Πρωτοποριακό σύστημα για τα παράπονα πολιτών προχωρημένης ηλικίας από τον Δήμο Χανίων

πρωτοποριακό-σύστημα-για-τα-παράπονα-953436

Ένα καινοτόμο και πρωτοποριακό σύστημα υποβολής παραπόνων – αιτημάτων για πολίτες, κυρίως προχωρημένης ηλικίας, που δεν έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις ή τη δυνατότητα πρόσβασης σε Η/Υ και έξυπνες φορητές συσκευές, παρουσίασε σήμερα ο δήμος Χανίων, στο πλαίσιο του προγράμματος, Smart Cities” που χρηματοδοτείται από το Interreg V-A Ελλάδα Κύπρος 2014-2020.

Το σύστημα που παρουσιάστηκε σήμερα, παρόντος του δημάρχου Χανίων κ. Παναγιώτη Σημανδηράκη και αντιδημάρχων του δήμου έχει εγκατασταθεί στο Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων – ΚΗΦΗ (28210 74476) που βρίσκεται στην οδό Οδυσσέα Ελύτη 8, στην περιοχή Καμίνι.

Όπως είπε ο δήμαρχος Χανίων, πρόκειται για μια εφαρμογή- δημιούργημα των υπηρεσιών του δήμου, που ανάλογη δεν υπάρχει σε άλλο δήμο της χώρας και η οποία δίνει την δυνατότητα με ένα πολύ εύκολο τρόπο στους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας να μπορούν να καταθέτουν προβλήματα καθημερινότητας που διαπιστώνουν οτι υπάρχουν στην περιοχή τους.

Μέσω της πλατφόρμας οι ηλικιωμένοι με μια κάρτα με τα στοιχεία τους μπορούν να μπουν στο σύστημα, να επιλέξουν το θέμα που τους απασχολεί, είτε είναι καθαριότητα, ή φωτισμός ή κάτι άλλο, να εντοπίσουν στο χάρτη τη θέση τους και να αποστείλουν την συγκεκριμένη πληροφορία στην αρμόδια υπηρεσία του δήμου Χανίων.

Ό κ. Σημανδηράκης είπε ότι είναι σημαντικό πως μέσω αυτού του προγράμματος κρατάμε την τρίτη ηλικία σε εγρήγορση, διατηρούμε την σχέση της με τον δήμο, και οι ηλικιωμένοι συνεχίζουν να είναι ενεργοί πολίτες.

Από την πλευρά της η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής του δήμου Χανίων κα Σεβαστή Πολυχρονάκη είπε πως το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει διάφορες δράσεις και στόχος του δήμου ήταν να βρεθεί μια λύση για τους πολίτες που δεν έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές και σε εφαρμογή.

Το σύστημα που εξυπηρετεί αυτή την ανάγκη έχει εγκατασταθεί σε όλα τα ΚΑΠΗ και στο δήμο Χανίων και οι ωφελούμενοι επισκέπτες μπορούν να υποβάλουν με απλό τρόπο ένα παράπονο ή πρόβλημα που έχουν και το αποστέλλουν κατευθείαν στην αρμόδια υπηρεσία για να το διευθετήσει.

Όπως επισημάνθηκε από την πλευρά των ηλικιωμένων υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το πρόγραμμα, ενώ παράλληλα μειώνεται η ανάγκη επίσκεψης των δημοτών στο δημαρχείο προκειμένου να διαθετόσουν απλά προβλήματα καθημερινότητας.

Zarpanews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook