Δεν θα πετάξεις τελικά με Ryanair… Αποζημιώθηκες από την εταιρία; Δες ΕΔΩ

δεν-θα-πετάξεις-τελικά-με-ryanair-αποζημιώθ-513543

Η Ryanair, ανακοίνωσε τα τελευταία νέα σχετικά με τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος των 18,000 από τις 800,000 πτήσεις της μεταξύ Νοεμβρίου και Μαρτίου.

Σχετικά με τις ακυρώσεις Σεπτεμβρίου/Οκτωβρίου (που ανακοινώθηκαν στις 18 Σεπτεμβρίου) η εταιρία γνωστοποιεί τα εξής:

-Οι 315,000 επιβάτες ειδοποιήθηκαν μέσω email

– Πάνω από 311,000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (99% των επιβατών) έχουν πραγματοποιηθεί

-Οι υπόλοιποι 4,000 επιβάτες (1%) θα πρέπει να επικοινωνήσούν με τη Ryanair

Σχετικά με τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος (που ανακοινώθηκαν στις 27 Σεπτεμβρίου):

-Οι 400,000 επιβάτες ειδοποιήθηκαν μέσω email

-Πάνω από 360,000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (90% των επιβατών) έχουν πραγματοποιηθεί

-Αναμένουμε να φτάσει σε πάνω από 95% (πάνω από 380,000) αυτήν την εβδομάδα

-Οι υπόλοιποι 20,000 επιβάτες (5%) θα πρέπει να επικοινωνήσούν με τη Ryanair

Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, η ακρίβεια στην ώρα άφιξης και αναχώρησης των πτήσεών της Ryanair έχει παραμείνει στο 97%. Από τις 15,000 πτήσεις που πραγματοποιήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, μόνο 23 (21 λόγω της απεργίας της εταιρίας επίγειας εξυπηρέτησης στην Πίζα) ακυρώθηκαν…

Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε: “Το 99% των επιβατών που επηρεάστηκαν από τις ακυρώσεις το Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο έχουν εξυπηρετηθεί με εναλλακτικές πτήσεις ή επιστροφή χρημάτων, και ζητάμε από το υπόλοιπο 1% (λιγότερο από 4,000 επιβάτες) να επικοινωνήσει με τη Ryanair ώστε να προχωρήσει σε νέα κράτηση ή να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.

Ζητάμε συγνώμη από το επιβατικό κοινό που επηρεάστηκε από τις αλλαγές στο χειμερινό μας πρόγραμμα. Μέχρι το τέλος της εβδομάδας, θα έχουμε πραγματοποιήσει πάνω από το 95% των αναδρομολογίσεων και των επιστροφών χρημάτων των επιβατών μας.

Οι αλλαγές στο χειμερινό μας πρόγραμμα οι οποίες προκάλεσαν δυσαρέσκεια, έχουν αποκαταστήσει την ηγετική στο χώρο μας ακρίβεια, η οποία άγγιξε το 97% για τις πτήσεις της τελευταίας εβδομάδας, και οι επιβάτες μας μπορούν να εκμεταλευτούν τους χαμηλούς ναύλους μας χωρίς κανένα κίνδυνο για περαιτέρω ακυρώσεις λόγω προβλημάτων προγραμματισμού».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook