Τσουπάκης: Έρχονται μεγάλες αλλαγές στα Χανιά – Περιφερειακά πάρκινγκ, ποδηλατόδρομοι και περισσότερα δρομολόγια στα λεωφορεία

τσουπάκης-έρχονται-μεγάλες-αλλαγές-σ-1111779

Για την ευρωπαϊκή εβδομάδα κινητικότητας που διαρκεί μέχρι και τις 5 Οκτωβρίου, και τα «πράσινα» σχέδια που έχει ο δήμος στα σκαριά μίλησε ο Αντιδήμαρχος Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Πρασίνου και Καθαριότητας του Δήμου Χανίων, Μιχάλης Τσουπάκης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Zarpa Radio 89.6 και την Ανδρονίκη Κοκοτσάκη.

Το σχέδιο βιώσιμης κινητικότητας του Δήμου, είναι το πως θα κινείται, το πως θα αλλάξει πλέον η καθημερινότητα μας όσον αφορά την κίνηση μες την πόλη, εξήγησε ο κύριος Μιχάλης Τσουπάκης.  Δίνεται περισσότερο έμφαση στους πεζούς, και στα μέσα μαζικής μεταφοράς, δίνεται έμφαση στα ποδήλατα.

Τα ΙΧ σε λίγο δεν θα μπορούν να προσεγγίσουν στο κέντρο της πόλης

Αυτό θα συμβάλλει και στην καλύτερη εικόνα της πόλης, και θα μπορούμε και εμείς να κινούμαστε πιο ωραία, πιο ελεύθερα, και να απολαμβάνουμε τις ομορφιές των Χανίων.

Η πόλη των Χανίων είναι ίσως η μοναδική πόλη που σε κανέναν δρόμο δεν απαγορεύεται το παρκάρισμα, σε όλους τους δρόμους υπάρχουν παρκαρισμένα αυτοκίνητα, είναι κάτι που αν κάτσει κάποιος να το σκεφτεί δεν υπάρχει σε άλλες πόλεις της Ελλάδος.

Όσον αφορά το πάρκινγκ έχουμε κάνει μελέτη, έχουμε εργαστεί αρκετά στο Δήμο, σύντομα θα υπάρχουν και ανακοινώσεις. Ο δήμαρχος, σε πολύ σύντομο διάστημα, θα κάνει ανακοινώσεις για τό που έχουμε πει και έχουμε δεσμευτεί για τα περιφερειακά πάρκινγκ . Πλέον ο τρόπος μετακίνησης μας θα αλλάξει προς το καλύτερο.

Θα πρέπει σιγά σιγά να χρησιμοποιούμε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, είναι και πιο φθηνά και πιο εύκολα. Σύμφωνα με μελέτες που έγιναν, τα Χανιά έχουν την χαμηλότερη χρήση των ΜΜΜ. Το αστικό χρησιμοποιείται από το 3% σύμφωνα με κάποιες έρευνες που έχουν γίνει, είναι από τα χαμηλότερα ποσοστά σε όλη την Ελλάδα, και αυτό είναι ένα θέμα που δημιουργεί κυκλοφοριακό.

Όλοι παίρνουμε τα αυτοκίνητα μας, για να μεταφερθούμε. Η κίνηση είναι συγκεκριμένες ώρες, τις ώρες αιχμής, μετά δεν παρουσιάζεται πρόβλημα ούτε στο παρκάρισμα, ούτε και στην κίνηση.

Θα αυξηθούν σε κάποιες περιοχές τα δρομολόγια, θα είμαστε σε επαφή με το αστικό ΚΤΕΛ. Πρόθεση μας είναι πάρα πολλά πράγματα που θα ανακοινωθούν συνδυαστικά όλα γιατί είναι και με τους ποδηλατοδρόμους είδατε έχει γίνει ένας ποδηλατοδρόμος στην ακτή Κανάρη, πράγμα που παραξένεψε στην αρχή τον κόσμο, και κατά πόσο θα μπορούσε να τηρηθεί ο ποδηλατοδρόμος που τηρείται, που δεν παρκάρουνε απάνω, υπάρχει βέβαια το θέμα με την λαϊκή της μιας μέρα. Ποδηλατοδρόμους στο αμέσως επόμενο μέλλον θα δούμε αρκετούς, όλα αυτά όμως θα ανακοινωθούν συνδυασμένα και κανονικά.

Ο αντιδήμαρχος με αισιοδοξία δήλωσε ακόμη «Ναι, ο Χανιώτης είναι διατεθειμένος να αλλάξει νοοτροπία, πλέον πιστεύω ότι τον έχει κουράσει όλο αυτό το σύστημα, βέβαια η αλλαγή, λίγο θα παραξενέψει κάποιους, θα υπάρχουν κάποιες γκρίνιες, αλλά το αποτέλεσμα και στην πορεία θα του αρέσει περισσότερο.

Στην καραντίνα είδατε πόσος κόσμος περπατούσε και του άρεσε και περπατούσε, και το έκανε και διασκεδαστικά πιστεύω ότι ναι θέλει να αλλάξει ο τρόπος μετακίνησης του, άλλωστε όλα είναι ένα συνήθειο, όπως μαθαίνεις.

Αναφερόμενος στην καλλιέργεια της ευαισθησίας προς το περιβάλλον μέσα από το σχολείο ο κ. Τσουπάκης δήλωσε «Στην εποχή την δική μου αυτές οι δράσεις και αυτό το μάθημα δεν υπήρχαν, στα σχολεία δεν διδασκόντουσαν αυτά τα πράγματα. Τα τελευταία χρόνια γίνεται μια προσπάθεια και πιστεύω είναι προς την σωστή κατεύθυνση, και πιστεύω θα μπορούσε να γίνει πιο εντατικά και καλύτερα γιατί τα σχολεία πλάθουν χαρακτήρες, πλάθουν συμπεριφορές. Τα παιδιά είναι και οι καλύτεροι » χωροφύλακες» προς τους μεγάλους και να τους δώσουν θέση, και να τους παροτρύνουν να αλλάξουν το πως κινούνται.

Τέλος τόνισε «Συνεχίζεται η εκπόνηση της μελέτης του σχέδιού βιώσιμης αστικής κινητικότητας, μιας μελέτης που όπως είπαμε που έχει επίκεντρο τον άνθρωπο, τον πεζό τα ΜΜΜ, τα ποδήλατα, θα συνεχιστεί σε σύντονο χρονικό διάστημα θα την έχουμε, οι κατευθύνσεις και οι αλλαγές γίνονται πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες, όπως πρέπει να γίνουν ότι μας λέει το ΣΒΑΚ. Είμαστε σε συνεργασία, με τον ΣΒΑΚ.»

zarpanews.gr

4 thoughts on “Τσουπάκης: Έρχονται μεγάλες αλλαγές στα Χανιά – Περιφερειακά πάρκινγκ, ποδηλατόδρομοι και περισσότερα δρομολόγια στα λεωφορεία

  1. Με 60 ευρώ η μηνιαία κάρτα για την μισή (κόκκινη) διαδρομή στο αστικό ΚΤΕΛ, που σημαίνει ότι μετά βιας αν πηγαινοέρχεσαι ΚΑΘΕ μέρα συμφέρει σε σχέση με απλό εισητήριο, απορώ που την είδε την φθηνή μετακίνηση ο αντιδήμαρχος.

  2. Και εμφανιστηκε ξαφνικα η ανυπαρκτη δημοτικη αρχη…
    Εσεις ολοι στη δημοτικη αρχη εχετε παρει ποτε την αστικη συγκοινωνια στα Χανια; Κατα 99% για να μη ειμαι απολυτος ΟΧΙ!
    Για τη Χαλεπα λοιπον λεωφορειο εχει ανα 20 λεπτα και οπως ειπε και ο απο πανω, κοστιζει και ακριβα! Δεν ειμαστε ουτε Αθηνα ουτε Θεσσαλονικη ουτε Βερολινο να εξυπηρετουν το κεντρο 10 γραμμες λεωφορειων και να εχει συνεχεια δρομολογιο. Δευτερον περιφερειακα παρκινγκ λεγοντας.. Εγω που μενω Χαλεπα θα εχω το προνομιο να κατεβαινω κεντρο με το αμαξι ή θα πρεπει να το πηγαινω στις μουρνιες; Μην ξεχνατε τα δωρεαν μικρα λεωφορεια του Σκουλακη απατα πηγαν!!! Τα περιφερειακα παρκινγκ ειναι για τις μεγαλες πολεις, θελετε ντε και καλα να γινουμε ευρωπη!
    Και οτι αφορα το παρκινγκ, ναι προφανως και δεν απαγορευταια παντου γιατι δεν υπαρχει μεριμνα για δημοσια παρκινγκ!!!! Δωρεαν η εστω σε χαμηλη τιμη!
    Ξυπνησατε ξαφνικα, ενα χρονο δεν εχετε κανει τιποτα, ο »Δημαρχος΄΄ ειναι λες και δεν υπαρχει στην πολη και βγαινεται να μας πειτε οτι θα μας κανετε Ρωμη… Αλλαξτε εσεις νοοτροπια πρωτα και ξεκινηστε απο τα απλα!

    ΥΓ. Πολυ φοβαμαι βεβαια οτι θα ειναι δηλωση στα ΜΜΕ για να δειξουμε οτι υπαρχουμε. Οπως εκανε η Δημαρχαρα για το θεμα στο Λοφο Καστελι. Μας επρηξε 2-3 μερες και μετα μουγκα! Ανυπαρκτος πραγματικα

  3. Ο δήμαρχος, προεκλογικά, είχε πει ότι πρώτα θα σχεδιάσει κ μετά, θα πράξει. Ελπίζω ότι τώρα σχεδιάζει ή επικαιροποιεί σχέδια προηγούμενων δημάρχων κι ότι ετοιμάζεται να μας εκπλήξει… Ο ποδηλατόδρομος της Κανάρη, ελπίζω να είναι μόνο μία δοκιμή για το πως θα μπορούσαν να είναι οι ποδηλατόδρομοι στην πόλη μας κι όχι τελικό προϊόν, γιατί είναι καθαρά διαφημιστικός έτσι που έγινε κι εκεί που έγινε! Απ’ όλη την πόλη, εκεί είχαμε τη μεγαλύτερη ανάγκη για ποδηλατόδρομο;; Είστε σοβαροί στο δημαρχείο;;
    Όσο για την κάρτα των 60€, δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε. Αν πηγαινοέρχεστε κάθε μέρα από 1 φορά, με το εισιτήριο θα δίνατε 66€. Ποια μισή διαδρομή; Τι λέτε; Εξηγήστε, αν θέλετε.
    Για τη Χαλέπα, λεωφορείο έχει κάθε 30 λεπτά! Σύντεκνε, ούτε κι εσύ έχεις πάρει λεωφορείο πρόσφατα για να μη γνωρίζεις κάθε πόση ώρα έχει δρομολόγιο… Όσο για την τιμή του εισιτηρίου, φαντάζομαι ότι παίζει ρόλο η τιμή των καυσίμων, η επιδότηση του υπουργείου, να ‘χουν κ κάποιο κέρδος… Τι όχι;
    Αν γίνουν μεμονωμένες ενέργειες, δε θα έχουν αποτέλεσμα. Χρειαζόμαστε συνολικές λύσεις. Κ για το αυτοκίνητο κ για τις συγκοινωνίες κ για το ποδήλατο κ για τους πεζούς. Έχουμε χρόνια να δούμε λύσεις στα προβλήματα της πόλης. Αρχίστε από κάπου! Κι όχι διαφημιστικές ενέργειες! Ουσιαστικές λύσεις! Έλεος πχια!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook