Το «μυστικό» των καροτσιών του σούπερ μάρκετ για να μη σπάνε τα αυγά

το-μυστικό-των-καροτσιών-του-σούπερ-1344184

Αν και η ιδέα του σούπερ μάρκετ χωρίς καρότσια φαντάζει εξωγήινη σήμερα, στην πραγματικότητα το καρότσι λανσαρίστηκε το 1937 στις ΗΠΑ και δεν είχε αρχικά μεγάλη επιτυχία.

Μέχρι τότε, η μόνη διαθέσιμη επιλογή ήταν το γνωστό καλάθι, το οποίο αν και λιγότερο πρακτικό, οι καταναλωτές προτιμούσαν λόγω των έμφυλων στερεοτύπων που εκείνη την εποχή επέτασσαν πως οι γυναίκες θα έπρεπε να ήταν μονίμως κομψές και οι άνδρες ανεξάρτητοι και δυνατοί. Έτσι, οι μεν γυναίκες απέφευγαν το καρότσι γιατί το έβρισκαν «παλιομοδίτικο» και οι δε άνδρες δεν τολμούσαν να το δοκιμάσουν, από φόβο μήπως φανούν αδύναμοι.

Ωστόσο, ιδιοκτήτης της αλυσίδας σούπερ μάρκετ «Humpty Dumpty» και εφευρέτης του καροτσιού για τα σούπερ μάρκετ, Σίλβαν Γκόλντμαν, κατάφερε γρήγορα να αλλάξει τη γνώμη των καταναλωτών, θέτοντας σε εφαρμογή ένα πανέξυπνο διαφημιστικό τρικ: προσέλαβε μοντέλα (γυναίκες και άνδρες) και τους ζήτησε να ψωνίζουν στα καταστήματά του, λέγοντας και στους υπόλοιπους πελάτες πόσο πολύ διευκόλυνε το καρότσι τα ψώνια τους και παροτρύνοντάς τους να τα δοκιμάσουν.

Το «μυστικό» των καροτσιών για εύκολα ψώνια

Σήμερα, συνήθως επιλέγουμε το καρότσι όταν κάνουμε τα ψώνια μας χωρίς δεύτερη σκέψη, εκτός ίσως από τις μέρες που σκοπεύουμε να αγοράσουμε πολύ λίγα πράγματα και επομένως προτιμούμε το καλάθι.

Αν και χρησιμοποιούμε τα καρότσια εξαιρετικά συχνά, οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουμε παρατηρήσει πως κοντά στη θέση που κάθονται τα μωρά υπάρχουν ένας ή δύο γάντζοι.

Οι γάντζοι αυτοί έχουν τοποθετηθεί εκεί, ώστε να μπορείτε να βάζετε τις σακούλες με τα πιο… εύθραυστα ψώνια σας, όπως είναι τα αβγά και οι ώριμες ντομάτες.

Με αυτό τον τρόπο, τα προϊόντα αυτά θα παραμείνουν άθικτα στη διαδρομή από το σούπερ μάρκετ μέχρι των αυτοκίνητο.

ieidiseis.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook