Συνένωση δυνάμεων όλων των δήμων στα Χανιά για την τουριστική προβολή | Photos

συνένωση-δυνάμεων-όλων-των-δήμων-στα-χ-947682

Την ανάγκη για συνένωση των δυνάμεων για την τουριστική προβολή της Κρήτης ως προορισμού-place branding, τόνισαν οι δήμοι των Χανίων και η Περιφέρεια Κρήτης από το βήμα του 2ου Chania Business Forum 2019.

Συγκεκριμένα, στη θεματική του Τουρισμού με συζήτηση για τον στρατηγικό σχεδιασμό στους προορισμούς, το PlaceBranding, συμμετείχαν οι Δήμαρχοι της Π.Ε. Χανίων και αναζητήθηκαν οι τρόποι κοινής δράσης για το ζήτημα.

Από τη μεριά της Περιφέρειας Κρήτης, ο Εντεταλμένος Περ/κος Σύμβουλος Τουρισμού & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Κώτσογλου τόνισε ότι η περιφέρεια έχει ξεκινήσει τις συναντήσεις ανά Περιφερειακή ενότητα για να συζητηθεί η τουριστική προβολή και αναμένεται από τους δήμους να δώσουν όλα τα στοιχεία και να εκφράσουν τις απορίες και προτάσεις τους.Ο Δήμαρχος Χανίων Παναγιώτης Σημανδηράκης τόνισε πως «δεν πρέπει να μπούμε σε διαδικασία τοπικού ανταγωνισμού μεταξύ των πόλεων-δήμων. Ο δήμος Χανίων έχει ένα εξαιρετικό προνόμιο, έχει ξεπεράσει το κομμάτι της προσέλκυσης κόσμου και έχει περάσει στο κομμάτι της διαχείρισης των τουριστικών ροών. Εμείς πρέπει να φροντίσουμε τον δημόσιο ελεύθερο χώρο κυρίως στις παραλιακές περιοχές. Έχουμε σκοπό να συνδέσουμε τον πολιτισμό με τον τουρισμό».

Από τη μεριά του ο Δήμαρχος Πλατανιά Γιάννης Μαλανδράκης, αναφερόμενος στη θετική τουριστική πορεία που έχει ο Δήμος, αποκάλυψε πως «όποιος είναι απόλυτα ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα, είναι στάσιμος. Υπάρχει σύνδεση μεταξύ όλων των περιοχών και διαφορετικών δήμων και πρέπει να επανασχεδιαστεί και επανεκτιμηθεί το branding. Ο σχεδιασμός θα πρέπει να γίνεται επί του πρακτέου, με στρατηγικές παρέμβασης», ενώ τόνισε πως θα πρέπει να πραγματοποιηθεί ένας φορέας τουριστικής ανάδειξης, σε επίπεδο νομού.Ο Δήμαρχος Κανδάνου-Σελίνου Αντώνης Περράκης είπε ότι είναι απαραίτητη προϋπόθεση να φτιάξουμε τον άνθρωπο, τον κάτοικο, τον πολίτη έναντι του επικοινωνιακού σχεδιασμού και του branding. Θα πρέπει να διατηρήσουμε τις διαφορές μας και να τις αναδεικνύουμε.

Ο Γιάννης Αποστολάκης, αντιδήμαρχος Αποκορώνου, υπογράμμισε πως πρέπει να αναδειχθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του κάθε τόπου ξεχωριστά. Ωστόσο πρέπει να εξετάσουμε το πώς θα γίνει η ανάδειξη της περιοχής μας, ενώ από μεριάς του Δήμου Κισσάμου ο Γιώργος Χαχλάκης τόνισε ότι χρειάζεται να ψάξουμε και να αναδείξουμε την ταυτότητα μας.

Η Αντωνία Σκαράκη – Creative Director / Founder AS Advertising, ειδήμων σε θέματα ανάδειξης-τουριστικής προβολής, ανέφερε πως ο νόμος Χανίων δεν έχει αναδειχτεί επικοινωνιακά σε σχέση με το συνολικό brand της Κρήτης και ίσως εκεί θα έπρεπε να εστιάσουν οι φορείς.

Το λόγο πήρε και ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, ο οποίος μίλησε για την προβολή που προωθεί η Περιφέρια, λέγοντας:

«Το brand είναι η Κρήτη, δεν μπορούμε να σχεδιάζουμε χωρίς να έχουμε κατά νου το μεγάλο κομμάτι. Να μην σπαταλώνται πόροι για να γίνεται αποσπασματικά η προσπάθεια που μας αφορά όλους. Η προβολή την τελευταία επταετία γίνεται από τον ίδιο άνθρωπο, το Θοδωρή Παπαδουλάκη. Ενώνουμε τις δυνάμεις για καλύτερα αποτελέσματα.», τόνισε.Το πάνελ συντόνισε η δημοσιογράφος Μαρίνα Γιακουμάκη, ενώ τη διάλεξη παρακολούθησε πλήθος κόσμου.

zarpanews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook