Κρήτη | Κάθε Παρασκευή η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών έχει ραντεβού με τον πολίτη

Σe μία σημαντική κίνηση προχωράει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καθώς όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη, ορίζει την τελευταία ημέρα της εβδομάδας, ως ημέρα ενημέρωσης του πολίτη (Ραντεβού με τον πολίτη) για κάθε θέμα που τον απασχολεί καταναλωτικού περιεχομένου και όχι μόνο.

Η εν λόγω ενημέρωση θα προσφέρεται δωρεάν, όχι μόνο για τα μέλη της, αλλά και για κάθε πολίτη για τους λόγους που εξηγεί στη συνέχεια του κειμένου:

“Επειδή η Πολιτεία νομοθετεί, αλλά ο πολίτης πολύ σπάνια ενημερώνεται επί της ισχύουσας νομοθεσίας και επειδή πολλές φορές ο πολίτης ψάχνεται από Υπηρεσία σε Υπηρεσία, με αποτέλεσμα πολλές φορές να χάνει τα δικαιώματα του, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ανοίγει το γραφείο της, για να απαντήσει σε ερωτήσεις και προβληματισμούς του πολίτη με θέματα που τον απασχολούν και οι οικονομικές  του δυνατότητες, δεν του επιτρέπουν να αποτανθεί σε ένα δικηγορικό ή οικονομοτεχνικό γραφείο.

Μπορεί ο κάθε πολίτης να επικοινωνεί με την Ένωση  καθημερινά ημέρες και ώρες γραφείου, κλείνοντας σχετικό ραντεβού, με την γραμματεία της Ένωσης.

Επίσης , ο κάθε πολίτης, μπορεί να υποβάλει τις ερωτήσεις του, με οποιοδήποτε τρόπο και επικοινωνιακό μέσο που διαθέτει, στα τηλ.2821092306, 2821092666 και 2842020140 ή στο email [email protected]

zarpanews.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ