Ξυπνάς και νιώθεις κούραση; 5 μικρές αλλαγές που θα σε γεμίσουν ενέργεια

Θα δώσουν boost στην ενέργειά σου

Αν κάθε πρωί που ξυπνάς, αισθάνεσαι εξάντληση και κούραση, προτιμώντας όλη τη μέρα να μείνεις κάτω από τα σκεπάσματα, υπάρχει τρόπος να το καταπολεμήσεις, σύμφωνα με τους ειδικούς, και να γεμίσεις με ενέργεια. Αν θες να αδράξεις τη μέρα, κάποιες πολύ μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σου, μπορούν πραγματικά να σε μεταμορφώσουν.

Η αποτελεσματικότητα τους στηρίζεται σε έρευνες γι’ αυτό αξίζει να τις δοκιμάσεις. Πειραματίσου λοιπόν με τις πέντε παρακάτω συνήθειες που μπορούν πραγματικά να εκτοξεύσουν την ενέργεια και τη διάθεσή σου.

Περιόρισε την καφεΐνη

Δεν ζητάμε να ζήσεις χωρίς αυτή αλλά να την περιορίσεις καθώς η υπερβολική κατανάλωσή της επηρεάζει την ποιότητα του ύπνου σου και συνεπώς της ενέργειάς σου το επόμενο πρωί. Αν από την άλλη, αποφασίσεις να την κόψεις εντελώς, και πάλι θα νιώσεις μια έντονη κόπωση τον πρώτο καιρό γι’ αυτό η καλύτερη λύση είναι το μέτρο. Οι ειδικοί προτείνουν να δοκιμάσεις σταδιακά τη μείωσή της.

Ενυδατώσου

Η αφυδάτωση είναι ένας βασικός παράγοντας που εξασθενεί τον οργανισμό σου με αποτέλεσμα να νιώθεις συχνά χωρίς μπαταρίες. Όταν ασκείσαι μάλιστα, χάνεις νερό μέσω του ιδρώτα, γι’ αυτό είναι σημαντικό να το έχεις στη διάθεσή σου ενώ γυμνάζεσαι. Όσο νερό κι αν χάσεις κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης, είναι σημαντικό να το αντικαταστήσεις για να αποφύγεις την αφυδάτωση, γιατί όταν είσαι αφυδατωμένος, διατρέχεις υψηλότερο κίνδυνο τραυματισμού και η απόδοσή σου μπορεί να μειωθεί.

Απόφυγε την πολύωρη έκθεση μπροστά στην οθόνη

Η πολύωρη έκθεση στο κινητό και την οθόνη μειώνουν σημαντικά τα επίπεδα της ενέργειας ενώ το βράδυ διαταράσσουν τους νευροδιαβιβαστές που διασφαλίζουν την καλή ποιότητα του ύπνου. Μπορεί να είναι δύσκολο να μειώσεις τον χρόνο μπροστά από την οθόνη αλλά τα οφέλη είναι σημαντικά.

Βάλε την άσκηση στη ζωή σου

Ακόμη και η ελάχιστη άσκηση μες στη μέρα, μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην ενέργειά σου γι’ αυτό καλό είναι να μην την παραλείπεις. Δεν χρειάζεται να κάνεις υπερβολικές προπονήσεις, ακόμη και πέντε λεπτά από τον χρόνο σου είναι αρκετά για να ανακτήσεις τη χαμένη σου ενέργεια και ζωντάνια.

Μην παραλείπεις γεύματα

Ο εγκέφαλος χρειάζεται μια καλή διατροφή για να λειτουργεί σωστά, σύμφωνα με τους ειδικούς, οπότε καλό είναι να μην παραλείπεις γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας που θα στερήσουν την ενέργεια και τη διάθεσή σου. Μια απλή δοκιμή θα σε πείσει!

jenny.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο άρθροΗ βαθμολογία στο ΝΒΑ: Μια ανάσα από την 2η θέση της Ανατολής οι Μπακς
Επόμενο άρθροΟι λειτουργίες του Gmail που μπορεί να μην έχεις δοκιμάσει ποτέ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ