Παπαδεράκης: Αθέμιτη εμπορική πρακτική οι προσφορές τύπου «μόνο για λίγο»

παπαδεράκης-αθέμιτη-εμπορική-πρακτι-424356

 

Ως αθέμιτη εμπορική πρακτική, που παραπλανά τον καταναλωτή, χαρακτηρίζει τις προσφορές που βασίζονται σε γενικότητες και εκφράσεις του είδους “μόνο για λίγο”, ο Χανιώτης Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Καταναλωτή, Αντώνης Παπαδεράκης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, “Πρακτορείο 104,9 FM”.

Όπως επισήμανε ο κος Παπαδεράκης, πρόκειται για φαινόμενο που παρουσιάζεται “περισσότερο τα τελευταία δύο χρόνια στην Ελλάδα, ιδιαίτερα σε περιόδους έντονης αγοραστικής κίνησης όπως είναι αυτές του Πάσχα ή και των Χριστουγέννων. Διευκρινίζει πάντως ότι τέτοιες πρακτικές είναι κάτι διαφορετικό από αυτές που νομίμως ισχύουν στις περιόδους προώθησης ή και προσφορών.

Ο κ. Παπαδεράκης σημείωσε πως η χρήση λεκτικών εκφράσεων όπως “Μόνο για λίγο” και “Μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων” από εμπορικές εταιρίες αποτελεί “αθέμιτη εμπορική πρακτική και τακτική παραπλάνησης του καταναλωτή”, αφού με αυτόν τον τρόπο ο καταναλωτής ενδέχεται ν’ αγοράσει τελικά κάτι άλλο από εκείνο που επιθυμεί ή είχε ζητήσει”.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Καταναλωτή έχει ξεκινήσει “διαδικασία και νομοθετικής ρύθμισης, ώστε να μπει σε ένα νομικό πλαίσιο αυτή η εμπορική πρακτική” και να προσδιοριστεί “πού είναι το θεμιτό και νόμιμο σε αυτή τη διαδικασία, αλλά και πού είναι το παράνομο και το αθέμιτο”. Ταυτόχρονα τόνισε πως σε αυτή τη διαδικασία “θα πρέπει να επιβληθούν και κυρώσεις (και) πρέπει να γίνουν σαφή τα όρια της προσφοράς και της παραπλάνησης του καταναλωτή”.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook