TUI: Οι εκτιμήσεις για την επερχόμενη τουριστική σεζόν – Τί ανακοινώθηκε στη ετήσια γενική συνέλευση

Πολλά και ενδιαφέροντα στοιχεία δημοσιοποιήθηκαν σήμερα στην ετήσια γενική συνέλευση της TUI για την επερχόμενη τουριστική σεζόν 2021.

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν:

  • οι εκστρατείες εμβολιασμού, η χρήση γρήγορων δοκιμών και η πρόοδος στην αντιμετώπιση της πανδημίας, έχουν θετικό αντίκτυπο στη συμπεριφορά των κρατήσεων
  • βρίσκονται σε εξέλιξη εντατικές προετοιμασίες για τους μήνες των διακοπών: ασφαλές και υπεύθυνο ταξίδι σε όλη την αλυσίδα του ταξιδιού
  • η TUI και η TUI fly θα υποστηρίξουν την διενέργεια τεστ στο Γερμανούς παραθεριστές του Πάσχα, πριν από το ταξίδι επιστροφής στη Γερμανία
  • η TUI απευθύνει έκκληση στους παραθεριστές να τηρούν τους κανόνες υγιεινής και απόστασης στο σπίτι και στις διακοπές
  • οι κρατήσεις για το Καλοκαίρι του 2021 παραμένουν στο ενθαρρυντικό επίπεδο των 2,8 εκατομμυρίων
  • από τον Φεβρουάριο, συνολικά περίπου 180.000 επιπλέον κρατήσεις έχουν καταγραφεί για τους καλοκαιρινούς μήνες από τον Ιούλιο και μετά
  • το υψηλότερο μερίδιο των εκδρομών με πακέτο προκαλεί αύξηση των μέσων τιμών για το Καλοκαίρι του 2021: +22%
  • η θερινή δυναμικότητα του προγράμματος της TUI βρίσκεται στο 75% από τον Ιούλιο του 2021
  • ο Όμιλος TUI διαθέτει μετρητά και ισοδύναμα, ύψους 1,6 δισεκατομμυρίων ευρώ*, στις

Πιο αναλυτικά, η TUI δημοσιοποίησε τις τάσεις στις τρέχουσες κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2021 στο πλαίσιο της Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης.

Οι εξελισσόμενες εκστρατείες εμβολιασμού, η αυξημένη διαθεσιμότητα γρήγορων test στις αγορές και οι προγραμματισμένες στρατηγικές ανοίγματος ορισμένων ευρωπαϊκών κυβερνήσεων, δείχνουν θετική αποδοχή και θετική επίδραση στη συμπεριφορά κράτησης των πελατών της TUI.

Συγκεκριμένα, στις γερμανικές και βρετανικές αγορές, οι παραθεριστές παρουσιάζουν σημαντική ζήτηση.

Το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τις διακοπές κατά τη θερινή περίοδο είναι εμφανές σε όλα τα κανάλια διανομής.

Η ζήτηση των πελατών είναι εκεί, οι άνθρωποι θέλουν να ταξιδέψουν.

Τονίστηκε συγκεκριμένα: “Το brand TUI σημαίνει ασφαλείς και υπεύθυνες διακοπές. Η πρόοδος στην καταπολέμηση της πανδημίας είναι ζωτικής σημασίας. Αλλά υπάρχει λόγος να κοιτάμε μπροστά πολύ αισιόδοξα: Σε αντίθεση με το Καλοκαίρι του 2020, εμβόλια από διάφορους κατασκευαστές είναι διαθέσιμα το καλοκαίρι του 2021, οι εμβολιασμοί έχουν αρχίσει και οι ταξιδιώτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν ταχείες δοκιμές ακόμη και με αυτοέλεγχο. Αυτή είναι μια σημαντική πρόοδος και είναι ενθαρρυντική για την καθημερινή ζωή και τη διαβίωση στις ευρωπαϊκές αγορές και για τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις στους προορισμούς”.

Στη Γερμανία, η TUI υποστηρίζει την πρωτοβουλία των αεροπορικών εταιρειών και της γερμανικής κυβέρνησης να γίνονται τεστ σε όλους τους ταξιδιώτες στον προορισμό των διακοπών τους κατά τη διάρκεια των διακοπών του Πάσχα πριν πετάξουν πίσω στη Γερμανία. Επιπλέον, γίνονται ειδικές ρυθμίσεις για τα ταξίδια του Πάσχα.

Όπως σημειώνει ο όμιλος, “Οι εξετάσεις και ο εμβολιασμός είναι σημαντικοί για να βγείτε από την πανδημία και να μπορέσουν οι οικογένειες να έχουν ένα κανονικό καλοκαίρι με ταξίδια διακοπών, τόσο στο εσωτερικό, όσο και όταν ταξιδεύουν στη Μεσόγειο. Η TUI καλεί επίσης τους επισκέπτες να τηρήσουν τους ισχύοντες κανόνες απόστασης και υγιεινής όπως στο σπίτι, επίσης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, στην πτήση καθώς και στον προορισμό. Όλες οι τρέχουσες προσφορές διακοπών προσανατολίζονται στη χαλάρωση, στους περιπάτους στην παραλία και στη συνειδητή εμπειρία της φύσης”.

Καλοκαίρι 2021: 2,8 εκατομμύρια κρατήσεις – χωρητικότητα σε περίοδο αιχμής από τον Ιούλιο του 2021 στο 75%

Συνολικά, οι κρατήσεις της TUI Group για το καλοκαίρι του 2021, συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων και εξαργυρώσεων κουπονιών, παραμένουν αμετάβλητες σε ένα ενθαρρυντικό επίπεδο 2,8 εκατομμυρίων επισκεπτών – αν και 60% κάτω από το συγκρίσιμο επίπεδο για το Καλοκαίρι του 2019.

Η συνολική χωρητικότητα για τους κορυφαίους καλοκαιρινούς μήνες ταξιδιού από τον Ιούλιο 2021 έχει προσαρμοστεί στο 75% (προηγουμένως: 80 τοις εκατό) σε σύγκριση με το 2019. Το ευέλικτο επιχειρηματικό μοντέλο επιτρέπει τη διαχείριση χωρητικότητας βάσει ζήτησης και για την κορυφαία καλοκαιρινή περίοδο ταξιδιού στοχεύει σε υψηλές χωρητικότητες και βελτιωμένα περιθώρια ξανά. Ο Όμιλος παραμένει ευέλικτος για να αυξήσει ξανά τη χωρητικότητά του, βραχυπρόθεσμα, καθώς έχει σημειωθεί περαιτέρω πρόοδος στις εκστρατείες αντιμετώπισης πανδημιών και εμβολιασμού, όταν αρθούν οι περιορισμοί ταξιδιού και η ζήτηση των πελατών αυξηθεί περαιτέρω. Ο στόχος παραμένει ασφαλείς και υπεύθυνες διακοπές με πολύ υψηλά πρότυπα υγιεινής κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Η διαχείριση της πανδημίας και ο περιορισμός παραμένουν στο προσκήνιο των πολιτικών αποφάσεων.

Αυτό το κυβερνητικό πλαίσιο υπαγορεύει επίσης σε ποιο βαθμό και σε ποια στιγμή γίνεται δυνατή η επιχείρηση. Από τον Φεβρουάριο, η TUI κατέγραψε συνολικά περίπου 180.000 νέες κρατήσεις πελατών για τους βασικούς μήνες διακοπών το τέταρτο επιχειρηματικό τρίμηνο (Ιούλιος, Αύγουστος, Σεπτέμβριος). Επιπλέον, πολλοί επισκέπτες από το Ηνωμένο Βασίλειο που είχαν προγραμματίσει διακοπές πριν από τις 17 Μαΐου 2021 και επηρεάζονται από το lockdown, έχουν κάνει κράτηση για μεταγενέστερη ημερομηνία ταξιδιού το 2021. Για παράδειγμα, οι κρατήσεις για τον Οκτώβριο του 2021 είναι αυξημένες 12% στην TUI UK. Η εταιρία αναφέρει ότι “Συνεχίζουμε να βλέπουμε έντονη πεντακάθαρη ζήτηση και η επιθυμία για ταξίδια είναι εμφανής στο Ηνωμένο Βασίλειο με κρατήσεις για το επόμενο Καλοκαίρι του 2022, να είναι τώρα περίπου 120% υψηλότερες σε σύγκριση με τις καλοκαιρινές κρατήσεις του 2021”.

Η ρευστότητα παραμένει υψηλή

Τον Ιανουάριο, η TUI ολοκλήρωσε με επιτυχία το τρίτο πακέτο χρηματοδότησης, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης κεφαλαίου.

Στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης πανδημίας, εξασφαλίστηκε επαρκής ρευστότητα μέχρι το Καλοκαίρι. Με τμήματα των ταμειακών εισροών από την αύξηση κεφαλαίου, το εκκρεμές ανώτερο ομόλογο 300 εκατομμυρίων ευρώ εξαργυρώθηκε στις αρχές Φεβρουαρίου. Αυτό παρεπέτεινε τη λήξη των υφιστάμενων κρατικών δανείων μέχρι το Καλοκαίρι του 2022. Στις 22 Μαρτίου 2021, η TUI είχε μετρητά και ισοδύναμα διαθέσιμα 1,6 δισεκατομμυρίων ευρώ *.

* pro forma συμπεριλαμβανομένου του 3ου οικονομικού πακέτου

Πηγή: money-tourism.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ