Επιτέλους! Φτιάχνουν την Παλιά Εθνική Οδό Χανίων-Κισσάμου | Σε ποια τμήματα θα γίνουν εργασίες

Σε διαδικασία δημοπράτησης βρίσκεται το έργο «Συντήρηση καταστρώματος ΠΕΟ 94 στα διοικητικά όρια των Δήμων Χανίων – Πλατανιά», που αφορά βελτίωση του δρόμου στην παλιά εθνικό οδό στον Πλατανιά, σε τρία τμήματα, συνολικό μήκος 6.800 μέτρα και προϋπολογισμό 2,3 εκ. ευρώ.

Η Περιφέρεια Κρήτης έχει επιμεληθεί τη μελέτη για το συγκεκριμένο έργο, έχει ετοιμάσει τα τεύχη δημοπράτησης, ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης έχει υπογράψει το ποσό χρηματοδότησης του έργου κι έχει ξεκινήσει η διαδικασία δημοπράτησης.

Συγκεκριμένα, ανακοινώθηκε στις 9 Ιανουαρίου η προβλεπόμενη από το νόμο περί δημοσίων έργων, πρόθεση δημοπράτησης και ακολουθεί στις 22 Ιανουαρίου 2020 η έγκριση στην Οικονομική Επιτροπή των τευχών δημοπράτησης και της διακήρυξης του έργου. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως μετά τον έλεγχο νομιμότητας που έπεται στη διαδικασία θα υπάρχει πλήρης ετοιμότητα για το διαγωνισμό δημοπράτησης του έργου το αμέσως επόμενο
χρονικό διάστημα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά έργου

Η τεχνική έκθεση του έργου αναφέρεται στη συντήρηση της Π.Ε.Ο. Χανίων – Κισσάμου προϋπολογισμού 2.285.000,00€ και ειδικότερα στα παρακάτω τρία τμήματα:

• Στην Τ.Κ. Πλατανιά από τα σύνορα με την Αγία Μαρίνα μέχρι τον ποταμό Ιάρδανο, συνολικού μήκους 2.300μ. και μέσου πλάτους 10.00μ.

• Στον Οικισμό Σκουτελώνα της Τ.Κ. Κολυμβαρίου του Δήμου Πλατανιά, από τον Σπηλιανό Ποταμό και για συνολικό μήκος 500,00 μ. και μέσο πλάτος 11μ.

• Στον οικισμό του Σταλού (Ταβέρνα Μαρίας) έως και τον οικισμό της Αγ. Μαρίνας στα όρια με τον Δήμο Πλατανιά συνολικού μήκους 4.000μ. και μέσου πλάτους 10,00μ.

zarpanews.gr

3 ΣΧΟΛΙΑ

    • σίγουρα!!! αλλά θα τον φιάξουν οι ίδιοι που τον είχαν φτιάξει. Οπότε σε τρεις-τέσσερης μήνες θα ξεπετσώσει, κανείς ως συνήθως δεν θα κάνει τίποτα, για να τον ξαναφτιάξουν και πάλι από την αρχή – το χρήμα να πέφτει στους “συνεργάτες” και όλα καλά στο Ελλαδιστάν
      ΟΜΩΣ ευτυχώς που έχουμε “καινούργια” δημοτική αρχή ….. ΧΑΧΑΧΑ!!

  1. Γιατί δεν βάζει ο δήμος σωλήνες αναμονής και ο κάθε ένας που θέλει διέλευση να χρεώνεται όπως μας χρεώνει σε κάθε λογαριασμό η ΔΕΗ με τα καλώδια διέλευσης ενέργειας, να έχει ένα επιπλέον εισόδημα. Το δε υλικό ασφαλτοτάπητα φτωχό και με της βροχές διαλύεται, ευθύνη του μηχανολόγου αυτό. Γιατί αρκετά χρόνια ίσως και 15 το κομμάτι από αγ. Ματθαίο έως πρώην πολυκλαδικό αν και μεγάλη κλίσει οδοστρώματος παραμένει σε καλεί κατάσταση, θα έχετε παρατηρήσει ότι δεν κάνουν θόρυβο τα ελαστικά

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ