Τι γίνεται με την εφαρμογή του Δήμου Χανίων; Στον “πάγ(κ)ο” οι καταγγελίες πολιτών για τα προβλήματα | Photos

Τι κι αν οι του Δήμου παρέπεμπαν τους πολίτες  να δηλώνουν τα προβλήματά τους στη νέα και φανταχτερή εφαρμογή για “έξυπνες” συσκευές; Μάλλον οι αρμόδιοι για τη λειτουργία της εφαρμογής είναι απορροφημένοι αλλού…

Κάτι τέτοιο αποδεικνύεται από την καταγγελία αναγνώστη του zarpanews.gr, ο οποίος το περασμένο καλοκαίρι, απευθύνθηκε στις υπηρεσίες του Δήμου Χανίων μέσω της εφαρμογής και τους έστειλε φωτογραφίες από το δρόμο στον Καλαθά, όπου ασυνείδητοι πετάνε μπάζα και σκουπίδια συνεχώς.

Μάλιστα οι δηλώσεις του έχουν ημερομηνίες από τον Ιούλη και Αύγουστο του 2018, ενώ μέχρι σήμερα εξακολουθούν να βρίσκονται σε εξέλιξη, όπως φαίνεται στην καρτέλα του…

Η εφαρμογή του Δήμου “βλέπει” το θέμα σε εξέλιξη ακόμα, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τις τωρινές εικόνες στο σημείο.

Ο Δήμαρχος Χανίων -όλο χαρά- κατά την παρουσίαση της εφαρμογής το Μάη του 2017 δήλωνε πως “κάθε πολίτης θα μπορεί πολύ εύκολα από το κινητό του να στέλνει οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζει στη γειτονιά του (καθαριότητα, φωτισμός, κ.λ.π.), φωτογραφία του προβλήματος και το ακριβές σημείο, που βρίσκεται το πρόβλημα. Με αυτό τον τρόπο διευκολύνει και τη δική του ζωή και τη δική μας δουλειά”.

Η “δουλειά” που ανέφερε και ο ίδιος ο Δήμαρχος είναι αρμοδιότητα της Δ/νσης Προγραμματισμού & Πληροφορικής του Δήμου Χανίων, του οποίου η πολιτική ηγεσία έχει την ευθύνη για την όλη λειτουργία. Να σημειωθεί, για την αποφυγή παρεξηγήσεων, ότι η αρμόδια αντιδήμαρχος που παραμένει στην κυριότητά της η συγκεκριμένο τμήμα είναι η απελθούσα από την αντιδημαρχία Πολιτισμού- Ελπίδα Τσιτσιρίδη.

Οι πολίτες καταγγέλλουν, ο Δήμος ακούει; Κι αν ακούει, ενεργεί;

Θέλει “ενεργούς πολίτες” κατά τα άλλα…

zarpanews.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ