Πώς μπορείτε να ρυθμίσετε τηλεφωνικά οφειλές στη ΔΕΗ – Σχεδόν 1.000 τηλεφωνικές ρυθμίσεις την πρώτη ημέρα

πώς-μπορείτε-να-ρυθμίσετε-τηλεφωνικά-926744

Με ένα τηλεφώνημα και λαμβάνοντας στο κινητό τους ως επιβεβαίωση ένα sms, οι οφειλέτες απλήρωτων λογαριασμών ρεύματος της ΔΕΗ μπορούν να ρυθμίζουν ποσά έως και 5.000 ευρώ.

Χωρίς να είναι αναγκαία η φυσική τους παρουσία σε κατάστημα της Επιχείρησης, απλώς καλώντας το νούμερο 11770 οι αρμόδιοι υπάλληλοι θα ενημερώνουν τους ενδιαφερόμενους ανάλογα με το ύψος των οφειλών τους για το ποσό προκαταβολής που θα πρέπει να πληρώσουν αλλά και τον αριθμό των μηνιαίων δόσεων.

Χθες Τρίτη ενεργοποιήθηκε και η υπηρεσία του τηλεφωνικού κέντρου 11770, όπου όσοι χρωστούν και θέλουν να ρυθμίσουν τα χρέη τους θα μπορούν να τηλεφωνούν αποφεύγοντας τις ουρές στα καταστήματα.

Πώς θα λειτουργεί; Οι οφειλέτες θα καλούν το πενταψήφιο νούμερο και έχοντας μπροστά τους την αστυνομική ταυτότητα και τον ΑΦΜ θα μπορούν να ζητούν διακανονισμό. Στη συνέχεια ο αρμόδιος υπάλληλος θα τους γνωστοποιεί τη δυνατότητα ρύθμισης που έχουν. Αφού οι οφειλέτες συμφωνήσουν η ΔΕΗ θα αποστέλλει μήνυμα SMS στο κινητό τους με την προθεσμία κατάθεσης της προκαταβολής και τον ηλεκτρονικό κωδικό πληρωμής.

Οι πελάτες της εταιρείας θα μπορούν και πάλι χωρίς να επισκεφθούν κατάστημα να πληρώνουν ηλεκτρονικά είτε μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ είτε μέσω web banking με τη χρήση της χρεωστικής ή της πιστωτικής τους κάρτας. Εννοείται ότι μπορούν να πληρώνουν και με τη χρήση κάρτας στα ειδικά ηλεκτρονικά σημεία που διαθέτουν οι τράπεζες αλλά και επισκεπτόμενοι καταστήματα της ΔΕΗ. Αφού καταθέσουν το ποσό της προκαταβολής στη συνέχεια θα λαμβάνουν ταχυδρομικώς το πρόγραμμα των μηνιαίων δόσεων με τις ημερομηνίες- προθεσμίες για την καταβολή τους. Πηγές της ΔΕΗ σημειώνουν στα «ΝΕΑ» ότι όσοι δεν είναι συνεπείς στον διακανονισμό τους τότε η εταιρεία θα προχωρά αυτόματα στην αποκοπή της παροχής ηλεκτροδότησης.

Έσπασε το τηλεφωνικό κέντρο την πρώτη μέρα

Έσπασε το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ χθες, πρώτη ημέρα εφαρμογής της δυνατότητας ρύθμισης χρεών τηλεφωνικά, χωρίς δηλαδή την υποχρέωση μετάβασης του οφειλέτη σε κατάστημα της επιχείρησης.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες από αρμόδια στελέχη της επιχείρησης, οι κλήσεις προς το τηλεφωνικό κέντρο 11770 τετραπλασιάστηκαν. Μόνο χθες έγιναν 993 τηλεφωνικές ρυθμίσεις, έναντι μόλις 280 (αιτήσεων για ρύθμιση) ανά ημέρα τον Σεπτέμβριο. Είναι ενδεικτικό ότι η ΔΕΗ ενίσχυσε το τηλεφωνικό κέντρο για να μειωθεί ο χρόνος αναμονής.

Υπενθυμίζεται ότι το νέο πρόγραμμα διακανονισμών προβλέπει χαμηλότερη προκαταβολή και έως 24 δόσεις για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών

Το ύψος της προκαταβολής και οι δόσεις κλιμακώνονται ανάλογα με το ύψος της οφειλής, ως εξής:

-Για χρέος έως 500 ευρώ, προκαταβολή 10 % και 5 μηνιαίες δόσεις.

-Από 500 ως 1000 ευρώ, προκαταβολή 10 % και 8 μηνιαίες δόσεις.

-Από 1000 ως 2000 ευρώ, προκαταβολή 15 % και 12 μηνιαίες δόσεις.

-Από 2000 ως 3000 ευρώ, προκαταβολή 20 % και 18 μηνιαίες δόσεις.

-Από 3000 ευρώ και πάνω υπάρχουν δύο εναλλακτικές: προκαταβολή 20 % και 18 μηνιαίες δόσεις ή προκαταβολή 30 % και 24 μηνιαίες δόσεις.

Η διαδικασία έγκρισης είναι αυτοματοποιημένη και θα γίνεται άμεσα στα καταστήματα της ΔΕΗ με την υποβολή της αίτησης. Ο πελάτης θα χρειάζεται να προσκομίσει μόνο τον τελευταίο λογαριασμό του, την αστυνομική του ταυτότητα και τον ΑΦΜ του, στοιχεία που πρέπει να διαθέτει και κατά την τηλεφωνική διαδικασία ρύθμισης.

Μετά την τηλεφωνική έγκριση της ρύθμισης, ο πελάτης λαμβάνει στο κινητό του τηλέφωνο μήνυμα που αναφέρει τα εξής:

«Για να ενεργοποιηθεί ο διακανονισμός που συμφωνήθηκε, θα πρέπει η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ (….) να πληρωθεί εντός μίας εργάσιμης ημέρας (έως ………). ΚΩΔ.ΗΛ.ΠΛΗΡ RF…………………………….».

Απαραίτητη προϋπόθεση για τη διατήρηση της ρύθμισης είναι η εμπρόθεσμη εξόφληση των δόσεων και των νέων λογαριασμών που θα εκδοθούν στη συνέχεια.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook