«Οριζόντια ενίσχυση του Τύπου και όχι δημόσιο χρήμα με κρυφές λίστες, αδιαφάνεια και μόνο στους αρεστούς»

οριζόντια-ενίσχυση-του-τύπου-και-όχι-1155556

Συνολικά 18,5 εκατομμύρια ευρώ, ετοιμάζεται να δώσει η κυβέρνηση σε ΜΜΕ προκειμένου να μεταδίδουν μηνύματα για τον εμβολιασμό του πληθυσμού, με υπογραφή του υπουργού Υγείας, Βασίλη Κικίλια. Υπενθυμίζεται ότι κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας η κυβέρνηση μέσω της γνωστής πλέον «λίστας Πέτσα» έδωσε με παντελώς αδιαφανή κριτήρια 20 εκατομμύρια ευρώ στα ΜΜΕ, με ορισμένα εξ αυτών που έλαβαν τη χρηματοδότηση να είναι ανύπαρκτα και άλλα να μην έχουν περιεχόμενο, με τον φιλοκυβερνητικό Τύπο να λαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος της πίτας.

Ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, με ανακοίνωση που εξέδωσε εξαπολύει δριμεία κριτική εναντίον της κυβέρνησης, υπογραμμίζοντας πως «ο κ. Μητσοτάκης, που αρνείται κονδύλια για συνταγογράφηση και αποζημίωση των διαγνωστικών τεστ για όλους τους πολίτες, για τις απλήρωτες εφημερίες των υγειονομικών, για μόνιμες προσλήψεις γιατρών στο ΕΣΥ, ετοιμάζεται τώρα να δώσει ακόμα 18,5 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ ως εκστρατεία ενημέρωσης για τον εμβολιασμό».

Παράλληλα η αξιωματική αντιπολίτευσης επισημαίνει ότι «οι επιχειρήσεις του Τύπου χρειάζονται ενίσχυση ως πληττόμενες, αλλά αυτό οφείλει να γίνει οριζόντια, με διαφάνεια, με κριτήρια και σίγουρα δεν μπορεί να γίνει με πρόσχημα την πανδημία».

Επίσης προειδοποιεί τον πρωθυπουργό:

  • «Μη διανοηθεί να μετατρέψει εκ νέου μία εκστρατεία ενημέρωσης για τον εμβολιασμό σε μοχλό χειραγώγησης και εκβιασμού του Τύπου για να τον αποθεώνουν τα ΜΜΕ και να κρύβουν τα εγκληματικά λάθη του στην διαχείριση της πανδημίας.
  • Μη διανοηθεί να μοιράσει πάλι 18,5 εκατ. ευρώ δημόσιο χρήμα με κρυφές λίστες, αδιαφάνεια και μόνο στους αρεστούς, εξαιρώντας όποια Μέσα του ασκούν κριτική. Η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να δώσει στη δημοσιότητα από την πρώτη μέρα τα ποσά που θα λάβει κάθε Μέσο.
  • Μη διανοηθεί να μοιράσει δημόσιο χρήμα χωρίς αντικειμενικά κριτήρια για την αναγνωσιμότητα/τηλεθέαση/επισκεψιμότητα του εκάστοτε Μέσου και τον αριθμό των εργαζομένων σε αυτά.
  • Μη διανοηθεί να καταστρατηγήσει πάλι το νόμο που προβλέπει ότι το 30% της καμπάνιας οφείλει να πάει στο σύνολο του περιφερειακού Τύπου με αντίστοιχα κριτήρια».

Τέλος η ανακοίνωση καταλήγει στηλιτεύοντας τη πρώτη καμπάνια των 20 εκατομμυρίων η οποία πέραν των ανύπαρκτων ΜΜΕ στα οποία δόθηκαν χρήματα, απέτυχε παταγωδώς, καθώς όπως αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, η χώρα μας κατέληξε «να είναι δεύτερη σε αρνητές του κορονοϊού μετά τη Νιγηρία, σύμφωνα με έρευνα που αποκάλυψε ο Guardian».

Πηγή: thepressproject.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook