Πτήση Aegean προς Χανιά: Έβαλαν τους επιβάτες στο ΚΤΕΛ και τους… άφησαν στην τύχη τους! Photo

πτήση-aegean-προς-χανιά-έβαλαν-τους-επιβάτε-818199

Ταλαιπωρία από τις λίγες περνούν οι επιβάτες της πτήσης της AEGEAN που ξεκίνησε από Αθήνα το απόγευμα της Κυριακής και είχε προορισμό τα Χανιά, αφού στοιβάχτηκαν σε λεωφορεία του ΚΤΕΛ και αποκλείστηκαν για ώρες στο Φόδελε με την εταιρεία να κάνει τον… Κινέζο.

Λόγω της κακοκαιρίας και των θυελλωδών ανέμων που έφερε η «Ωκεανίδα» στα Χανιά, το αεροσκάφος δεν μπορούσε να προσγειωθεί, με αποτέλεσμα να κατευθυνθεί προς το «Νίκος Καζαντζάκης» του Ηρακλείου. Έπειτα, η εταιρεία, μιάμιση ώρα περίπου μετά την προσγείωση, πρότεινε στους επιβάτες να μεταβούν στα Χανιά με λεωφορείο του ΚΤΕΛ (η άλλη εναλλακτική τους ήταν να… επιστρέψουν με το ίδιο αεροπλάνο στην Αθήνα), αφού η πρόσβαση στο «Ιωάννης Δασκαλογιάννης» ήταν αδύνατη.

Όλα αυτά μέχρι την απρόβλεπτη χαλαζόπτωση στο Φόδελε, που απέκλεισε δεκάδες αυτοκίνητα στο σημείο. Μεταξύ αυτών και τα τρία γεμάτα λεωφορεία με τους επιβάτες της AEGEAN. Η πρώτη τους σκέψη, ήταν να επικοινωνήσουν με τους υπεύθυνους της εταιρείας στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου.

Έλα όμως που, όπως καταγγέλλει επιβάτης που επικοινώνησε με το zarpanews.gr, δεν υπήρχε υπεύθυνος!

Κανείς υπεύθυνος, για να πάρει μία απόφαση για την τύχη των επιβατών, που δεν είχαν απομακρυνθεί για απόσταση μεγαλύτερη από μισή ώρα από το αεροδρόμιο, και ανάμεσα στους οποίους υπήρχαν από ηλικιωμένους μέχρι βρέφη δύο μηνών.

Καμία εντολή για να γυρίσουν στο Ηράκλειο έστω για να μείνουν σε κάποιο ξενοδοχείο της πόλης.

Φωτογραφία μέσα από το λεωφορείο του ΚΤΕΛ

Η τελευταία ενημέρωση από το σημείο, σύμφωνα με την καταγγελία, είναι η εξής: Οι επιβάτες βρίσκονται στο αποκλεισμένο κομμάτι του ΒΟΑΚ στο Φόδελε, οι υπάλληλοι της AEGEAN στο αεροδρόμιο Ηράκλειου να αρνούνται ότι υπάρχει κάποιος υπεύθυνος για να τους βοηθήσει, ούτε καν να τους συνδέσει με τα γραφεία της εταιρείας στην Αθήνα.

Όπως χαρακτηριστικά τους είπαν, όποια διαμαρτυρία έχουν θα πρέπει να την εκφράσουν… γραπτώς από αύριο.

Εκτός από αντιεπαγγελματική, πρόκειται και για επικίνδυνη συμπεριφορά, που ποιος ξέρει που θα μπορούσε να καταλήξει σε άλλη περίπτωση. Ειδικά μάλιστα για μία αεροπορική εταιρεία, που ξέρει σίγουρα ότι η ευθύνη της προς τον πελάτη τελειώνει τουλάχιστον όταν αυτός φτάσει στον προορισμό του…

zarpanews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook