Τα ψηφιακά εργαλεία που αγοράζονται… με voucher – Παράταση για την εξαργύρωση έως το τέλος Μαΐου

τα-ψηφιακά-εργαλεία-που-αγοράζονται-1245489

Παράταση δόθηκε στην εξαργύρωση των «κουπονιών» που έχουν στα χέρια τους οι δικαιούχοι του προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ»: Η αξία των συγκεκριμένων voucher αγγίζει ακόμη και τα 18.000 ευρώ! Μετά από σχετική τροποποίηση του προγράμματος, οι αγορές ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών με χρήση των εκπτωτικών κουπονιών (voucher) για όλους τους Δικαιούχους του Προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ» μπορούν να πραγματοποιούνται έως την Τετάρτη 31 Μαΐου 2023.

Οι Δικαιούχοι του Προγράμματος μπορούν να προμηθευτούν τις επιδοτούμενες ψηφιακές υπηρεσίες και προϊόντα απευθείας από τους προμηθευτές της επιλογής τους. Εξαιρούνται περιπτώσεις αυτοπαράδοσης, όπου προμηθευτής και δικαιούχος ταυτίζονται, σύμφωνα με το enikonomia.gr.

Πώς προχωρούν οι… ψηφιακές αγορές

Η λίστα των εγκεκριμένων προμηθευτών και των εγκεκριμένων προϊόντων, είναι αναρτημένη στον δικτυακό τόπο του Προγράμματος. Επίσης, ενημέρωση μπορεί να παρέχεται και μέσω των καναλιών ενημέρωσης και διαφήμισης των ίδιων των προμηθευτών.

Σε κάθε περίπτωση,

  • Μόνο ήδη εγκεκριμένοι προμηθευτές στο Πρόγραμμα (πάροχοι ψηφιακών λύσεων) μπορούν να λάβουν και να εξαργυρώσουν επιταγές (vouchers) που έχουν εκδοθεί και έχουν στην κατοχή τους οι δικαιούχοι του Προγράμματος.
  • Είναι ευθύνη του παρόχου ψηφιακών λύσεων να υποδείξει τα κατάλληλα προϊόντα που αποτελούν εγκεκριμένες λύσεις του Προγράμματος και δύναται να επιχορηγηθούν. Η επιλεξιμότητα ούτως ή άλλως θα ελεγχθεί στη συνέχεια κατά την εξαργύρωση του voucher

Ο δικαιούχος συμφωνεί με τον Προμηθευτή για την ψηφιακή λύση που θα προμηθευτεί στο πλαίσιο του Προγράμματος και προχωρά στην αγορά του.

Το τελευταίο στάδιο (ολοκλήρωσης) της παραγγελίας μπορεί ενδεικτικά να αφορά:

  • e-shops: ολοκλήρωση αγοράς και μεταφορά στη σελίδα «καλαθιού» (basket & checkout pages)
  • κατάστημα: επιβεβαίωση παραγγελίας με πωλητή ή πληρωμή στο ταμείο,
  • τηλεφωνικές πωλήσεις/σύμβουλο πωλήσεων: επιβεβαίωση παραγγελίας με πωλητή από τηλέφωνο, ο δικαιούχος θα πρέπει να «παραδώσει» στον έμπορο

Το voucher του Προγράμματος, προκειμένου να καλύψει μέρος του κόστους του προϊόντος/προϊόντων, μαζί με κωδικό μίας χρήσης που εκδίδεται επί τόπου, αποστέλλεται στο κινητό και ισχύει μόνο για λίγα λεπτά, ο οποίος διασφαλίζει ότι η μεταβίβαση του voucher γίνεται με την πλήρη συναίνεση του δικαιούχου.

Για τον σκοπό αυτό, προβαίνει στις ακόλουθες κινήσεις:

  • Έχει μαζί του/διαθέσιμο το κινητό τηλέφωνο (τη συσκευή που φέρει το δηλωθέντα αριθμό) που καταχώρησε και πιστοποίησε κατά τη διαδικασία υποβολής της Αίτησης Χρηματοδότησης, γιατί θα το χρειαστεί στη συνέχεια.
  • Αναφέρει στον πωλητή (ή καταγράφει σε πεδίο φόρμας του e-shop) τον Αριθμό Φορολογικού του Μητρώου (ΑΦΜ). Ο ΑΦΜ που θα δώσει στον πωλητή πρέπει να ταυτίζεται με τον ΑΦΜ του δικαιούχου της Αίτησης Χρηματοδότησης.
  • Μετά τη δήλωση του ΑΦΜ, θα έρθει αυτόματα στο πιστοποιημένο κινητό (το κινητό που καταχωρήθηκε στην Αίτηση Χρηματοδότησης) προσωποποιημένη πληροφόρηση μέσω μηνύματος SMS με τον κωδικό μίας χρήσης.
  • Στη συνέχεια, αναφέρει στον πωλητή (ή καταγράφει σε πεδίο/πεδία του e-shop) (i) Τα vouchers που θα χρησιμοποιηθούν στη συγκεκριμένη παραγγελία (ii) Τον κωδικό μίας χρήσης που μόλις έλαβε. Ο κωδικός είναι τετραψήφιος αριθμός της μορφής ΥΥΥΥ. Όλες οι επόμενες ενέργειες που αφορούν ελέγχους εγκυρότητας και ισχύος των vouchers, τη διαχείρισή τους και την μετέπειτα εξαργύρωσή τους, αφορούν τους προμηθευτές (παρόχους ψηφιακών λύσεων).

Ο δικαιούχος δε χρειάζεται να κάνει κάποια άλλη ενέργεια σε σχέση με τα vouchers. Εφόσον η παραπάνω διαδικασία ολοκληρωθεί επιτυχώς, πραγματοποιείται «δέσμευση» των επιταγών προς όφελος του συγκεκριμένου προμηθευτή.

Στην περίπτωση επιτυχούς «δέσμευσης» ο δικαιούχος λαμβάνει μήνυμα SMS στο κινητό του. Το κάθε (δεσμευμένο) voucher αποδεσμεύεται αυτόματα, αν παρέλθουν άπρακτες 14 ημέρες χωρίς να έχει εξαργυρωθεί, δίχως δηλαδή να έχει γίνει η τιμολόγηση, εξόφληση και ενεργοποίηση των ψηφιακών προϊόντων/υπηρεσιών.

Πώς αξιοποιούνται οι επιταγές

Ως μέρος του Ψηφιακού Μετασχηματισμού, το Πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ», αποσκοπεί και αυτό στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.

Ειδικότερα, εφόσον συμμετέχει στο Πρόγραμμα, μία επιχείρηση μπορεί να:

  • βελτιώσει τους τρόπους επικοινωνίας και συνεργασίας σε εσωτερικό αλλά και εξωτερικό επίπεδο, ώστε να καταφέρει να μετακυλήσει προς ένα τύπο hybrid workplace
  • εκσυγχρονιστεί όσον αφορά την ψηφιοποίηση των πληρωμών και γενικότερα των ηλεκτρονικών συναλλαγών, τόσο με τους πελάτες της, όσο και με τους συνεργάτες της, ακόμη και αν πρόκειται για e-commerce συναλλαγές
  • διασφαλίσει την εμπιστοσύνη και την ασφάλεια των ηλεκτρονικών πληρωμών και συναλλαγών σε όλο τους το φάσμα

Το Πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ», χρηματοδοτεί λοιπόν τις επιχειρήσεις μέσω ηλεκτρονικών επιταγών, προκειμένου να μπορέσουν να αποκτήσουν καινούργια ψηφιακά εργαλεία που θα τις εξυπηρετήσουν στους ανωτέρω σκοπούς.

enikos.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook