Πώς θα διαμορφωθούν οι ταξιδιωτικές τάσεις της νέας δεκαετίας;

πώς-θα-διαμορφωθούν-οι-ταξιδιωτικές-τ-986986

Τις ταξιδιωτικές τάσεις που θα επικρατήσουν τη νέα δεκαετία αποκαλύπτει σε άρθρο του ο επικεφαλής ερευνών και συνεργατών της Expedia Group, Abhijit Pal.

Οι προβλέψεις του κ.Abhijit Pal για τη νέα δεκαετία, αφορούν τάσεις που θα περιορίσουν τα εμπόδια που συναντούν οι ταξιδιώτες.

Ας τις δούμε αναλυτικά:

1. Γενεαλογικές και γεω-οικονομικές αλλαγές

Θα υπάρξει διευρυμένο χάσμα μεταξύ των ηλικιών των ταξιδιωτών, με μοναδικά ενδιαφέροντα, αντιλήψεις και αξίες, αλλάζοντας το τοπίο των ταξιδίων και τον τρόπο με τον οποίο οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών θα έρχονται σε επαφή μαζί τους.

Σύμφωνα με έρευνα της Media Solutions του ομίλου Expedia, οι ταξιδιώτες νεαρής ηλικίας επιθυμούν μοναδικές εμπειρίες και περιπέτεια, αγκαλιάζοντας πλήρως τη νοοτροπία YOLO (ζεις μόνο μια φορά). Και τώρα έρχεται η Generation Alpha. Τα καλά νέα για το επόμενο έτος: γεννιούνται από Millennial γονείς, οι οποίοι δεν επιβραδύνουν την τάση τους για ταξίδια. Η πρόκληση: Μπορεί να είναι νέοι, μπορεί να είναι μικροί, αλλά είναι ισχυροί και έχουν μεγάλη επιρροή στις ταξιδιωτικές επιλογές της οικογένειας.

Σε μια δεκαετία, τα μέλη της Gen A – που αναμένεται να είναι η πιο μορφωμένη και πλουσιότερη γενιά – θα γίνουν 20 ετών. Στο κολέγιο και / ή στην εργασία, θα κάνουν τις δικές τους ταξιδιωτικές αποφάσεις. Θα προτιμούν πλήρως ψηφιακή, ομαλή εμπειρία ταξιδιού – εξερευνώντας νέους προορισμούς μέσω των συσκευών εικονικής πραγματικότητας του σπιτιού τους, φέρνοντας κοντά τους τα αγαπημένα τους πρόσωπα με τη βοήθεια της επαυξημένης πραγματικότητας, προηγμένων bots που εξυπηρετούν άμεσα δρομολόγια με ένα κλικ εξατομικευμένα από τη διαμονή μέχρι τα γεύματα. Είναι ένα ασφαλές στοίχημα ότι αυτή η γενιά θα ταξιδέψει πολύ, με τη φυσική όσο και με την εικονική έννοια.

Τη νέα χρονιά, πολλές περιοχές του κόσμου μπορεί να έχουν απρόβλεπτες εξελίξεις λόγω διαφόρων παραγόντων, όπως οι εμπορικοί πόλεμοι ή το πολιτικό κλίμα. Παρά τις αβεβαιότητες που επηρεάζουν τα ταξίδια κατά τη διάρκεια του έτους, η άνοδος της μεσαίας τάξης παγκοσμίως, και συγκεκριμένα σε μέρη όπως η Αφρική, σημαίνει ότι οι άνθρωποι έχουν καλούς μισθούς. Και καλύτεροι μισθοί σημαίνει ότι περισσότεροι άνθρωποι θα ταξιδεύουν τα επόμενα χρόνια.

2. Η αλλαγή του προσωπείου της εργασίας

Ενώ το ωράριο γραφείου 9-5 εξακολουθεί να αποτελεί κανόνα για πολλούς, για αυξανόμενο αριθμό υπαλλήλων δεν συμβαίνει το ίδιο πλέον.

Καθώς οι εταιρείες επενδύουν περισσότερους πόρους στην ευημερία των εργαζομένων και παρέχουν πιο ευέλικτες πολιτικές ταξιδιών και εργασίας από οπουδήποτε, η ικανοποίηση των εργαζομένων και η παραγωγικότητα τους ωφελούν, αυξάνοντας την ευτυχία και την ελευθερία στην προσωπική τους ζωή. Τα επόμενα χρόνια, οι άνθρωποι θα έχουν περισσότερο χρόνο και ίσως χρήμα, βάσει παρεχόμενων ωφελειών όπως η παιδική φροντίδα των παιδιών, ώστε να μπορούν να τον χρησιμοποιήσουν και για ταξίδια.

Ωστόσο, τα επαγγελματικά ταξίδια θα γίνουν πιο σημαντικά καθώς οι επιχειρήσεις μεγαλώνουν και αναζητούν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η ταξιδιωτική πολιτική μιας εταιρείας αντικατοπτρίζει την κουλτούρα και τη δέσμευσή της για τους ανθρώπους της, προσελκύοντας νέα ταλέντα.

Όμως οι δυνατότητες για συνδεδεμένα ταξίδια που περιλαμβάνουν εργασία και χαρά γίνονται μεγαλύτερες. Μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, μπορεί να γίνει πρόβλεψη για ένα εξατομικευμένο ταξίδι. «Θέλετε να επεκτείνετε το επαγγελματικό σας ταξίδι τον επόμενο μήνα στο Λονδίνο για οικογενειακές διακοπές;» Και με ένα κλικ, θα έχετε στα χέρια σας ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα που βασίζεται στις ανάγκες και τις προτιμήσεις σας.

3. Διαφοροποίηση στη διαμονή

Από τα επαγγελματικά ταξίδια μέχρι τα ταξίδια αναψυχής (επέκταση επαγγελματικού ταξιδιού για αναψυχή) και από τα οικογενειακά μέχρι τα ταξίδια υγείας, οι διαφορετικού λόγοι ταξιδιού οδηγούν στη διαφοροποίηση των καταλυμάτων.

Για παράδειγμα, με τη ζήτηση στην πλατφόρμα Vrbo για διαμονή σε πλωτά μέσα, γιωτ κτλ. να παρουσιάζει ετήσια αύξηση 30%, έχει έρθει το επόμενο κύμα διαμονής σε μοναδικά καταλύματα.

Η διαφοροποίηση είναι σημαντική, καθώς οι ταξιδιώτες πρέπει πάντα να έχουν επιλογές σε ό,τι ταιριάζει καλύτερα στις ταξιδιωτικές τους ανάγκες, αν και οι αλυσίδες και τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία θα παραμείνουν βασικό κομμάτι της βιομηχανίας.

Με την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης, όπως οι εταιρείες μπορούν να προβλέψουν τι θα αγοράσουν οι καταναλωτές με βάση τα προσωπικά πρότυπα αγορών, έτσι μπορούν και οι ξενοδόχοι στην αγορά καταλυμάτων. Φανταστείτε μια εμπειρία κρατήσεων που προτείνει αυτόματα μια συγκεκριμένη ξενοδοχειακή μονάδα βάσει προηγούμενων κρατήσεων.

4. Το οδικό ταξίδι

Ενώ τα staycation κάποτε ήταν σιωπηλός ανταγωνιστής για τους παρόχους καταλύματος, τα πρόσφατα στοιχεία από τη Vrbo δείχνουν ότι οι ταξιδιώτες σε πόλεις των ΗΠΑ πραγματοποιούν όλο και περισσότερο κρατήσεις σε εξοχικές κατοικίες στην πόλη τους, πράγμα που σημαίνει ότι φεύγουν για διακοπές αλλά όχι μακριά.

Οι δαπάνες υποδομής σε συνδυασμό με τη βελτίωση των οδικών δικτύων και τις νέες τεχνολογίες αυτοκινήτων καθιστούν την οδήγηση πιο άνετη και αποτελεσματική. Μπορούμε να αναμένουμε ότι με αυτές τις συνθήκες και με όλο και περισσότερους ταξιδιώτες να νοιάζονται για το αποτύπωμα άνθρακα των ταξιδίων τους, μπορεί να δούμε την επιστροφή των οδικών ταξιδίων που δίνουν τη δυνατότητα για πιο ευέλικτα και αυθόρμητα ταξίδια.

5. Επανακαθορίζοντας την εμπειρία αεροδρομίου

Είναι η εποχή του ταξιδιώτη που δίνει προτεραιότητα σε καλύτερους ναύλους και ανέσεις αεροδρομίου, όπως οι μικρότερες ουρές στους ελέγχους ασφαλείας και οι καλύτερες επιλογές φαγητού. Ως εκ τούτου, τα αεροδρόμια για να προσελκύσουν αυτούς τους ταξιδιώτες τα επόμενα χρόνια, θα χρειαστεί να επανεξετάσουν την προσφορά τους – ποικιλία ταξιδιωτικών δρομολογίων, επιλογές στάθμευσης, τοπική κουζίνα, ψώνια κλπ. – σε τέτοιο βαθμό ώστε να γίνει επαναπροσδιορισμός της εμπειρίας αεροδρομίου.

6. Αγορά υπέρ-προσωποποιημένων εμπειριών

Καθώς τα αεροδρόμια γίνονται προορισμοί, θα επωφεληθούν επίσης από την αύξηση της εξατομίκευσης μέσω παροχών, όπως τα ξενοδοχεία. Κατά την επόμενη δεκαετία, είναι πιθανό οι ταξιδιώτες να αγοράζουν πρόσθετες υπηρεσίες μέσω εφαρμογών για κινητά βάσει των προτιμήσεών τους, όπως η είσοδος VIP μέσω ειδικών ουρών ασφαλείας, τα συσκευασμένα γεύματα πριν από την επιβίβαση, το WiFi κατά τη διάρκεια της πτήσης και την προκαθορισμένη μεταφορά από το αεροδρόμιο. Πολλές από αυτές τις υπηρεσίες είναι διαθέσιμες σήμερα αλλά πρέπει να αγοραστούν ξεχωριστά. Η συγκέντρωσή τους σε μία πλατφόρμα θα προσδώσει αξία τόσο στον ταξιδιώτη όσο και στον προμηθευτή.

Η υπερ-προσωποποίηση δεν τελειώνει στο αεροδρόμιο. Παρόλο που οι ανέσεις αποτελούν διαχρονικές παροχές στην εμπειρία ξενοδοχείου, είναι η ώρα να αναβαθμιστούν. Τα ταξιδιωτικά προφίλ θα περιέχουν σύντομα λεπτομέρειες που θα καθιστούν το ξενοδοχείο δεύτερο σπίτι του ταξιδιώτη, συμπεριλαμβάνοντας στοιχεία όπως τη σύνδεση στο Netflix για να παρακολουθούν τις εκπομπές της αρεσκείας του/της μετά την είσοδο στο δωμάτιο, τη ρύθμιση της θερμοκρασίας δωματίου ή επιλογές τροφίμων και ποτών.

Πηγή: airnews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook