Το κυκλοφοριακό στα Χανιά δεν λύνεται και ο αντιδήμαρχος Τάσος Αλόγλου εξηγεί γιατί

το-κυκλοφοριακό-στα-χανιά-δεν-λύνεται-1707559
Τους λόγους για τους οποίους το κυκλοφοριακό  στα Χανιά δεν λύνεται καθώς αποτελεί δομικό πρόβλημα της πόλης, ανέπτυξε ο αντιδήμαρχος, Τάσος Αλόγλου, μιλώντας στο συμβούλιο της δημοτικής κοινότητας Χανίων που έδωσε πράσινο φως για ένταξη της πλατείας Τάλω στην ελεγχόμενη στάθμευση «i park».
  • Τα Χανιά ειναι μια πολύ παλιά πόλη. Δεν είναι μια πόλη σύγχρονη, μια πόλη 50-60 ετών που σχεδιάστηκε εξαρχής για τις σύγχρονες ανάγκες.
  • 60.000 κάτοικοι ζουν εντός Χανίων, ας υποθέσουμε ότι το 1/4 από αυτούς χρησιμοποιεί αυτοκίνητο, δηλαδή περίπου 15.000 αυτοκίνητα
  • Τα Χανιά είναι η πρώτη πόλη σε κλίνες,  όσα νοικοκυριά τόσες κλίνες, δηλαδή ας υποθέσουμε ότι έχουμε το καλοκαίρι 30.000 επισκέπτες
  • Το 1/4 των επισκεπτών, να χρησιμοποιεί αυτοκίνητο, άλλες 7.500 αυτοκίνητα.
  • Σε αυτούς τους αριθμούς πρέπει να προστεθούν οι επισκέπτες από τις γύρω περιοχές από χωριά ή τουρίστες που διαμένουν σε άλλα σημεία του νομού και επισκέπτονται τα Χανιά για 2-3 ώρες πρωί ή απόγευμα
  • Η αξία της γης είναι τεράστια με τιμές «Μονακό» που φτάνουν τα 4 χιλ ευρω το τετραγωνικο, κανείς δεν πάει να πουλήσει το χωράφι του στον δήμο Χανίων, το δημόσιο ειναι πλέον κακός παίκτης για τον ανταγωνισμό συνεπώς είναι αδύνατο να αποκτηθούν νέα οικόπεδα για πάρκινγκ.
  • Οι  θέσεις  ελεγχόμενης στάθμευσης στον Δήμο Χανίων αυτή τη στιγμή είναι… 700!
«Πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία» σημείωσε εξηγώντας πως η βελτίωση της κατάστασης θα έρθει μόνο μέσα από περιφερειακή στάθμευση και συχνή σύνδεση με το κέντρο με δωρεάν συγκοινωνία.
Παράλληλα τόνισε, πρώτα παίρνει σειρά ο Κλαδισός με στόχο στον χώρο που είναι υπό συζήτηση, να σταθμεύουν περίπου 200 αυτοκίνητα των εργαζομένων του Δήμου Χανίων, υπηρεσιών και εμπορικών καταστημάτων και να έχουν  δωρεάν μεταφορά το πρωί και το μεσημέρι.
Πλατεία Τάλω
«Ο λόγος δεν είναι εισπρακτικός, απλά πρέπει να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν γίνεται στο βασικό μνημείο της πόλης να είναι η στάθμευση δωρεάν» τόνισε  σημειώνοντας πως η  τροχαία δεν έχει προσωπικό για να επιτηρεί την παράνομη στάθμευση «συνεπώς έπρεπε να πάρουμε απόφαση που θα λειτουργεί αποτρεπτικά αλλά και που μας  δίνει δυνατότητα εμείς ως Δήμος να επεμβαίνουμε» ανέφερε.

«Θα δούμε πως θα λειτουργήσει προς όφελος των κατοίκων που ζουν στην περιοχή και στην συνέχεια  όλοι οι περιφερειακοί δρόμοι που καταλήγουν στο λιμάνι θα γίνουν ελεγχόμενης στάθμευσης.

Σύμφωνα με την εισήγηση, προτείνεται να οριστούν ως χώροι ελεγχόμενης στάθμευσης ο χώρος παραπλεύρως του οδοστρώματος στα νότια της πλατείας και στις δύο πλευρές από την Θεοτοκοπούλου έως την οδό Πειραιώς και ο χώρος στο βορειοδυτικό τμήμα όπου σήμερα επιτρέπεται η δωρεάν στάθμευση.

Οι λόγοι της σχεδιαζόμενης επέκτασης του i-park και στις παραπάνω θέσεις είναι ότι «λόγω της δωρεάν στάθμευσης παρατηρείται το φαινόμενο πολλά οχήματα να σταθμεύουν εκεί για πολλές ώρες ή και μέρες με αποτέλεσμα να δημιουργείται κυκλοφοριακή συμφόρηση στην περιοχή ενώ οι συγκεκριμένες θέσεις θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται για ολιγόωρη στάθμευση» και ότι «από τους χώρους αυτούς θα πρέπει να υπάρξουν έσοδα για τον Δήμο ώστε να χρησιμοποιηθούν στην βελτίωση του οδικού δικτύου και στη δημιουργία χώρων στάθμευσης.

zarpanews.gr – Φανή Νικηφοράκη

2 thoughts on “Το κυκλοφοριακό στα Χανιά δεν λύνεται και ο αντιδήμαρχος Τάσος Αλόγλου εξηγεί γιατί

  1. Ας γίνουν ποδηλατόδρομοι και να αστυνομεύονται.
    Το κέντρο να πεζοδρομηθεί.
    Να βελτιωθούν οι αστικές συγκοινωνίες.

    Προπάντων αστυνόμευση. Στο κάτω κάτω της γραφής χρήματα θα εισπραχθούν!

  2. «Πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία.» Πολύ απλά. Εμείς και οι Τουρίστες σας φταίνε κύριε Αντιδήμαρχε. Πολύ απλά. Το ότι δεν υπάρχουνε διαχωριστικές λουρίδες από το Ωδείο έως Κλαδισό ψιλά Κισσάμου, με αποτέλεσμα. „Εμείς“ και οι „Τουρίστες“ να πρέπει να διεκδικούμε με σφήνες και κόρνες την ποριά μας, που ενώ οι πινακίδες σου λένε για παράδειγμα Σούδα ευθεία, ξαφνικά και απότομα μετά την αγορά να σου λέει τράβα αριστερά, με αποτέλεσμα… Έρχομαι κάθε χρόνο στα Χανιά μας και πιστέψετέ με, η διαφορά, κάθε χρονιά: χειρότερή. Αν αρχίσω να σας λέω και για την Εθνική Οδό, όπου ενώ πας με 80, ξαφνικά μπαίνεις σε μια ράμπα, που νομίζεις ότι απογειώνεσαι. Αξιότιμε κύριε, κάνετε την Δουλεία σας και μετά αν θα δείτε αποτελέσματα, γιατί „Εμείς“ ,αλλάζουμε αυτόματα την νοοτροπία μας λόγο του ότι θα ξέρουμε που πάμε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook