“Φορέθηκε” σαν… τρελό το λευκό το 2019 στα αυτοκίνητα

Το λευκό ήταν το πιο διαδεδομένο χρώμα που χρησιμοποιήθηκε στα αυτοκίνητα το 2019. Αυτό είναι ένα από τα κεντρικά συμπεράσματα της έκθεσης BASF Color Report που αφορούσε τις εργοστασιακές βαφές αυτοκινήτων και δείχνει ότι το λευκό χρώμα είναι ένα από τα αγαπημένα των οδηγών σε όλο τον πλανήτη. Την ίδια τάση ακολούθησε και η Ελλάδα, η οποία δεν θα μπορούσε να διαφοροποιηθεί από αυτό που ισχύει σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο.

Έτσι είτε οδηγείτε στους αυτοκινητόδρομους της Αμερικής, είτε στον αυτοκινητόδρομο Autobahn της Ευρώπης, είτε στο ασιατικό δίκτυο αυτοκινητόδρομων, οι πιθανότητες ένας οδηγός να δει περισσότερα λευκά αυτοκίνητα από κάθε άλλο χρώμα στο δρόμο είναι ιδιαίτερα αυξημένες. Το 39% σχεδόν όλων των αυτοκινήτων που κατασκευάστηκαν σε όλο τον κόσμο βάφτηκαν λευκά. Παρόλο που το λευκό αποτελεί το πιο δημοφιλές χρώμα, υπάρχουν σημαντικές διαφορές ανάλογα με την περιοχή. Ενώ στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, σχεδόν κάθε δεύτερο αυτοκίνητο βάφεται λευκό, μόνο κάθε τρίτο αυτοκίνητο βάφεται λευκό στη Βόρεια Αμερική και τις χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.

Εκτός του λευκού, το μαύρο, το γκρι και το ασημί είναι εξίσου διαδεδομένα χρώματα. Αυτά τα τρία χρώματα καλύπτουν το άλλο 39% των αυτοκινήτων που βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής το 2019. Αυτή η τάση είναι ίδια και στα SUV.

Το άλλο 22% των νέων οχημάτων παγκόσμια, βάφτηκαν με άλλου είδους χρώματα το 2019. Σχεδόν, το 9% όλων των οχημάτων που παράχθηκαν παγκόσμια ήταν μπλε, ενώ το 7% βάφτηκε κόκκινο. Καθένα ικανοποιεί μια συναισθηματική ανάγκη του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου και της ατομικότητάς του.

Στα αυτοκίνητα κατηγορίας Β και άλλα μικρότερα οχήματα που ανήκουν στην κατηγορία Α και που θεωρούνται αυτοκίνητα πόλης μπορούμε να συναντήσουμε και άλλα χρώματα σε μεγάλο ποσοστό. Εκτός από το μπλε και το κόκκινο, το καφέ και το μπεζ αρχίζουν να εμφανίζονται, ειδικά στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

«Η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να διαφοροποιηθεί από την τάση που επικρατεί σε όλη την Ευρώπη. Κινείται μέσα στα ποσοστά με το λευκό σαφώς να έχει ένα προβάδισμα», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο εμπορικός διευθυντής αυτοκινητοχρωμάτων της BASF, Αναστάσιος Μέγας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Μπούρδες.
    απλά το λευκό δεν επιβαρύνεται εξτρά στην τιμή του αυτοκινήτου.
    Και ειδικότερα στην Ελλάδα επειδή η συντριπτική πλειοψηφία των πουλημένων οχημάτων αφορά, ενοικιαστικά / επαγγελματικά λογικό είναι να προμηθεύονται οι εταιρείες τα πιο φθηνά.

    Ολα τα υπόλοιπα, είναι απλώς φληναφήματα. Να είχαμε να λέγαμε.

    Βαγγέλης – Χανιά

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ