Σκέψεις για μείωση των τελών κυκλοφορίας σε αυτοκίνητα πάνω από 2.000 κυβικά

σκέψεις-για-μείωση-των-τελών-κυκλοφορ-924939

Ο υπουργός Μεταφορών έδωσε τέλος στα σενάρια για αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας φέτος, ωστόσο επεσήμανε ότι υπάρχουν οδηγίες από την Ευρώπη για τη σύνδεσή τους με τους ρύπους. Σε πρώτο πλάνο τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα. Τι άλλο εξετάζει το οικονομικό επιτελείο σε σχέση με τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού (από 2λιτρα και πάνω);

Αξίζει να αναφερθεί πως έχει σχηματιστεί έντονη φημολογία για την αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας για τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού προκειμένου να επανέλθουν στην κυκλοφορία χιλιάδες ακινητοποιημένα οχήματα, οι ιδιοκτήτες των οποίων έχουν καταθέσει τις πινακίδες. Πιο συγκεκριμένα, οι άνθρωποι του υπουργείου Οικονομικών λέγεται πως εξετάζουν τη μείωση των τελών για τα αυτοκίνητα κυβισμού άνω των 1.929 κ.εκ. και πρώτη άδεια κυκλοφορίας στη χώρα μας πριν τις 31/10/2010. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επιβεβαίωση από κύκλους του υπουργείου εντούτοις μια τέτοια εξέλιξη μοιάζει λογική αν συνυπολογίσουμε και τις εξαγγελίες της κυβέρνησης για τη σταδιακή κατάργηση των τεκμηρίων διαβίωσης από το 2020 σε βάθος διετίας.

Όπως σας ενημερώσαμε και χθες τα τέλη κυκλοφορίας δεν έχουν καμία αλλαγή για αυτή τη χρονιά, κάτι που ξεκαθάρισε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, κ. Αχιλλέας Καραμανλής, μιλώντας χθες στον ΑΝΤ1. Παρόλα αυτά, ο υπουργός εξήγησε ότι υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία για τη σύνδεση των τελών κυκλοφορίας με τους ρύπους, κάτι που αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά για το τι μπορεί να αλλάξει στα τέλη του 2021. Στις δηλώσεις του ο υπουργός επεσήμανε ότι αν δεν αλλάξει το καθεστώς και δεν γίνει κάτι άμεσα, εκ των πραγμάτων θα αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας του 2021, χωρίς όμως να ανοίγει προς το παρόν τα χαρτιά του.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι το υπουργείο Μεταφορών έχει βάλει στόχο να δώσει κίνητρα για την εισαγωγή ποιοτικών και νεότερης τεχνολογίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από το εξωτερικό για εκείνους που δεν έχουν την οικονομική ευχέρεια απόκτησης καινούργιου. Με αυτό τον τρόπο θα ανανεωθεί ο γερασμένος ελληνικός στόλος. Μάλιστα, ο υπουργός έμεινε στο ότι οι δασμοί που πληρώνουν οι Έλληνες για την εισαγωγή μεταχειρισμένου είναι υπερβολικοί, ενώ παράλληλα τόνισε πως η προηγούμενη κυβέρνηση έκανε απαγορευτική την εισαγωγή μεταχειρισμένων.

Σε κάθε περίπτωση, οι αλλαγές πρόκειται να ανακοινωθούν μέσα στο επόμενο διάστημα, ενώ υπάρχει στο τραπέζι και το σχέδιο που ίσχυε τα τελευταία χρόνια για τα τέλη κυκλοφορίας με το μήνα, όπου οι ιδιοκτήτες μπορούν πληρώσουν για έναν, τρεις ή όσους μήνες (ν) θέλουν να κυκλοφορήσουν, αντίστοιχα, καταβάλλοντας τα 2/12, 4/12 ή ν+2/12 του ποσού των αναλογούντων στο όχημα ετήσιων τελών. Δεν έγινε ξεκάθαρο ότι θα ισχύσει και την επόμενη χρονιά, όμως βάσει λογικής και αφού πηγαίνουμε με το υπάρχον καθεστώς θεωρείται δεδομένο το μέτρο των τελών κυκλοφορίας με το μήνα.

Πηγή: autotriti.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook