“Οδύσσεια” για μια μάσκα! Χωρίς δυνατότητα προμήθειας μάσκας για τους επιβάτες το αεροδρόμιο Χανίων

Λίγο έλειψε να χάσει την πτήση επιβάτης του αεροδρομίου των Χανίων , που δυστυχώς για τον ίδιο, ξέχασε την μάσκα προστασίας που είναι απαραίτητη για να ταξιδέψει, και προσπαθώντας να αγοράσει μια μέσα από το αεροδρόμιο, διαπίστωσε πως αυτό δεν ήταν δυνατόν.

Συμπέρασμα: Ολόκληρο αεροδρόμιο, σε ένα από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της χώρας, αδυνατεί να προμηθεύσει μάσκες προστασίας στους επιβάτες.

Η καταγγελία που έκανε στο zarpanews.gr ο επιβάτης, εξιστορώντας την περιπέτεια του:

«Κυριακή 5 Ιουλίου 2020. Απογευματινή πτήση της Ολυμπιακής  (ΟΑ337) από Χανιά σε Αθήνα. Φτάνω στο αεροδρόμιο και όταν μπαίνω στο κτίριο συνειδητοποιώ ότι έχω ξεχάσει τη μάσκα μου στο ξενοδοχείο στα Χανιά  όπου διέμενα από την Παρασκευή 9/7/2020. Φτάνοντας στον πρώτο έλεγχο της κάρτας επιβίβασης ρωτάω την υπάλληλο ασφαλείας, πού μπορώ να προμηθευτώ μια μάσκα.

Με παραπέμπει στο desk της Ολυμπιακής. Η υπάλληλος του desk με ενημερώνει ότι η Ολυμπιακή δεν μπορεί να με βοηθήσει και ότι στο αεροδρόμιο δεν πουλάνε μάσκες! Θα πρέπει να βγω από την περιοχή του αεροδρομίου και να πάω σε παρακείμενο κατάστημα που είναι έξω από την πύλη να αγοράσω μια μάσκα. «Δεν είναι μακριά. Πέντε λεπτά με τα πόδια» μου λέει. Ξεκινάω σέρνοντας τη βαλίτσα μου μέσα στον ήλιο και αφού περπατάω κανένα 10λεπτο φτάνω. Εν τω μεταξύ έχω τηλεφωνήσει στον άνθρωπο που με έφερε στο αεροδρόμιο να τον ρωτήσω εάν έχει καμιά μάσκα πρόχειρη στο αυτοκίνητο να μου τη φέρει, αλλά δεν απαντάει.

Φτάνω στο κατάστημα και ζητάω τη μάσκα. Και τότε ο υπάλληλος μου λέει: «20 ευρώ το σετ των 25 μασκών». Μένω άφωνος. Ζητάω να μου δώσουν μόνο μια μάσκα και φυσικά αρνούνται. Ή όλες ή τίποτα. Δηλώνω ότι αυτό είναι αισχροκέρδεια και ότι δεν θα το αφήσω έτσι.

Εκείνη τη στιγμή χτυπάει το κινητό μου και είναι ο άνθρωπος που με έφερε. Ευτυχώς είχε μια μάσκα στο αυτοκίνητο και έρχεται πίσω από τη Σούδα και μου τη δίνει. Εν τω μεταξύ  η ώρα περνάει και κινδυνεύω να χάσω την πτήση μου.

Από κει και πέρα επιστρέφω στην υπάλληλο της Ολυμπιακής και διαμαρτύρομαι γιατί το αεροδρόμιο δεν έχει μάσκες. Με παραπέμπει στη Fraport που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο.  Τα γραφεία της διοίκησης είναι άδεια οπότε στον έλεγχο των αποσκευών ζητάω να μιλήσω με υπεύθυνο. Με παραπέμπουν σε μια κυρία η οποία εκείνη την ώρα ήταν υπεύθυνη στην πύλη 5 εξόδου της πτήσης μου.

Της εκθέτω την περιπέτειά μου τονίζοντας ότι θεωρώ απαράδεκτο σε ολόκληρο αεροδρόμιο να μην υπάρχει τρόπος να προμηθευτεί κάποιος μια μάσκα και να παραπέμπεται σε κατάστημα το οποίο φυσικά θα εκμεταλλευτεί τις συνθήκες. Συμφωνεί και δηλώνει ότι η διοίκηση του αεροδρομίου θα το κοιτάξει για επίλυση. Της δηλώνω κι εγώ ότι θα το παρακολουθήσω.»

Τα στοιχεία του καταγγέλλοντος είναι στην διάθεση μας.

Zarpanews.gr

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕ ΜΑΣΚΑ.
    ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ???????

  2. Πολύ τρομπας είσαι φίλε και καλά να πάθεις.
    Κατηγορείς τους άλλους για την μ@λακια σου και το κάνεις και άρθρο.

    Ε λοιπόν οι βλακεία πληρωνεται

    • Χαραλαμπη, κλασικος Ελληνας τρακατζης ο κυριος. Ηθελε ντζαμπα μασκα με το σημα της Ολυμπιακης, και τωρα παραπονιεται! Ας εχανε την πτηση του!

  3. καλά και γιατί δεν έβαλες μια χαρτοπετσέτα η ένα μαντήλι η ένα κομμάτι πανί η κάτι βρε αδερφέ όπως μας δείχνουν στην διαφημίσεις?
    δυο λαστιχάκια χρειαζόσουν μόνο…άλλα αυτά παθαίνει όποιος…δεν βλέπει διαφημίσεις -σποτάκια ενημέρωσης.

  4. Μπορεί να βρίζετε αλλά η ουσία είναι μία : στο αεροδρόμιο Χανίων δεν πουλάνε μάσκες. Κι αν τύχει και δεν έχεις πρέπει να πας στο βενζινάδικο που είναι 10 λεπτά με τα πόδια να αγοράσεις 25 μάσκες με ένα 20αρικο. Και αν τις αγοράσεις είναι σίγουρο ότι θα είσαι βλακας. Αντί λοιπόν να κατηγορείτε αυτόν που διαμαρτυρηθηκε γιατί στο αεροδρόμιο δεν πουλάνε μάσκες τον βρίζετε. Και οι υπεύθυνοι τρίβουν τα χέρια τους από χαρά. Ποιος είναι λοιπόν βλακας τρομπας και νεοέλληνας;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ