Σάλος με βρετανικές εταιρείες που «έστηναν» δηλητηριάσεις σε ξενοδοχεία της Κρήτης για την αποζημίωση

σάλος-με-βρετανικές-εταιρείες-που-έσ-327850

«Λουκέτο» σε δεκάδες εταιρείες που, όπως αποδείχθηκε, ενθάρρυναν τουρίστες να πουν ψέματα ότι έπαθαν τροφική δηλητηρίαση σε ξενοδοχεία και στην Κρήτη για να πάρουν αποζημίωση, έβαλαν τις τελευταίες εβδομάδες οι βρετανικές αρχές. Είναι ενδεικτική η ιστορία που καταγράφει η “Καθημερινή” και αφορά ζευγάρι που έκανε διακοπές στην Κρήτη. “Η Κάρολιν και ο Σον είχαν αγοράσει ένα πακέτο διακοπών στην Κρήτη μέσω ενός μεγάλου ταξιδιωτικού πρακτορείου στην Αγγλία.

Το ξενοδοχείο τους ήταν επάνω στη θάλασσα, πεντάστερο, και λόγω της χαμηλής περιόδου που θα το επισκέπτονταν (αρχές Οκτωβρίου) το έκλεισαν σε μια ιδιαίτερα καλή τιμή. Ηταν το τρίτο τους ταξίδι στο ίδιο ξενοδοχείο και ήταν ενθουσιασμένοι. Ο καιρός εκείνο τον μήνα στην Κρήτη ήταν καλός, σχεδόν καλοκαιρινός. Εμειναν συνολικά μία εβδομάδα μαζί με τη μικρή τους κόρη και μέσα Οκτωβρίου επέστρεψαν στην επαρχιακή πόλη του Darlington στην ΒΑ Αγγλία όπου ζουν. Είχαν περάσει κάτι λιγότερο από τρία χρόνια από εκείνο το ταξίδι όταν ήρθαν σε επαφή με μια εταιρεία που ειδικεύεται σε τουριστικές αποζημιώσεις.

«Επέστρεψες από διακοπές «πακέτο» και έπαθες δηλητηρίαση; Επικοινώνησε μαζί μας. Δικαιούσαι αποζημίωση» είχαν διαβάσει στην ιστοσελίδα τους. Μιλώντας μαζί τους, αποφάσισαν να διεκδικήσουν 8.000 λίρες για την «πολύ βαριάς μορφής γαστρεντερίτιδα» που, όπως κατέθεσαν, έπαθαν και οι τρεις όσο έμειναν στο ξενοδοχείο. Η όλη διαδικασία δεν θα τους κόστιζε τίποτα, τέτοιες εταιρείες έχουν τη λεγόμενη «no win-no fee» πρακτική, δηλαδή μόνο εάν κέρδιζαν θα έπρεπε να δώσουν το 25% του ποσού ως αμοιβή.

Έτσι, τον περασμένο Σεπτέμβριο, έφτασε στον ταξιδιωτικό πράκτορα η καταγγελία και από εκεί στην εταιρεία που έχει κατά το ήμισυ την ιδιοκτησία και εξολοκλήρου το management του ξενοδοχείου. Εξαρχής τους έκανε εντύπωση πως είχαν περάσει τρία χρόνια από το επίμαχο ταξίδι και όταν το έψαξαν λίγο παραπάνω, βρήκαν από τα αρχεία τους αλλά και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πως το ζευγάρι τις ημέρες που υποτίθεται πως ήταν άρρωστο απολάμβανε τα γεύματά του καταναλώνοντας μεγάλες ποσότητες αλκοόλ.

«Είναι πανέμορφα εδώ» έγραφε στο Facebook η Κάρολιν σε μια φίλη της την ημέρα που έφευγε από το ξενοδοχείο. Το ξενοδοχείο μήνυσε το ζευγάρι.

Με αυτά τα στοιχεία, η διοίκηση του ξενοδοχείου, σε συνεργασία με τον ταξιδιωτικό πράκτορα, αποφάσισε να περάσει στην αντεπίθεση. Έκαναν εκείνοι μήνυση στο ζευγάρι για συκοφαντική δυσφήμηση ζητώντας αποζημίωση 170.000 λίρες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η υπόθεση θα δικαστεί στην Αγγλία τους επόμενους μήνες και η απόφαση προβλέπεται να είναι σταθμός στην προσπάθεια των τουριστικών επιχειρήσεων να πολεμήσουν αυτό το νέο φαινόμενο. Ήδη, σύμφωνα με επιχειρηματίες του χώρου, έχουν αποσυρθεί εκατοντάδες αντίστοιχες –προφανώς ψευδείς– καταγγελίες.

Η ιστορία αυτή δεν είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό, από το 2013 υπάρχει 500% αύξηση στα κρούσματα γαστρεντερίτιδας, αποκλειστικά σε Βρετανούς τουρίστες. Και μέσα σε μόλις τρεις εβδομάδες, οι βρετανικές αρχές εντόπισαν και έχουν ήδη κλείσει 34 εταιρείες που, όπως αποδείχθηκε, ενθάρρυναν τους υποψήφιους πελάτες τους να πουν ψέματα”.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook