Τελικά πόσες φορές την ημέρα πρέπει να πλένουμε το πρόσωπό μας

Ο καθαρισμός της επιδερμίδας πρέπει να αναβαθμιστεί και να συστηματοποιηθεί σε σωστές βάσεις, λένε οι δερματολόγοι και επιστήμονες της κοσμητολογίας. Για να είναι η επιδερμίδα σου το πρωί έτοιμη να δεχτεί τα προϊόντα περιποίησης και το μακιγιάζ, χρειάζεται καλό καθαρισμό.

Το ίδιο ισχύει και για το βράδυ όταν επιστρέφεις στο σπίτι, καθώς χρειάζεται να ξεκουραστεί η επιδερμίδα και να καθαρίσει από τους ρύπους και το μακιγιάζ. Πρώτον: Δε μένεις με μακιγιάζ στο πρόσωπο άσκοπα, δηλαδή όταν είσαι σπίτι ή όταν κοιμάσαι το βράδυ. Δεύτερον: Μάθε να καθαρίζεις την επιδερμίδα σου σωστά. Το νερό ή η λοσιόν μόνα τους δεν μπορούν να αφαιρέσουν τους ρύπους που πολιορκούν τους πόρους του δέρματός σου, γι’ αυτό ένα βουρτσάκι καθαρισμού προσώπου πρέπει να γίνει αναπόσπαστο μέρος της ρουτίνας ομορφιάς σου.

Μετά ξέπλυνε με χλιαρό νερό και άπλωσε τη λοσιόν σου, προσέχοντας να σκουπίζεσαι απαλά με καθαρή πετσέτα. “Αν η επιδερμίδα δεν είναι καθαρή, καμία κρέμα ενυδάτωσης ή σέρουμ, πολύ περισσότερο τα προϊόντα μακιγιάζ, δε θα αποδώσουν σωστά” λέει η Saem Mool Jung, Νοτιοκορεάτισσα make-up artist και σύμβουλος χρώματος της Clinique.

Μάθε τις top τροφές για όμορφη επιδερμίδα:

1. Για απαλό δέρμα

Συνδύασε την τραγανή ζάχαρη και το δροσιστικό αγγούρι σε μια φυσική μάσκα προσώπου που θα κάνει το δέρμα σου πιο φρέσκο και απαλό. Ξεφλούδισε ένα αγγούρι και πολτοποίησέ το. Βάλε το σε ένα σουρωτήρι για να στραγγίσουν τα υγρά του. Πρόσθεσε 1 κ.σ. ζάχαρη και ανακάτεψέ τα καλά. Άπλωσε το μείγμα στο πρόσωπό σου και άφησέ το για 10 λεπτά. Μετά ξέπλυνε με κρύο νερό.

2. Μη γίνεις κόκκινη σαν ντομάτα, φάε μία

Τρώγοντας κόκκινο βοηθάς το δέρμα σου να μην κοκκινίσει. Εθελοντές που κατανάλωναν 5 κ.σ. υψηλού σε λυκοπένιο τοματοπολτού καθημερινά για 3 μήνες είχαν σχεδόν 25% περισσότερη προστασία απέναντι στο ηλιακό έγκαυμα, αποκάλυψε μια έρευνα.

3. Πιες τα φρούτα σου

Οι χυμοί σου παρέχουν πολλά αντιοξειδωτικά, βιταμίνες, μέταλλα και γεύση. Οι ενήλικες θα έπρεπε να καταναλώνουν 1,5 με 2 φλιτζάνια φρούτα κάθε μέρα, σύμφωνα με τον FDA. Αντικατάστησε το ένα φλιτζάνι με ένα μεγάλο ποτήρι χυμό φρούτων που θα κάνεις πιο δροσιστικό και αρωματικό προσθέτοντας άφθονα παγάκια και φέτες φρούτων.

4. Κράτα τις σαλάτες σου απλές

“Όταν μεγάλωνα στο Μεξικό, οι γονείς μου έκαναν υπέροχα καλοκαιρινά μπάρμπεκιου”, λέει ο Chef Medina. “Ψήναμε καλαμπόκια, τα ανακατεύαμε με φασολάκια που είχαν περισσέψει από το φαγητό και φτιάχναμε μια απλή και νόστιμη σαλάτα”. Πρόσθεσε στη σαλάτα αυτή ψιλοκομμένο κρεμμύδι, πιπεριά, κόλιανδρο, χυμό λάιμ και αβοκάντο και απόλαυσέ τη.

5. Ξηροί καρποί για απαλό δέρμα

Τα καρύδια είναι πλούσια σε άλφα λινολενικό οξύ (ALA), ένα ω3 λιπαρό οξύ που είναι βασικό συστατικό των λιπαντικών στρωμάτων που διατηρούν το δέρμα ενυδατωμένο και απαλό. Μια μερίδα 15 γραμμαρίων καρύδια σου προσφέρει το 100% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας ALA.

6. Πες ναι στα φρούτα του δάσους

Τα φρούτα του δάσους, όπως τα μύρτιλλα, τα βατόμουρα και σμέουρα, περιέχουν από τα υψηλότερα επίπεδα αντιοξειδικών που έχουν μετρηθεί σε τροφές σύμφωνα με το αμερικανικό υπουργείο γεωργίας. Τα φρούτα του δάσους προσθέτουν μια γλυκιά και υπόξινη γεύση σε μάφινς, σε smoothies, σε μαρμελάδες και σε πολλές συνταγές. Η εποχή τους είναι από τα τέλη Μαΐου μέχρι τον Σεπτέμβρη.

shape.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ