Ποια κρίση; Χρονιά των ταξιδιών το 2022 βλέπει η Travelport

ποια-κρίση-χρονιά-των-ταξιδιών-το-2022-βλέ-1231936

Το 2022 θα είναι σίγουρα η χρονιά των ταξιδιών, καθώς οι καταναλωτές μετά από δύο χρόνια ταξιδιωτικών περιορισμών, τώρα είναι έτοιμοι να… αποδράσουν. Μάλιστα, η ανάγκη τους να ταξιδέψουν είναι τόσο μεγάλη που στην πλειοψηφία του εμφανίζονται διατεθειμένοι να αποποιηθούν αγαπημένες συνήθειές τους, όπως οι αγορές και τα spa.

Όπως προκύπτει από έρευνα της Travelport, σε επτά χώρες, οι άνθρωποι είναι τόσο ενθουσιασμένοι που μπορούν να ταξιδέψουν και πάλι το 2022, που είναι πρόθυμοι να εγκαταλείψουν για έξι μήνες ή περισσότερο τις κάτω συνήθειές τους:

Το 71% δεν θα πήγαινε σε συναυλίες.

Το 64% θα σταματούσε να αγοράζει νέα ρούχα.

Το 63% θα σταματούσε τις θεραπείες σπα.

Το 60% δεν θα πήγαινε στον κινηματογράφο

Το 53% θα σταματούσε να αθλείται.

Το 36% θα σταματούσε να τρώει εκτός σπιτιού, σε εστιατόρια.

Ωστόσο, υπάρχει ένα αξιοσημείωτο χάσμα μεταξύ του υψηλού βαθμού απόλαυσης που αισθάνονται οι ερωτηθέντες από τις διακοπές τους και της απογοήτευσης που βιώνουν κατά την κράτηση του ταξιδιού τους. Για παράδειγμα, στις ΗΠΑ (τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική αγορά) το 43% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν βρίσκει ευχάριστη την κράτηση ταξιδιού. Ωστόσο, σε ποσοστό 95% απολαμβάνουν πραγματικά τις διακοπές τους.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα ταξίδια κατατάχθηκαν ως η νούμερο ένα πιο απολαυστική δραστηριότητα, κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη, αλλά πέφτουν στην τέταρτη θέση όταν επρόκειτο για τη διαδικασία της αγοράς ταξιδιού. Και αυτό δεν είναι μόνο θέμα γενεών. Το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων της Gen Z συμφώνησε ότι η αναζήτηση και η κράτηση ταξιδιών είναι ένα “αναγκαίο κακό” για μια αλλαγή σκηνικού.

Κατά μέσο όρο, οι ταξιδιώτες επισκέπτονται 38 διαφορετικούς ιστότοπους πριν κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους. Τη στιγμή, μάλιστα που άλλοι κλάδοι έχουν προχωρήσει όσον αφορά την απλότητα και την καινοτομία του ψηφιακού λιανικού εμπορίου, εξελίσσονται με τις εξελιγμένες προσδοκίες των καταναλωτών τους και μεταβάλλουν τις αντιλήψεις τους με την πάροδο του χρόνου. Οι ερωτηθέντες στη μελέτη βρήκαν ότι ο ταξιδιωτικός κλάδος αποτελεί εξαίρεση, θεωρώντας τον για παράδειγμα λιγότερο καινοτόμο από τον χρηματοπιστωτικό κλάδο.

Οι καταναλωτές επιθυμούν το 2022 ένα απλό ταξιδιωτικό οικοσύστημα.

Για παράδειγμα:

-Η ευκολία είναι ζωτικής σημασίας: Οι άνθρωποι θέλουν μια εμπειρία αγορών ταξιδιών όπου μπορούν να αναζητούν και να κάνουν κρατήσεις για τα πάντα σε ένα μέρος.

-Το 45% των ερωτηθέντων θα προτιμούσε να κάνει κράτηση για ολόκληρο το ταξίδι του μέσω ενός δικτυακού τόπου, ο οποίος προσφέρει επιλογή αεροπορικών εταιριών, ξενοδοχείων, εταιρ;iών ενοικίασης αυτοκινήτων και επιπλέον υπηρεσιών.

-Η επιλογή κερδίζει την τιμή: Οι πελάτες δεν θέλουν απαραίτητα τη φθηνότερη επιλογή. Θέλουν την καλύτερη επιλογή για τις ανάγκες τους. Και, προκειμένου να επιλέξουν την καλύτερη επιλογή, θέλουν να δουν όλα όσα τους προσφέρονται.

-Μόνο το 13% θα έκανε κράτηση για τη φθηνότερη επιλογή εάν σήμαινε περιορισμό των επιλογών του.

“Με τη ζήτηση για ταξίδια να ανακάμπτει με τον ισχυρότερο ρυθμό από την έναρξη της πανδημίας, είναι επιτακτική ανάγκη ο κλάδος να ακούσει τους πελάτες του. Τώρα είναι η ώρα να διορθώσουμε το λιανικό εμπόριο ταξιδιών, βάζοντας πάνω απ’ όλα την ευκολία των καταναλωτών και το εύρος των επιλογών. Αποκαθιστώντας τη σαφήνεια, την εμπιστοσύνη και τη διασκέδαση στις ταξιδιωτικές αγορές, μπορούμε να αυξήσουμε την εμπιστοσύνη, να δημιουργήσουμε επαναλαμβανόμενες επιχειρήσεις και να εμπνεύσουμε πραγματική αφοσίωση -το σημείο αναφοράς της επιτυχημένης σύγχρονης λιανικής πώλησης”, επισημαίνει η επικεφαλής μάρκετινγκ της Travelport, Jen Catto.

money-tourism.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ετικέτες
Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook