Πονοκέφαλος: 4 τρόποι για να ανακουφιστείτε

Οι οξείς πονοκέφαλοι συνήθως εμφανίζονται το απόγευμα, προκαλώντας μέτριο πόνο που μπορεί να δίνει την αίσθηση σφιξίματος και πίεσης. Οι κεφαλαλγίες που επιμένουν εμφανίζονται όταν οι μύες του αυχένα, του ώμου και του κεφαλιού τεντώνονται, σκληραίνουν και σφίγγουν. Ένα αυτό σας συμβαίνει συχνά, ιδού κάποιες στρατηγικές που μπορούν να σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε.

Δώστε προσοχή στα βασικά
Κοιμηθείτε αρκετά, διατραφείτε καλά και προσπαθήστε με μια συνολική αντιμετώπιση να αποφύγετε άγχος, στρες και κόπωση μέσα στην ημέρα.

Τεχνικές χαλάρωσης
Οι φυσικές και ψυχολογικές θεραπείες χαλάρωσης μπορούν να βοηθήσουν στην αποφυγή των πονοκεφάλων αυτών, αρκεί να ασκείτε τακτικά αυτές τις τεχνικές. Οι φυσικές προσεγγίσεις περιλαμβάνουν την τοποθέτηση μιας θερμοφόρας στο λαιμό και τους ώμους για να χαλαρώσετε τους μυς. Στις ψυχολογικές εντάσσεται ο διαλογισμός.

Βιοανάδραση (Biofeedback)
Αυτή η τεχνική χαλάρωσης απαιτεί εξάσκηση, αλλά μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να αποφύγουν τους επίμονους πονοκεφάλους. Συνήθως, ένας θεραπευτής θα συνδέσει ηλεκτρόδια στο δέρμα για να ανιχνεύσει ηλεκτρικά σήματα από τους μυς του αυχένα και του ώμου. Μέσα από αυτό ο ασθενής μαθαίνει να αναγνωρίζει πότε αυξάνεται η ένταση στους μυς και με τρόπους χαλάρωσης να αποσυμφορεί την ένταση πριν αυτή μετατραπεί σε πονοκέφαλο.

Ιατρικές προσεγγίσεις
Μερικά άτομα με πονοκεφάλους έντασης έχουν πολύ ευαίσθητες περιοχές, γνωστές ως σημεία ερεθισμού (trigger points), στο πίσω μέρος του λαιμού ή στους ώμους. Η ένεση ενός τοπικού αναισθητικού σε αυτές τις περιοχές μπορεί να εξαλείψει τον πόνο και να αποτρέψει την επανεμφάνιση του πονοκεφάλου. Υπάρχουν επίσης ορισμένα φάρμακα που μπορούν να βοηθήσουν στη διατήρηση του πονοκεφάλου σε χαμηλό επίπεδο.

ygeiamou.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ