Πώς να επανέλθεις στο φυσιολογικό σου βάρος μετά τις γιορτές

Το νέο έτος έκανε ποδαρικό και είναι καιρός να μπούμε ξανά σε ένα πρόγραμμα!

Λίγο ή πολύ, οι περισσότερες από εμάς ξεφύγαμε από τις υγιεινές μας συνήθειες την περίοδο των γιορτών και πήραμε μερικά παραπανίσια κιλά.

Θέλεις τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες, θέλεις τα τραπεζώματα με όλα αυτά τα λαχταριστά φαγητά στα οποία δε γίνεται να αντισταθείς, θέλεις το αλκοόλ, κάπως παρασυρθήκαμε και ξεχάσαμε τι πάει να πει μέτρο και άσκηση.

Ωστόσο, ποτέ δεν είναι αργά να ξαναγίνεις fit και να κάνεις αποτοξίνωση από τις… κραιπάλες των γιορτών, ειδικά αν έχεις εμάς στο πλευρό σου.

Παρακάτω θα βρεις τρόπους με τους οποίους θα μπορέσεις να επαναφέρεις το βάρος σου στα φυσιολογικά του και να κάνεις τις υπερβολές των γιορτών να είναι σαν να… πέρασαν και να μην ακούμπησαν!

Η πρωτεΐνη, το καλό λίπος και τα λαχανικά πρέπει να πρωταγωνιστούν σε κάθε γεύμα σου
Αν θέλεις να χάσεις γρήγορα βάρος, κάθε γεύμα σου πρέπει να περιλαμβάνει πρωτεΐνη, καλά λιπαρά και λαχανικά.

Οι υγιεινές πηγές πρωτεΐνης περιλαμβάνουν:

  • κρέας: μοσχάρι, κοτόπουλο, χοιρινό και αρνί
  • ψάρια και θαλασσινά: σολομός, πέστροφα και γαρίδες
  • αυγά: ολόκληρα αυγά με τον κρόκο
  • φυτικές πρωτεΐνες: φασόλια, όσπρια, κινόα, τέμπε και τόφου

Λαχανικά που πρέπει να συμπεριληφθούν για προγράμματα διατροφής χαμηλών υδατανθράκων ή χαμηλών θερμίδων:

  • μπρόκολο
  • κουνουπίδι
  • σπανάκι
  • ντομάτες
  • λάχανο
  • Λαχανάκια Βρυξελλών
  • σέσκουλο
  • μαρούλι
  • αγγούρι

Όσο για τα καλά λιπαρά, το ελαιόλαδο και το λάδι αβοκάντο είναι εξαιρετικές επιλογές για να τις συμπεριλάβεις στο διατροφικό σου πρόγραμμα.

Άλλα λίπη όπως το βούτυρο και το λάδι καρύδας θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο με μέτρο, λόγω της υψηλότερης περιεκτικότητάς τους σε κορεσμένα λιπαρά.

Κατανάλωσε πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνη

Η κατανάλωση πρωινού πλούσιου σε πρωτεΐνες βοηθά στη μείωση της λιγούρας και της πρόσληψης θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Απόφυγε τα ποτά, τα αναψυκτικά και τους συσκευασμένους χυμούς φρούτων

Οι κενές θερμίδες από ζάχαρη δεν είναι χρήσιμες για το σώμα σου και μπορούν να εμποδίσουν την απώλεια βάρους.

Πίνε νερό πριν από τα γεύματα

Μια μελέτη έδειξε ότι η κατανάλωση νερού πριν από τα γεύματα μειώνει την πρόσληψη θερμίδων και μπορεί να είναι αποτελεσματική στη διαχείριση του βάρους.

Ξεκίνα να καταναλώνεις διαλυτές φυτικές ίνες

Μελέτες δείχνουν ότι οι διαλυτές ίνες προάγουν την απώλεια βάρους. Τα συμπληρώματα φυτικών ινών, όπως η γλυκομαννάνη, μπορούν επίσης να βοηθήσουν.

queen.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ