Viber: Αυξήθηκαν κατά 10% τα μηνύματα που στείλαμε μέσα στο 2022

viber-αυξήθηκαν-κατά-10-τα-μηνύματα-που-στεί-1590167

Κατά μέσο όρο κάθε άτομο στην Ελλάδα συμμετέχει σε 3 ομαδικές συνομιλίες

Αυξάνεται η πρόθεση των Ελλήνων να χρησιμοποιούν δημοφιλείς πλατφόρμες άμεσης επικοινωνίας (instant messaging) για την αποστολή μηνυμάτων για το 2022, επιβεβαιώνει το Viber. Η εν λόγω εφαρμογή είναι εγκαταστημένη στο 91% των smartphones των Ελλήνων για τη φετινή χρονιά, γεγονός που την καθιστά την δημοφιλέστερη εφαρμογή επικοινωνίας στην χώρα.

Πιο συγκεκριμένα, στην ελληνική επικράτεια ο αριθμός των μηνυμάτων που στάλθηκαν αυξήθηκε κατά 10% σε ετήσια βάση. Την ίδια στιγμή, η μετακίνηση των πολιτών από την κλήση στην αποστολή μηνυμάτων αποκτά μεγαλύτερες διαστάσεις, ιδίως στην ομαδική επικοινωνία. Κατά μέσο όρο κάθε άτομο στην Ελλάδα συμμετέχει σε 3 ομαδικές συνομιλίες. Ο αριθμός των συμμετεχόντων σε ομάδες έχει επίσης αυξηθεί κατά ένα σημαντικό 11% σε ετήσια βάση, επισημάνθηκε στην ΕΡΤ.

Παράλληλα, μια σημαντική αύξηση 32% στον αριθμό των καναλιών και κοινοτήτων στην Ελλάδα το τρέχον έτος καταδεικνύει ότι οι χρήστες παρακολουθούν στενά σημαντικές ανακοινώσεις, τελευταία νέα, αλλά και κρίσιμες ενημερώσεις από τα αγαπημένα τους δημόσια πρόσωπα και τους αγαπημένους τους οργανισμούς απευθείας στην εφαρμογή Viber.

Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν διαφημίσεις για να προσελκύσουν νέους χρήστες

Επιπλέον, οι επιχειρήσεις αξιοποιούν διαφημιστικές προοπτικές προκειμένου να αυξήσουν την προβολή τους και να προσελκύσουν νέους χρήστες. Το 2022, ο αριθμός των μέσων μηνιαίων impressions διαφημίσεων στο Viber έφτασε το σημαντικό αριθμό των 6 δις παγκοσμίως, με 580 εκατομμύρια από αυτά τα impressions να εντοπίζονται στην Ελλάδα.

Η εφαρμογή σημείωσε αύξηση 100% στον αριθμό των άμεσων διαφημιζόμενων που επιθυμούν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο Viber στην Ελλάδα. Ανάμεσα στους κλάδους διαφημίσεων με τις κορυφαίες επιδόσεις στην Ελλάδα φέτος ήταν τα ταξίδια και η φιλοξενία που αυξήθηκαν κατά 379%, οι εφαρμογές για κινητά (κατά 214%), η ψυχαγωγία (κατά 208%), το αυτοκίνητο (κατά 92%) και πληροφορική και τηλεπικοινωνίες (κατά 53%).

Οι εταιρείες δείχνουν επίσης μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις λύσεις Viber Business Messages ως εργαλείο για την επικοινωνία με τους καταναλωτές στην αγαπημένη τους εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων. Το 2022 στην Ελλάδα το Viber κατέγραψε:

Πάνω από 180 εκατομμύρια μηνύματα που ανταλλάσσονται σε chatbots (κάτι που αποδεικνύει τη δημοφιλία των αυτοματοποιημένων και εύκολων στην πλοήγηση διεπαφών συνομιλίας).

Αύξηση 176% στον αριθμό των νέων επιχειρηματικών λογαριασμών που δημιουργήθηκαν σε σύγκριση με τον αριθμό των νέων λογαριασμών το 2021.

Συνολική αύξηση 38% των Business Messages που παραδόθηκαν. Μεταξύ όλων των μηνυμάτων που χρησιμοποίησαν οι επιχειρήσεις φέτος στην Ελλάδα – προωθητικά (ειδικές προσφορές, εκπτώσεις), μηνύματα συνομιλίας (υποστήριξη ζωντανού αντιπροσώπου) και μηνύματα συναλλαγών (επιβεβαιώσεις παραγγελιών, παρακολούθηση παράδοσης, υπενθυμίσεις ραντεβού) – τα διαφημιστικά και τα μηνύματα συναλλαγών παρουσίασαν ιδιαίτερη άνοδο με 34% και αύξηση 41% αντίστοιχα.

news.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ετικέτες
Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook