ΣΥΡΙΖΑ: «Κληρονομιά» της Κεραμέως το φιάσκο με την Τράπεζα Θεμάτων

συριζα-κληρονομιά-της-κεραμέως-το-φ-1486490

Η θεωρία των … «χάκερς» που εμφανίστηκαν ξαφνικά και οδήγησαν χθες σε κατάρρευση την Τράπεζα Θεμάτων στις προαγωγικές εξετάσεις του Λυκείου δεν φαίνεται να πείθει τον ΣΥΡΙΖΑ που κάνει λόγο για ένα «επιτελικό φιάσκο» και μια κληρονομιά ερασιτεχνισμού που άφησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η μέχρι πριν λίγες ημέρες υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.

Στην Κουμουνδούρου κάνουν λόγο για «ένα απτό δείγμα της κληρονομιάς που άφησε στην δημόσια εκπαίδευση το υποτιθέμενο επιτελικό κράτος του Κυριάκου Μητσοτάκη. Σε συνδυασμό με την πολιτική υποβάθμισης του δημόσιου σχολείου, που σχεδιάστηκε τα τελευταία 3,5 χρόνια από το Μέγαρο Μαξίμου και υλοποιήθηκε συστηματικά από την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως».

Οι ισχυρισμοί του ΣΥΡΙΖΑ μάλιστα φαίνεται να επιβεβαιώνονται από την αντίδραση της ίδιας της Νίκης Κεραμέως που όταν ρωτήθηκε για το ζήτημα αρκέστηκε να παραπέμψει στην επίσημη ανακοίνωσή που έβγαλε η υπηρεσιακή ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, δίχως περαιτέρω σχόλιο. Καταθέτοντας παράλληλα την εκτίμηση ότι η Τράπεζα Θεμάτων λειτουργούσε τα προηγούμενα 3 χρόνια.

Ο ΣΥΡΙΖΑ καταλογίζει στην Νέα Δημοκρατία «ερασιτεχνισμό, έλλειψη οργάνωσης, σαθρές υποδομές που οδήγησαν σε αδυναμία αντιμετώπισης οποιασδήποτε έκτακτης συνθήκης» στα σχολεία. Επισημαίνοντας παράλληλα ότι η κατάσταση αυτή εντάσσεται στην συνολική πολιτική της κυβέρνησης για την υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου.

Παράλληλα θυμίζει τις πρόσφατες αναφορές του Κυριάκου Μητσοτάκη περί της οικοδόμησης του «σχολείου του μέλλοντος» που εμφανώς καταρρέουν αν δει κανείς το χθεσινό παράδειγμα και την πραγματικότητα. Παράλληλα ο ΣΥΡΙΖΑ δεν κρύβει την ανησυχία του για το ότι ένα τέτοιο γεγονός συνέβη λίγο πριν τις πανελλαδικές εξετάσεις με την εκπρόσωπο Τύπου του κόμματος, Πόπη Τσαπανίδου, να επισημαίνει σε ανακοίνωσή της πως «μετά τις ενδοσχολικές εξετάσεις έπονται οι Πανελλαδικές. Τα ίδια θα έχουμε και τότε; Στο μέλλον των παιδιών μας δεν χωρούν ψηφιακοί ερασιτεχνισμοί».

Η κατάσταση που δημιουργήθηκε στα Λύκεια με αποτέλεσμα των ταλαιπωρία δεκάδων χιλιάδων μαθητών κι εκπαιδευτικών αποτελεί για τον ΣΥΡΙΖΑ μια ακόμη πλευρά του μέτρου της Τράπεζας Θεμάτων με το οποίο έχει διαφωνήσει. Θυμίζουμε ότι ως αξιωματική αντιπολίτευση είχε καταθέσει τροπολογία για την κατάργηση του συγκεκριμένου μέτρου επισημαίνοντας πως ουσιαστικά λειτουργεί ως μοχλός ενίσχυσης των κοινωνικών ανισοτήτων στα σχολεία αφού ενισχύει το άγχος και την αβεβαιότητα οδηγώντας μαθητές και γονείς στα φροντιστήρια με ότι αυτό σημαίνει για τον οικογενειακό προγραμματισμό.

Επίσης η Τράπεζα Θεμάτων – όπως έχει επισημάνει ο ΣΥΡΙΖΑ – έχει αποδείξει ότι οδηγεί στον πολλαπλασιασμό των μετεξεταστέων. Ο συνδυασμός αυτών των χαρακτηριστικών της Τράπεζας Θεμάτων σε συνδυασμό με το «φιάσκο» της εφαρμογής τους αποτιμάται από τον ΣΥΡΙΖΑ ως ένα ακόμη δείγμα των προθέσεων της Νέας Δημοκρατίας για την Παιδεία. Ιδίως από την οπτική των «μεταρρυθμίσεων» που υπόσχεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης ότι θα γίνουν με ταχύτερους ρυθμούς και στην Παιδεία εφόσον η Νέα Δημοκρατία επιτύχει την αυτοδυναμία στην επερχόμενη κάλπη.

Στο ζήτημα αυτό αναφέρθηκε χθες και ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Φίλης. Λέγοντας ότι «η κυρία Κεραμέως έφυγε και αντί για υπουργείο παρέδωσε στον υπηρεσιακό υπουργό τα αποτελέσματα μιας διαλυτικής και καταστροφικής για την εκπαίδευση παρουσίας».

Σημείωσε μάλιστα πως είναι «αγνωστο πού είναι και τι πράττει ο εκλεκτός της τεως υπουργού Παιδείας στο ΙΕΠ και υπεύθυνος για τη λειτουργία της Τράπεζας Θεμάτων, κ. Αντωνίου. Κατόρθωσε επιτέλους να γυρίσει το ρολόι της εκπαίδευσης πίσω στο 2014, όπως ήταν το διακηρυγμένο όραμά του! Ας περιμένουν οι εκπαιδευτικοί μαζί με μερικές δεκάδες χιλιάδες μαθήτριες και μαθητές στις αίθουσες».

news247.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook