Στο στόχαστρο του τουρισμού η «Generation Z»

στο-στόχαστρο-του-τουρισμού-η-generation-z-872015

Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον στον τουρισμό, αναδύεται μια νέα γενιά ταξιδιωτών, εξίσου πολύτιμη με τους Millennial, των Gen Z, οι οποίοι παρουσιάζουν μεγάλη διάθεση για διακοπές.

Η Gen Z είναι η γενιά ανθρώπων ηλικίας από 8 έως 18 ετών, γεννημένων από το 1998 έως το 2008, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν σήμερα το ένα τέταρτο του πληθυσμού και αυξάνονται ραγδαία.

Μέχρι το 2020, η γενιά αυτή εκτιμάται οτι θα αντιπροσωπεύει το 40% του συνόλου καταναλωτών και θα έχει μεγάλα εισοδήματα διαθέσιμα για ταξίδια, αποτελώντας έτσι μεγάλο μέρος της αγοράς, σύμφωνα με ανάλυση του Digital Tourism Think Tank.

Η γενιά αυτή, πλήρως εξοικειωμένη και έχοντας μεγαλώσει με τα κινητά τηλέφωνα, παρουσιάζει σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το προφίλ των Millennials. Είναι η γενιά του multi-tasking και των πολλαπλών οθονών (τηλεόραση, κινητό, λάπτοπ, τάμπλετ κτλ.) με εξαιρετικά μικρή διάρκεια προσοχής που δεν υπερβαίνει τα 8 δευτερόλεπτα, τονίζεται στην ανάλυση.

Η Get Z χρησιμοποιεί με διαφορετικό τρόπο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, δίνοντας σημασία στην ιδιωτικότητα και προτιμά εφαρμογές όπως το Snapchat και το Whisper. Το 25% μάλιστα εγκατέλειψε το Facebook το 2014 καθώς δαπανά περισσότερο χρόνο αναζητώντας περιεχόμενο στα social media παρά στη δικτύωση μέσα από αυτά. Εφαρμογές όπως το Youtube και το Instagram είναι οι πιο δημοφιλείς για αυτή τη γενιά.

Η γενιά αυτή δεν κοινοποιεί απλώς περιεχόμενο, αλλά το δημιουργεί καθώς επιθυμεί να συμβάλλει σε διάλογο και να αποτελέσει μέρος αυτού. Η συνδεσιμότητα είναι εξαιρετικά σημαντική για αυτούς και θεωρείται δεδομένη για κάθε στάδιο του ταξιδιού.

Λίγες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις φαίνεται να έχουν κατανοήσει πώς να προσεγγίζουν τη γενιά αυτή μέσω του Snapchat, η κυριαρχία του οποίου εδραιώνεται. Η αεροπορική εταιρία Wow Air στοχεύει σε αυτούς με νέα καμπάνια στην οποία ενθαρρύνει τους καταναλωτές να επιδείξουν τις δεξιότητές τους στο Snapchat ώστε να διεκδικήσουν να γίνουν οι δημιουργοί ταξιδιωτικού περιεχομένου ταξιδεύοντας σε όλο τον κόσμο.

Το βραχυπρόθεσμο όφελος της καμπάνιας είναι σίγουρα οι δημόσιες σχέσεις που κτίζονται μέσα από αυτήν, ενώ μακροπρόθεσμα προσελκύεται η προσοχή και το ενδιαφέρον περισσότερων ανθρώπων ώστε να παραμείνει η εταιρία ψηλά στη συνείδηση της αγοράς αυτής.

Η Marriott Hotels ήταν μία από τις πρώτες αλυσίδες ξενοδοχείων που απέκτησε παρουσία στο Snapchat με τρίμηνη καμπάνια σε συνεργασία με 4 influencers και με στόχο όχι να αυξήσει τις πωλήσεις αλλά να προωθήσει τα οφέλη που συνοδεύουν μια διαμονή σε κάθε ένα από τα ξενοδοχεία της.

Στη συνέχεια, η W Hotels (Starwood) λάνσαρε τα Geofilters στο Snapchat, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλα τα ξενοδοχεία της προωθώντας δραστηριότητες και εμπειρίες.

Με τη χρήση των ιστοριών στο Snapchat, οι χρήστες αισθάνονται οτι ανήκουν κάπου και όχι ότι αποτελούν απλώς έναν στόχο του μάρκετινγκ, επισημαίνεται στην ανάλυση, η οποία καταλήγει με τις ακόλουθες συμβουλές για το πώς μπορούν οι τουριστικές επιχειρήσεις να προσεγγίσουν με τον καλύτερο τρόπο τη γενιά ταξιδιωτών Gen Z…

-Συνεργασία με τη γενιά Gen Z στην από κοινού διαμόρφωση του brand και ενίσχυση του μηνύματος για το γεγονός αυτό

-Δημιουργική έκφραση, επιχειρηματικότητα, αναζήτηση ενός μεγαλύτερου νοήματος

-Σκεφτείτε πώς ο προορισμός μπορεί να προσεγγίσει τη γενια αυτή με συμμετοχικό τρόπο, ενσωματώνοντάς τους στη διαμόρφωση του brand.

Πηγή: tornosnews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook