Το κυκλοφοριακό στα Χανιά δεν λύνεται και ο αντιδήμαρχος Τάσος Αλόγλου εξηγεί γιατί

-
Τα Χανιά ειναι μια πολύ παλιά πόλη. Δεν είναι μια πόλη σύγχρονη, μια πόλη 50-60 ετών που σχεδιάστηκε εξαρχής για τις σύγχρονες ανάγκες.
- 60.000 κάτοικοι ζουν εντός Χανίων, ας υποθέσουμε ότι το 1/4 από αυτούς χρησιμοποιεί αυτοκίνητο, δηλαδή περίπου 15.000 αυτοκίνητα
- Τα Χανιά είναι η πρώτη πόλη σε κλίνες, όσα νοικοκυριά τόσες κλίνες, δηλαδή ας υποθέσουμε ότι έχουμε το καλοκαίρι 30.000 επισκέπτες
- Το 1/4 των επισκεπτών, να χρησιμοποιεί αυτοκίνητο, άλλες 7.500 αυτοκίνητα.
- Σε αυτούς τους αριθμούς πρέπει να προστεθούν οι επισκέπτες από τις γύρω περιοχές από χωριά ή τουρίστες που διαμένουν σε άλλα σημεία του νομού και επισκέπτονται τα Χανιά για 2-3 ώρες πρωί ή απόγευμα
- Η αξία της γης είναι τεράστια με τιμές «Μονακό» που φτάνουν τα 4 χιλ ευρω το τετραγωνικο, κανείς δεν πάει να πουλήσει το χωράφι του στον δήμο Χανίων, το δημόσιο ειναι πλέον κακός παίκτης για τον ανταγωνισμό συνεπώς είναι αδύνατο να αποκτηθούν νέα οικόπεδα για πάρκινγκ.
- Οι θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης στον Δήμο Χανίων αυτή τη στιγμή είναι… 700!
Πλατεία Τάλω
«Θα δούμε πως θα λειτουργήσει προς όφελος των κατοίκων που ζουν στην περιοχή και στην συνέχεια όλοι οι περιφερειακοί δρόμοι που καταλήγουν στο λιμάνι θα γίνουν ελεγχόμενης στάθμευσης.
Σύμφωνα με την εισήγηση, προτείνεται να οριστούν ως χώροι ελεγχόμενης στάθμευσης ο χώρος παραπλεύρως του οδοστρώματος στα νότια της πλατείας και στις δύο πλευρές από την Θεοτοκοπούλου έως την οδό Πειραιώς και ο χώρος στο βορειοδυτικό τμήμα όπου σήμερα επιτρέπεται η δωρεάν στάθμευση.
Οι λόγοι της σχεδιαζόμενης επέκτασης του i-park και στις παραπάνω θέσεις είναι ότι «λόγω της δωρεάν στάθμευσης παρατηρείται το φαινόμενο πολλά οχήματα να σταθμεύουν εκεί για πολλές ώρες ή και μέρες με αποτέλεσμα να δημιουργείται κυκλοφοριακή συμφόρηση στην περιοχή ενώ οι συγκεκριμένες θέσεις θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται για ολιγόωρη στάθμευση» και ότι «από τους χώρους αυτούς θα πρέπει να υπάρξουν έσοδα για τον Δήμο ώστε να χρησιμοποιηθούν στην βελτίωση του οδικού δικτύου και στη δημιουργία χώρων στάθμευσης.
zarpanews.gr – Φανή Νικηφοράκη
Ας γίνουν ποδηλατόδρομοι και να αστυνομεύονται.
Το κέντρο να πεζοδρομηθεί.
Να βελτιωθούν οι αστικές συγκοινωνίες.
Προπάντων αστυνόμευση. Στο κάτω κάτω της γραφής χρήματα θα εισπραχθούν!
«Πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία.» Πολύ απλά. Εμείς και οι Τουρίστες σας φταίνε κύριε Αντιδήμαρχε. Πολύ απλά. Το ότι δεν υπάρχουνε διαχωριστικές λουρίδες από το Ωδείο έως Κλαδισό ψιλά Κισσάμου, με αποτέλεσμα. „Εμείς“ και οι „Τουρίστες“ να πρέπει να διεκδικούμε με σφήνες και κόρνες την ποριά μας, που ενώ οι πινακίδες σου λένε για παράδειγμα Σούδα ευθεία, ξαφνικά και απότομα μετά την αγορά να σου λέει τράβα αριστερά, με αποτέλεσμα… Έρχομαι κάθε χρόνο στα Χανιά μας και πιστέψετέ με, η διαφορά, κάθε χρονιά: χειρότερή. Αν αρχίσω να σας λέω και για την Εθνική Οδό, όπου ενώ πας με 80, ξαφνικά μπαίνεις σε μια ράμπα, που νομίζεις ότι απογειώνεσαι. Αξιότιμε κύριε, κάνετε την Δουλεία σας και μετά αν θα δείτε αποτελέσματα, γιατί „Εμείς“ ,αλλάζουμε αυτόματα την νοοτροπία μας λόγο του ότι θα ξέρουμε που πάμε