Υπόθεση σεξουαλικής παρενόχλησης δωδεκάχρονης μαθήτριας – Η απολογία του καθηγητή και η απόφαση της εισαγγελέως

υπόθεση-σεξουαλικής-παρενόχλησης-δω-1295003

Ποινή φυλάκισης 20 μηνών κατά συγχώνευση, με τριετή αναστολή, επιβλήθηκε στον σαρανταπεντάχρονο καθηγητή, που κατηγορείται για την σεξουαλική παρενόχληση δωδεκάχρονης μαθήτριας σε Γυμνάσιο του Μοσχάτου.

Το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο έκρινε ένοχο τον κατηγορούμενο για τα αδικήματα της κατάχρησης ανηλίκου σε ασέλγεια και της προσβολής γενετήσιας αξιοπρέπειας, ωστόσο του αναγνώρισε το ελαφρυντικό του πρότερου σύννομου βίου.

Την καταδίκη του κατηγορουμένου ζήτησε η εισαγγελέας της έδρας.

«Δε θα μακρηγορήσω, ήταν ενδελεχής η ακροαματική διαδικασία, προέκυψε ότι τέλεσε τις πράξεις ο κατηγορούμενος.

Συγκεκριμένα, προέκυψε ότι ο κατηγορούμενος απηύθυνε χειρονομίες και προτάσεις που ανάγονται στη γενετήσια σφαίρα και πρόσβαλε την τιμή της μαθήτριας» τόνισε η εισαγγελέας ζητώντας την καταδίκη του κατηγορουμένου για τα αδικήματα της κατάχρησης ανηλίκου σε ασέλγεια και την προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας.

Στην απολογία του ο κατηγορούμενος δήλωσε αθώος και υποστήριξε ότι το συγκεκριμένο περιστατικό που καταγγέλλει η μαθήτρια δεν έλαβε χώρα ποτέ.

«Το περιστατικό αυτό δεν έχει συμβεί ποτέ» ανέφερε ο εκπαιδευτικός. Απαντώντας σε ερωτήσεις του προέδρου του δικαστηρίου, εάν γνωρίζει την καταγγέλουσα μαθήτρια, ο εκπαιδευτικός υποστήριξε «δεν μπορώ να πω σίγουρα ότι έχω στο νου μου ποια είναι, συμπεραίνω. Δεν έχω μάθει παιδιά α’ ταξης διότι δεν συμμετέχουν τόσο πολύ στο μάθημα».

Πρόεδρος: Έχει αναφερθεί ένα περιστατικό με την μπλούζα μίας μαθήτριας γ´γυμνασίου η οποία της έπεσε μέσα στην τάξη και μία φράση που είπατε «μας φούντωσες».

Κατηγορούμενος: Το είπα για την επαναφέρω στην τάξη, το είπα σαν καυστικό χιούμορ. Το έκανε στα πλαίσια της ωραιοπάθειας.

Πρόεδρος: Εγώ θα έλεγα «μας φούντωσες» μόνο εάν είχα ερωτικό ενδιαφέρον. Επίσης έχει αναφερθεί ότι αφήνατε ανοικτή την πόρτα της τουαλέτας.

Κατηγορούμενος: Ήταν στενή η τουαλέτα, γι αυτό δεν έκλεινα πόρτα, ήταν ένα επί ένα.

Πρόεδρος: Για ποιο λόγο να συμβεί όλο αυτό; Γιατί να πει η μαθήτρια κάτι που δεν έγινε;

Κατηγορούμενος: Δε γνωρίζω. Μάλλον λόγω του σήριαλ Άγριες Μέλισσες (η δωδεκάχρονη αναφέρει στην κατάθεσή της ότι έχει δει τη σειρά), έχω ακούσει ότι εκεί συμβαίνουν πράγματα ανάρμοστα.

Σημειώνεται πως ο ένας εκ των δύο δικηγόρων υπεράσπισης του κατηγορούμενου υποστήριξε στην αγόρευσή του πως κατά την άποψή του η δωδεκάχρονη, έχοντας τις παραστάσεις από το συγκεκριμένο σήριαλ, όταν είδε ότι υπάρχουν μαθήτριες έτοιμες να καταγγείλουν τον εν λόγω καθηγητή στον διευθυντή, αποφάσισε να αναλάβει τον ρόλο του αυτόκλητου σωτήρα και κατήγγειλε τον καθηγητή χωρίς να έχει συμβεί τίποτα.

«Της είπε να βγάλει την μπλούζα»

Νωρίτερα, ο πατέρας της δωδεκάχρονης περιέγραψε τι ακριβώς συνέβη την Παρασκευή 22 Οκτωβρίου «μία και τεταρτο με κάλεσε η κόρη μου στο τηλέφωνο και μου είπε “μπαμπά θέλω να σου πω κατι σοβαρό”». Μου είπε ακριβώς «είναι ένας καθηγητής που μιλάει με άσχημο τρόπο για τον άσχημο λόγο».

Μετά μία ώρα περίπου, με κάλεσε η πρώην γυναίκα μου και μου είπε «θέλω να σου πω κάτι σοβαρό αλλά δε θέλω να της πεις της κόρη μας ότι σου το είπα». Μου είπε ότι η κόρη μας έμεινε τελευταία στην τάξη και ο καθηγητής της έκλεισε την πόρτα και της ζήτησε να ξαπλώσει στο θρανίο για να της κάνει μασάζ. Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι και πήρα τηλέφωνο τον διευθυντή.

Μου είπε ότι θα λύσει το θέμα μέσω δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Εγώ θεωρώ ότι έπρεπε να ενημερωθούν πρώτα οι γονείς και το τμήμα ανηλίκων της ασφάλειας. Στις 4 μίλησα με την κόρη μου στο φροντιστήριο, ήταν σε ψιλο-σοκ. Μου είπε ότι άρχισε να την χαϊδεύει στην πλάτη και λαιμό και της ζήτησε να της βγάλει την μπλούζα για να της κάνει μασάζ. Του είπε «τι λες ρε; » και άνοιξε την πόρτα και έφυγε ουρλιάζοντας.

Μετά υπήρξαν και άλλα κορίτσια που έκαναν καταγγελίες της γ´ γυμνασίου μου είπε ο διευθυντής. Τα κανάλια λέγανε ότι υπήρχαν και άλλες καταγγελίες προγενέστερα. Η κόρη μου απλά μου είπε το περιστατικό. Μου είπε “μπαμπά δε θέλω να μιλήσω ξανά για αυτό το περιστατικό”».

«Ντρεπόταν να μου πει»

Το πώς έμαθε τι συνέβη εξιστόρησε και η μητέρα του κοριτσιού, η οποία ανέφερε στην κατάθεση της στο δικαστήριο ««με πήρε μιάμιση, δυο παρά είκοσι η κόρη μου. Μου είπε οτι έγινε κάτι σοβαρό με έναν καθηγητή. “Δεν μπορώ να σου πω λεπτομέρειες” μου είπε. Μου είπε για ένα καθηγητή ο οποίος της είπε κάποια πράγματα σοβαρά, σεξουαλικού περιεχομένου.

Της είπα ηρέμησε, θα πάρω τον διευθυντή τηλέφωνο. Με πήρε μετά από δεκα λεπτά που ήταν σπίτι, μου είπε ότι επρόκειτο για τον καθηγητή τεχνολογίας και πως ντρέπεται να μου πει λεπτομέρειες. Ενημέρωσα τον διευθυντή, μου είπε επειδη έχω και άλλες καταγγελίες από κορίτσια, να μάθετε λεπτομέρειες, για να το αναφέρω.

Την παίρνω πάλι την κόρη μου και μου λεει “ήμουν η τελευταία στην τάξη, μάζευα τα πράγματα για να βγω στο διάλειμμα και μου λέει ‘βγάλε την μπλούζα σου και κάτσε στο θρανίο’, εγώ άρχισα να φωνάζω και να ουρλιάζω, δύο αγοράκια με άκουσαν, φόραγαν μάσκα και κουκούλα, και έκαναν κάτι σαν αντιπερισπασμό και κατάφερα να φύγω, είδα ότι έκλεισαν την πόρτα”.

Η κόρη μου δεν ανέφερε τα αγόρια στην κατάθεσή της διότι δεν το θεώρησε σημαντικό. Πήρα το διευθυντή και του τα είπα. Και μου λέει τότε “α, και έκανε τον αθώο για τις υπόλοιπες καταγγελίες”».

«Εκείνη την ημέρα υπήρχαν και άλλες καταγγελίες»

Ο διευθυντής του σχολείου περιέγραψε στο δικαστήριο «από δύο παρά τέταρτο και μετά είχα τηλεφώνημα από μητέρα και μετά από τον πατέρα της μαθήτριας για το τι συνέβη. Εκείνη την ημέρα νωρίτερα είχαν έρθει μαθητές που έκαναν πρόβα παρέλασης και μου ανέφεραν για κάποιες στάσεις σώματος που είχε την ώρα της πρόβας και κάποιες ματιές που έδειχνε ο συγκεκριμένος καθηγητής.

Αρνήθηκε τα πάντα πάντα σε σχέσεις με τις αιτιάσεις των μαθητριών, που ανέφεραν ότι είπε φράσεις όπως “ωραία κορμοστασιά”, “ωραίο σώμα” και κάποια σχόλια για το πίσω μέρος του σώματος τους. Η γυμνάστρια μου είπε ότι είχε χρησιμοποιήσει μόνο τη φράση “ωραίο σώμα” για παρέλαση. Και εκεί έληξε.

Μετά ήρθαν και άλλα κορίτσια μου είπαν συγκεκριμένα πράγματα, ότι τα ανεβάζει για πολλή ώρα στον πίνακα, για να σκύβουν και να βλέπει από κάτω, ότι κάνει σχόλια για το μπροστά και πίσω μέρος του σώματος τους. Η εικόνα που μου έδωσε εμένα ο καθηγητής είναι ενός ιδιαίτερα αγαθού ανθρώπου που δεν κατανοεί τι του λες».

ertnews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook