα 300 -ανάλογα με την ετικέτα-, ενώ η φθηνότερη σαμπάνια κόστιζε 220 ευρώ και η ακριβότερη (Dom Perignon Rose 2003 του 1,5 λίτρου) 1.400 ευρώ.

Όσοι επέλεξαν να κάνουν κράτηση στους καναπέδες του πρώτου επιπέδου -κοντά στη σκηνή- χρεώθηκαν 300 ευρώ έκαστος (για μια σαμπάνια ανά τέσσερα άτομα), ενώ σε εκείνους του δεύτερου, το κόστος άγγιζε τα 250 ευρώ το άτομο. Συνοψίζοντας κάνοντας μια μάλλον αυθαίρετη αντιπαράθεση των μεγεθών, ο (όρθιος) φαν της Κοντσίτα στη Μύκονο πλήρωσε ίδια χρήματα με εκείνον που θα δει τους Rolling Stones στην πρώτη συναυλία της παγκόσμιας περιοδείας τους που ξεκινά από την Αδελαΐδα της Αυστραλίας στα τέλη Οκτωβρίου. Για την ιστορία, το εισιτήριο για την αρένα κοστίζει 145 δολάρια Αυστραλίας – ήτοι 101,58 ευρώ.

Κι αν η συναυλιακή συνύπαρξη Βίσση – Κοντσίτα στη φετινή φεστιβαλική Μύκονο είναι ας πούμε το ορεκτικό, το κυρίως πιάτο είναι αναμφισβήτητα η συναυλία που διοργανώνει το «Nammos» στις 30 Ιουλίου με τη σύμπραξη επί σκηνής των Αντώνη Ρέμου και Χούλιο Ιγκλέσιας. Μια σύμπραξη που όπως λέγεται επιτεύχθηκε χάρη στη μεσολάβηση ενός δαιμόνιου Τούρκου ατζέντη που είχε την ιδέα να τους «παντρέψει» σε μια κοινή συναυλία προγραμματισμένη εξαρχής για τις 2 Αυγούστου στην Κωνσταντινούπολη.

Οι ημερομηνίες, όμως, δεν βόλεψαν καμία πλευρά, με αποτέλεσμα να προκύψει η ιδέα μιας κοινής εμφάνισης στην Ψαρού, με τον πλέον δημοφιλή Ελληνα τραγουδιστή να ανταλλάσσει την ερμηνευτική σκυτάλη με τον διαχρονικό Λατίνο καλλιτέχνη. Τον άνθρωπο δηλαδή με πάνω από 300 εκατομμύρια πωλήσεις δίσκων παγκοσμίως, ο οποίος, αν και επιθυμούσε να εμφανιστεί στο Ηρώδειο, έναν χώρο αντάξιο της καριέρας του, υποχώρησε προς τιμήν της 100 μέτρων παραλίας όπου βρίσκεται το «Nammos», αφού το ιδιωτικό συμφωνητικό που υπέγραψε με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης Ζαννή Φραντζέσκο δεν του άφησε περιθώρια να προσπεράσει έτσι απλά μια επίσκεψη-αστραπή στο Νησί των Ανέμων. Φυσικά με το αζημίωτο.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τους όρους του συμφωνητικού, η αμοιβή του Χούλιο Ιγκλέσιας και της ομάδας του για μία και μόνο ολιγόωρη εμφάνιση στο νησί φτάνει τις 335.000 ευρώ (συν τα έξοδα διαμονής και αεροπορικών εισιτηρίων), ποσό διόλου ευκαταφρόνητο για έναν καλλιτέχνη που παρά τις δεκάδες επιτυχίες του παρελθόντος δεν παύει να βρίσκεται στη δύση της καριέρας του.

Για το «Nammos» βέβαια, το στέκι θερινής σύναξης κοσμικών και διεθνών jet setters, το καλλιτεχνικό άλλοθι είναι ήδη μια δοκιμασμένη συνταγή από το παρελθόν, οπότε το ρίσκο μιας μεγάλης αμοιβής των καλλιτεχνών που φιλοξενεί παίρνεται εκ του ασφαλούς. Πέρυσι για παράδειγμα, η εμφάνιση του διάσημου Αιγύπτιου τραγουδιστή Αμρ Ντιάμπ στις ίδιες περίπου ημερομηνίες προκάλεσε ρεκόρ κατανάλωσης σε πανάκριβες σαμπάνιες, συγκεντρώνοντας την αφρόκρεμα του Λιβάνου, καθώς και μια ομάδα Τούρκων μεγαλοεπιχειρηματιών.

Ο λογαριασμός 57.175 ευρώ!

Ενα μικρό δείγμα της αλόγιστης σπατάλης και υπερβολικής κατανάλωσης ποτών που συνηθίζουν να κάνουν οι Λιβανέζοι κάθε φορά που διασκεδάζουν στα beach bar του νησιού αποτυπώνεται στις φωτογραφίες που δημοσίευσε το «ΘΕΜΑ». Πρόκειται για στιγμιότυπα που καταγράφηκαν κατά την εμφάνιση μιας και μόνο παρέας στο «Nammos» στις 10/7, όπου μέσα σε ένα απόγευμα ανοίχτηκαν 308 φιάλες ακριβής σαμπάνιας.

Οι πρωταγωνιστές της «ζημιάς» ήταν ένας Λιβανέζος και ένας Ρώσος επιχειρηματίας, μόνιμοι κάτοικοι Ντουμπάι, οι οποίοι ζήτησαν από τους σερβιτόρους του μαγαζιού όχι μόνο να ανοίξουν τις σαμπάνιες αλλά και να τους καταβρέχουν με αυτές τη στιγμή που εκείνοι διασκέδαζαν και χόρευαν ξέφρενα πάνω στα τραπέζια. Η παρέα τους συνδύασε μερίδες τζατζίκι των 10 ευρώ έκαστος με σαμπάνιες Veuve Rose (126 μπουκάλια) συνολικού κόστους 21.420 ευρώ και Veuve Brut (180 μπουκάλια) αξίας 27.000 ευρώ, ενώ ανοίχτηκε και μια Armand de Brignac των 6.800 ευρώ. Ο συνολικός λογαριασμός μαζί με τα παρελκόμενα ανήλθε στις 57.175 ευρώ!

Η Σάρα Χάμζε είναι Λιβανέζα που εργάστηκε πέρυσι στο «Nammos» ως υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων. Η επιχείρηση κάλυψε τα έξοδά της στο νησί, της παρείχε διαμονή, μεταφορικό μέσο και έναν αρκετά καλό μηνιαίο μισθό, έχοντας αποστολή να φέρνει στο μαγαζί τις πιο γενναιόδωρες παρέες του Λιβάνου. «Στους συμπατριώτες μου», όπως αναφέρει η ίδια, «αρέσει να διασκεδάζουν σαν να μην υπάρχει αύριο. Δεν έχουν πρόβλημα να ξοδέψουν πολλά λεφτά, αρκεί να περάσουν καλά».

Με πανηγυρικό τρόπο ήθελε να γιορτάσει τη συμμετοχή του στο Μουντιάλ με την ομάδα της χώρας του ο διάσημος Γάλλος ποδοσφαιριστής Ματιέ Βαλμπουενά, κλείνοντας εφταήμερο διακοπών στη Μύκονο.

Ο όρος «ιδιωτικότητα», που ο Βαλμπουενά απαίτησε να τηρηθεί αυστηρά από το γραφείο το οποίο ανέλαβε τη διαμονή του στη Μύκονο, δεν προκαλεί καμία εντύπωση δεδομένων των συγκεκριμένων συνθηκών. Πολύ περισσότερο λόγω της αναγνωρισιμότητας του ποδοσφαιριστή, ο οποίος θεωρείται από τα πιο αξιόπιστα και πολλά υποσχόμενα χαρτιά του ευρωπαϊκού ποδοσφαιρικού χρηματιστηρίου, όπως αποδεικνύεται και από την έντονα φημολογούμενη συμφωνία που φέρεται να έχει κλείσει η Μαρσέιγ με τη Δυναμό Κιέβου για τη μεταγραφή του αντί 7 εκατ. ευρώ. Μόνο που το μότο «ό,τι συμβαίνει στο Λας Βέγκας μένει στο Λας Βέγκας» δεν έχει καμία πρακτική εφαρμογή στο μικρό κυκλαδίτικο νησί των 85 περίπου τετραγωνικών χιλιομέτρων, το οποίο ειδικά αυτή την εποχή δεν σφύζει μόνο από κόσμο αλλά και από παπαράτσι. Στην παράμετρο αυτή δεν φαίνεται να έδωσε και πολλή σημασία ο διεθνής γκολκίπερ ή, ακόμα κι αν έδωσε, τα εκκωφαντικά ντεσιμπέλ γνωστού beach bar, όπου δυστυχώς για τον ίδιο απαθανατίστηκε να το γλεντά ως φέρελπις Χιου Χέφνερ, τον εμπόδισαν να σκεφτεί καθαρά την κατάσταση…

Ολα ξεκίνησαν με τις καλύτερες προϋποθέσεις για την επταμελή ανδρική συντροφιά -εκτός του Γάλλου μέσου, το «παρών» έδωσαν ένας παίκτης του γαλλικού πρωταθλήματος ράγκμπι και ένας ακόμα διεθνής ποδοσφαιριστής ομάδας της γ’ κατηγορίας της Γαλλίας- που προσγειώθηκε στη Μύκονο στις αρχές της προπερασμένης εβδομάδας με ιδιωτικό λίαρ τζετ.

Ο γαλαντόμος ποδοσφαιριστής, από την πρώτη κιόλας επικοινωνία του με το γραφείο που είχε αναλάβει τη διαμονή του, έδειξε να μη φείδεται χρημάτων προκειμένου να εξασφαλίσει τις διακοπές των ονείρων του. Ζήτησε λοιπόν να νοικιάσει μία από τις πιο ακριβές βίλες της Μυκόνου, την «Alegria», η οποία βρίσκεται ανάμεσα στο Καλό Λιβάδι και τον Καλαφάτη, με το κόστος ενοικίασής της να αγγίζει τις 5.000 ευρώ ημερησίως. Πρόκειται για μία πολυτελή κατοικία 830 τ.μ., με τεράστιο περιβάλλοντα χώρο, απρόσκοπτη θέα στο Αιγαίο, μεγάλη πισίνα και εννέα κρεβατοκάμαρες-σουίτες.

Η δε σύνθεση της ομάδας του ήταν ακόμα πιο εντυπωσιακή. Τον ποδοσφαιριστή και τους έξι φίλους του συνόδευαν 15 πανέμορφα μοντέλα από την Πόλη του Φωτός, τα οποία ταξίδεψαν στη Μύκονο μαζί με την «αρχηγό» τους με πτήση τσάρτερ.

Κατά την άφιξή τους η παρέα από τη Γαλλία ζήτησε από τους υπεύθυνους να εξοπλίσουν τη βίλα με σύγχρονα στερεοφωνικά συστήματα, όπερ και εγένετο. Τέσσερα μεγάλα ηχεία τοποθετήθηκαν πέριξ της πισίνας και τα πάρτι της ευειδούς συντροφιάς έδιναν κι έπαιρναν ολημερίς και ολονυχτίς, ενώ ήδη υπάλληλοι γνωστής κάβας του νησιού είχαν φροντίσει να γεμίσουν τα ψυγεία με σαμπάνιες Dom Perignon και μπουκάλια βότκας Grey Goose. Στη διάθεσή τους, εκτός από δύο υπαλλήλους σεκιούριτι που είχαν αναλάβει τη φύλαξή τους, είχαν και ιδιωτικό σεφ που ικανοποιούσε τις γαστριμαργικές ορέξεις της 20μελούς παρέας.

Γυναικοκατακτητής

Από την αγκαλιά του έχουν περάσει ουκ ολίγες αναγνωρίσιμες και μη κοπέλες, όμως ο Ζαννής Φραντζέσκος φαίνεται πως έχει αδυναμία στα μελαχρινά μοντέλα, όπως η playmate Έφη Κυριάκου, το μοντέλο – παρουσιάστρια Νικολέττα Ράλλη και η Τουρκάλα μοντέλο Νεσχάν Μουλαζίν, γυναίκες που είχαν κατά το παρελθόν σχέση με το γνωστό και περιζήτητο επιχειρηματία.

cretalive.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook