Το Travel Channel κάνει γυρίσματα για τη νέα διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ – Τι είπε ο Δημήτρης Φραγκάκης από το Ηρώδειο

το-travel-channel-κάνει-γυρίσματα-για-τη-νέα-διαφη-1072306

Συνεργασία ΕΟΤ και Travel Channel για τη θερινή διαφημιστική καμπάνια 2020 του Ελληνικού Τουρισμού

Το δημοφιλέστερο παγκοσμίως τουριστικό τηλεοπτικό κανάλι, Travel Channel International, βρίσκεται από χθες στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας που ετοιμάζει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) για το καλοκαίρι 2020.

Τα γυρίσματα ξεκίνησαν από την Αθήνα και το επιβλητικό αρχαίο θέατρο Ηρώδου Αττικού , ενώ η δημιουργική ομάδα του καναλιού θα ταξιδέψει τις επόμενες μέρες σε σειρά Ελληνικών προορισμών για να αποτυπώσει με ήχους και εικόνες την αυθεντική εμπειρία του ελληνικού Τουρισμού.

Στόχος, η δημιουργία μιας σειράς τηλεοπτικών σποτ αφιερωμένα στις θεματικές εμπειρίες, που μπορούν ζήσουν οι επισκέπτες στη χώρα μας, προωθώντας την Ελλάδα σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό τουριστών.

Στο Ηρώδειο βρέθηκε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, ο οποίος δήλωσε:

» Στόχος μας είναι, η Ελλάδα πρωταγωνιστεί στη διεθνή τουριστική αγορά και αυτό το καλοκαίρι, παρά τις πρωτοφανείς δυσκολίες που έχει προκαλέσει ο κορονοϊός.

Γι’ αυτό συνεχίζουμε την στρατηγική μας συνεργασία με ένα από τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά τηλεοπτικά δίκτυα του κόσμου. Το ελληνικό τουριστικό προϊόν θα προβληθεί, με τον καλύτερο και πλέον πρωτότυπο τρόπο, μέσα από τα γυρίσματα του Travel Channel και σύντομα θα είμαστε έτοιμοι να παρουσιάσουμε το νέο προωθητικό υλικό. Συνεχίζουμε δυναμικά προς όφελος του Ελληνικού Τουρισμού».

One thought on “Το Travel Channel κάνει γυρίσματα για τη νέα διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ – Τι είπε ο Δημήτρης Φραγκάκης από το Ηρώδειο

  1. Ik ben toch bang dat dit juist het tegenovergestelde resultaat geeft, te veel pushen werkt niet
    Ook teveel campagnes werken volgens mij averechts.
    Zo’n prachtig land als Griekenland heeft dit volgens mij echt niet nodig !
    Bovendien is het veel beter om te streven naar kwalitatief toerisme en niet, zoals nu veel meer
    voorkomt, kwantitatief toerisme.
    Deze mensen kopen bijna niets of helemaal niets, eerst nog afdingen en dan toch uiteindelijk
    niet doen.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook