Το αγαπημένο brand των νέων «σήκωσε» δύο χρυσά βραβεία για την καμπάνια του Milko hood make over στο Tik Tok

Το ΜILKO της ΔΕΛΤΑ απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι ξέρει να μιλάει στην καρδιά των νέων μέσα από τις καμπάνιες του! Απόδειξη τα δύο Χρυσά Βραβεία στα Social Media Awards 2021, για την ενέργεια Milko Hood makeover στο ΤΙΚ ΤΟΚ.

Τα βραβεία αφορούν στη Social Media Στρατηγική στο TIK TOK,αλλά και στη βέλτιστη χρήση του συγκεκριμένου καναλιού στο πλαίσιο επικοινωνίας CSR καμπάνιας.

Το 2020, το Milko (σε συνεργασία με την Mediatech και τη Newtons) δημιούργησε την πρώτη branded καμπάνια στην Ελλάδα στο ΤΙΚ ΤΟΚ, για να αυξήσει το awareness του CSR διαγωνισμού Milko Hood makeover, μέσω του οποίου το κοινό μπορούσε να ψηφίσει την περιοχή όπου θα ανακατασκευαστεί ένα ολοκαίνουργιο γήπεδο.

Έτσι, σε συνεργασία με τον γνωστό χορογράφο Τάσο Ξιάρχο, 2 ακόμα influencers και 14 Heavy Users, δημοσίευσαν ισάριθμα usergenerated videos μιας πρωτότυπης χορογραφίας, επικοινωνώντας τον διαγωνισμό.

Τα αποτελέσματα της καμπάνιας ήταν εντυπωσιακά, με μεγάλη συμμετοχή του κοινού και οδήγησαν το brand,με ένα fun τρόπο, στην ολική ανακατασκευή ενός γηπέδου μπάσκετ στην περιοχή του Ζωγράφου.

Η ομάδα του MILKO αναζητά διαρκώς νέα touch points για να επικοινωνεί με το κοινό και να συνδέεται μαζί του!

Με πρωτότυπες ενέργειες, φρέσκιες ιδέες και όχημα τον αγαπημένο τρόπο επικοινωνίας των νέων, που δεν είναι άλλος από τα Social Media, η ομάδα του MILKO έχει μετατρέψει το αγαπημένο brandσε τρόπο ζωής!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο άρθροΔείτε τις έκτακτες ανακοινώσεις Τσιόδρα για το εμβολιαστικό πρόγραμμα
Επόμενο άρθροΤίμησαν τον προστάτη τους, Άγιο Αρτέμιο, οι αστυνομικοί της Κρήτης

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ