Πώς θ’ απολαύσεις τα Χριστούγεννα χωρίς να ανέβεις… νούμερο στα ρούχα σου

Όλες λατρεύουμε τα μελομακάρονα, αυτό δε σημαίνει όμως ότι θα τους επιτρέψουμε να μας αποπροσανατολίσουν τελείως και να μας κάνουν να ξεχάσουμε τις υγιεινές μας διατροφικές συνήθειες!

Λίγες μόνο ημέρες έχουν απομείνει για τα Χριστούγεννα και οι περισσότερες από εμάς τείνουμε αυτή την περίοδο να… αποχαιρετάμε τις υγιεινές διατροφικές μας συνήθειες, παίρνοντας έτσι επιπλέον κιλά.

Κάθε χρόνο τα ίδια… Είναι λες και τα Χριστούγεννα είναι συνυφασμένα στο μυαλό μας με το φαγητό και τις λιχουδιές, και μάλιστα τα βρίσκουμε σαν αφορμή για να μη βάζουμε κανένα μέτρο στον εαυτό μας.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ανεβαίνουμε στη ζυγαριά μετά το τέλος της εορταστικής περιόδου και να ανοιγοκλείνουμε τα μάτια μας, αρνούμενες να δεχτούμε την πικρή αλήθεια. Ποια είναι αυτή; Ότι μάλλον το παρακάναμε και θα πρέπει στις επόμενες γιορτές να ακολουθήσουμε άλλη τακτική!

Και για να είναι ΑΥΤΗ η χρόνια, η επόμενη που έχεις στο μυαλό σου στο ξεκίνημα κάθε νέου έτους, λάβε μέτρα από τώρα και συνειδητοποίησε όσο είναι νωρίς ότι μπορείς να απολαύσεις τα Χριστούγεννα χωρίς να χρειαστεί να ανέβεις ένα νούμερο στα ρούχα σου.

Αν, λοιπόν, θέλεις να παραμείνεις σε φόρμα κατά την περίοδο των φετινών γιορτών, οι παρακάτω συμβουλές που έχουμε συγκεντρώσει για εσένα θα σου φανούν εξαιρετικά χρήσιμες!

Φάε πριν το εορταστικό ρεβεγιόν

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις πριν βγεις έξω για φαγητό ή πριν πας στο χριστουγεννιάτικο και πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν, είναι να καταναλώσεις ένα μικρό και υγιεινό γεύμα στο σπίτι σου. Το να μην πας με άδειο στομάχι στο τραπέζι που είναι γεμάτο με φαγητά και λιχουδιές, θα σε βοηθήσει να φας με μέτρο.

Επίλεξε… έξυπνα τις λιχουδιές που θα καταναλώσεις

Φρόντισε να επιλέξεις τις λιχουδιές που θα καταναλώσεις με σοφό και έξυπνο τρόπο. Φάε γλυκά που έχεις την ευκαιρία να απολαύσεις μόνο κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και όχι κάτι που είναι άμεσα διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Μην παραλείπεις γεύματα

Μην πέσεις στην παγίδα να παραλείψεις κάποιο από τα γεύματά σου την ημέρα του εορταστικού ρεβεγιόν – ειδικά το πρωινό – γιατί θα έχει μόνο αντιπαραγωγικά αποτελέσματα.

Θέσε ρεαλιστικούς στόχους και φάε τα πάντα, αλλά με μέτρο

Φρόντισε να θέσεις ρεαλιστικά… σχέδια διατροφής! Το να προσπαθήσεις να μη φας καθόλου ορισμένα φαγητά ή γλυκά κατά την εορταστική περίοδο, μπορεί να σε οδηγήσει στο να ξεσπάσεις μια μέρα και να φας πολύ μεγάλες ποσότητες. Απόλαυσε ελεύθερα τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες, αλλά με μέτρο. Ιδανικά, βάλε ως στόχο να τρως ένα την ημέρα.

Μην το παρακάνεις με το αλκοόλ και αρκέσου στο ένα ποτήρι.

Κατανάλωσε το βραδινό σου γεύμα μια ώρα νωρίτερα απ’ ότι κάνεις συνήθως.

Κάνε μικρότερα και συχνότερα γεύματα μέσα στην ημέρα σου.

Συνέχισε να ασκείσαι κατά την περίοδο των γιορτών.

Πίνε πολύ νερό

Αυτό θα σε κάνει να νιώθεις χορτασμένη και θα σε κρατήσει ενυδατωμένη ανά πάσα στιγμή.

queen.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ