Τι γίνεται με την γέφυρα στον Πλατανιά | Γιατί αργεί η τοποθέτηση – Ποια προβλήματα προκύπτουν | Photos

τι-γίνεται-με-την-γέφυρα-στον-πλατανιά-820207

Συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς από τον στρατό, η συναρμολόγηση της γέφυρας Bailey στον Πλατανιά, μετά την θεομηνία των τελευταίων ημερών.

Ωστόσο φαίνεται να προκύπτουν δύο σημαντικά θέματα: Το πρώτο είναι το πού θα πατήσει η γέφυρα, κάτι που δεν μπορεί ακόμα να απαντηθεί με σιγουριά.

Σύμφωνα με πληροφορίες του zarpanews.gr, οι ειδικοί περιμένουν να δουν ποιο θα είναι το σταθερό σημείο που θα μπορέσουν να τοποθετήσουν τη γέφυρα έτσι ώστε να στηθεί όπως πρέπει. Προς το παρόν το υπέδαφος είναι σαθρό και το νερό εξακολουθεί και περνάει κάτω από τη γέφυρα. Ήδη γίνονται εργασίες προκειμένου να αλλάξει το ρεύμα του νερού, ώστε να σταματήσει να περνάει κάτω από τη γέφυρα.

Ένα άλλο θέμα που προκύπτει είναι ότι η γέφυρα δεν θα είναι 27 μέτρα όπως είχε αναφερθεί αρχικά, αλλά θα ξεπεράσει τα 30. Κάτι που σημαίνει ότι αυτομάτως θα μειωθεί το φορτίο που θα μπορεί να δεχτεί. Μόλις ολοκληρωθεί η συναρμολόγηση, μένει να βρεθεί το σημείο εκείνο που θα πατήσει η γέφυρα και στις 2 άκρες προκειμένου να υπάρξει η σύνδεση και να αρχίσει η λειτουργία της

Υπενθυμίζεται ότι η γέφυρα θα είναι μίας κατεύθυνσης δηλαδή η μεταφορά θα γίνεται εκ περιτροπής.

6 thoughts on “Τι γίνεται με την γέφυρα στον Πλατανιά | Γιατί αργεί η τοποθέτηση – Ποια προβλήματα προκύπτουν | Photos

  1. Ειναι φοβεροί οι αν-εγκέφαλοι που αποφασίζουν αυτές τις παπαριες. Με γέφυρα από τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο προσπαθούν να γεφυρώσουν δρόμο που τους καλοκαιρινούς μήνες γίνετε της κακομοίρας? αντί να ορμίσουν να φτιάξουν την γέφυρα μόνιμα έστω και με καθυστέρηση μερικών εβδομάδων παίζουν μην πω τι με τα lego του 2ου παγκοσμίου πολέμου. Φαντάζεστε τι θα γίνει το καλοκαίρι με μια γέφυρα με περιορισμένη δυνατότητα βάρους και μονής κατεύθυνσης. Πως θα γίνεται η τροφοδοσία στον Πλατανια? με γαιδαρους? γιατι φορτηγά δεν θα σηκώνει.Ή μήπως πιστέψατε οτι μέχρι το καλοκαίρι θα φτιάξουν την μόνιμη όταν έχει βρεθεί»λύση». Ξέρετε πόσα καλοκαίρια θα περασουν? μέχρι τις μεθ-επόμενες εκλογές

  2. Δρομος μονης κατευθυνσης η «εθνικη οδος» στα μεγαλα χωραφια, επικινδυνη «εθνικη οδος» απο Ηρακλειο ως και Κισσαμο, γεφυρα μονης κατευθυνσης στον πλατανια.
    Γεματα ηδη φουλ απο κρατησεις τα ξενοδοχεια στο νησι για τη σεζον.
    Της ανωμ@λιας θα γινει το καλοκαιρι στους δρομους… Νευρα, νευρα, νευρα κ ατυχηματα εγγυημενα….

  3. KAZANOKEΦΑΛΕ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ. Η ΓΕΦΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΠΑΛΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΡΙΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ. ΣΗΚΩΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 60 ΤΟΝΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΛΑΤΑΝΙΑΝΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΓΕΦΥΡΑ ΓΙΑ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ 4Χ4 ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ.

  4. HLIAS βλεπω έχεις τρομερή επιχειρηματολογία στα γραφόμενα σου, κατά αρχήν διάβασε το άρθρο προσεχτικα όπως και τα σχόλια μου. Δεν αναφέρομαι στο βάρος που σηκώνει η γέφυρα αλλα το ότι είναι μονής κατεύθυνσης και ότι με τον φόρτο κυκλοφορίας του καλοκαιριού δεν θα μπορεί να ανταπεξέλθει. Φαντάζεσαι τα λεωφορεία να προσπαθούν να μεταφέρουν από και προς τα ξενοδοχεία τον κόσμο μέσα από μια γέφυρα με φανάρι? Παρεπιπτόντως δεν είμαι Πλατανιανος ούτε 4Χ4 έχω πολλω δε μάλλον φόρμουλα 1 όσο για τον δήμαρχο εχει πολλά αλλα τρωτά να του κανεις αντιπολίτευση . Με εκτιμηση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook