Πάλι πατώσαμε… Το success story της Fraport στο Αεροδρόμιο Χανίων

πάλι-πατώσαμε-το-success-story-της-fraport-στο-αεροδρ-742470

Κάποιες επισημάνσεις με αφορμή τους πανηγυρισμούς της Fraport για τα δύο χρόνια από την ανάληψη των Περιφερειακών Αεροδρομίων λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση των στοιχείων του Μαρτίου που δείχνουν για τα Χανιά, σοκαριστικές μειώσεις στην κίνηση (ΕΔΩ).

Γιατί δυστυχώς, στα Χανιά, το μόνο που αυξήθηκε ήταν οι φόροι, ούτε οι επιβάτες, ούτε η κίνηση, ούτε η καθαριότητα, μόνο οι φόροι και οι επιβαρύνσεις.

Ένα αεροδρόμιο «στολίδι», ανακαινισμένο και αναβαθμισμένο με έργο 110 εκ. ευρώ (ΕΣΠΑ) σε έναν τόσο δυναμικό προορισμό, δύο χρόνια μετά την αλλαγή διοίκησης, φαίνεται πως αδυνατεί να λειτουργήσει με την στενά τεχνοκρατική – γραφειοκρατική διαχείριση του Βερολίνου.

Δυστυχώς, η σοκαριστική μείωση σε πτήσεις και επιβάτες τον περασμένο Μάρτιο, έρχεται να επιβεβαιώσει πως οι Γερμανοί όχι μόνο δεν μπορούν να αναστρέψουν την αρνητική πορεία του «Δασκαλογιάννη» από την πρώτη μέρα της ανάληψης των καθηκόντων τους αλλά αδυνατούν καν να την εξηγήσουν. Φαίνονται δε να αρκούνται στα χλιαρά αποτελέσματα του συνόλου των 14 αεροδρομίων, τα οποία πηγαίνουν «στον αυτόματο» χωρίς την παραμικρή κίνηση από την πλευρά των νέων διαχειριστών.

Η παράλογη ανελαστικότητα και η ακαμψία της νέας διοίκησης στο θέμα της Ryanair, έκαναν την εταιρεία να «πετάξει για αλλού» χωρίς να ληφθούν καθόλου υπόψη οι σοβαρές αντιρρήσεις των τοπικών φορέων που ήταν διατεθειμένοι να υποστηρίξουν την παραμονή των Ιρλανδών. Άλλωστε η παρουσία της Ryanair είχε καταλυτική επίδραση στον τουρισμό στην Δυτική Κρήτη, κάτι που άφησε αδιάφορους τους Γερμανούς που δεν έλαβαν υπόψη το δημόσιο συμφέρον αλλά το ιδιωτικό κέρδος.

Ο χειμώνας που ακολούθησε ήταν ιδιαίτερα βαρύς… Το αεροδρόμιο έκλεινε τα βράδια με την αναστολή της 24ωρης λειτουργίας του να μας γυρίζει δεκαετίες πίσω.

Και οι διαχειριστές από την πλευρά τους, να μεταθέτουν την ευθύνη με δηλώσεις τύπου «φτιάξτε τον προορισμό και θα φτιάξουμε το αεροδρόμιο» λες και θα γίνουν τα Χανιά, Νέα Υόρκη ή Λονδίνο…

Δύο χρόνια μετά, το θέμα δείχνει να έχει βγει εντελώς από την «ατζέντα» ενώ είμαστε στο ξεκίνημα μιας τουριστικής περιόδου που προδιαγράφεται χλιαρή…

ΖΑΡΠ…

9 thoughts on “Πάλι πατώσαμε… Το success story της Fraport στο Αεροδρόμιο Χανίων

  1. Dεν το ξέραμε ότι οι Γερμανοί προάγουν μόνο τα συμφέροντα των Γερμανικών εταιρειών με οποιοδήποτε κόστος. Όσο για το ποιος πλήρωσε την επέκταση και ποιος και πόσο το πήρε είναι επίσης γνωστό, το γράφετε ακραιφνώς και στο άρθρο. Ήταν που θα ξάπλωναν στην πίστα μερικοί μερικοί για να μην πουληθεί στην Fraport. Ας ρουφήξουμε το αυγό μας τώρα…

  2. Antonis
    Απλά θυμάμαι στα social, όταν έφυγε η Ryanair από τα Χανιά να μην υπάρχει καμία αντίδραση από τους ντόπιους επιχειρηματίες. Καμία, η πλήρης αδιαφορία. Καλά να πάθουν. Τους αξίζει γιατί δεν έχουν καταλάβει τι περιοχή έχουν στα χέρια τους. Και γι αυτό παραμένουν στη φτώχεια και τη μιζέρια. Δεν πειράζει, η Πορτογαλία είναι καλύτερη χώρα για τα εκατομμύρια των Ευρωπαίων, ας ρωτήσουν να δουν τα εισοδήματα των Πορτογάλων από τον τουρισμό και τους μόνιμους συνταξιούχους της Ευρώπης. Σας αξίζουν αυτοί που σας κυβερνουν, γιατί αντιπροσωπεύουν τις δικές σας απόψεις.

  3. ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΓΙΑ,
    -1. ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΑΡΠΑΧΤΗ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑ ΚΕΦΑΛΙ ΠΟΥ ΔΙΑΚΙΝΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΗΜΟ ΝΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΕΔΩ ΤΟΥΡΙΣΤΟΥΣ ΑΝ ΔΕΝ ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΑΥΤΟΙ.
    -2. ΟΙ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕ ΞΕΝΟΔΟΤΕΤΟΙΟΙ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ ΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΤΗΝ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ» ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΜΑΧΟΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ.
    -3, ΜΑΚΑΡΙ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΝΑ ΤΕΤΡΑΠΛΑΣΙΑΣΤΟΥΝ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΒΟΥΓΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΤΙ….

  4. Σκέφτομαι τα πιστεύουν οι Γερμανοί κ οι FRAPORTIANOI φιλοι τους στα Χανια κ όχι μόνο ότι τα αεροδρόμια που κατεχει πετανε?Χαχαχα….για τα πανηγυρια

  5. Ήταν καποιοι επιφανεις Χανιωτες που στο παρελθον βγαζαν ανακοινωσεις κ λεγανε για εξωστρεφεια κ αλλες μπαρουφες….σκέφτομαι που να βρισκονται τώρα όμως….σε κανα ψηφοδελτιο κ θα διεκδικουν την ψήφο μας?Χαχαχα προσεχως αναπτυξη νεοφιλελε….

  6. Αφού πουλούσαν το αεροδρόμιο γιατί δεν το αγοράσαμε εμείς οι Κρητικοί;
    Δεν είχαμε τα λεφτά;
    Καλά να πάθουμε τώρα

  7. Χαχαχαχα οι επιφανεις των Χανιων λατρευουν τις εσπεριες….αναπνευουν ευρωπαικο αηρ…..ειναι ξεστραβωμενοι γιαυτο κ προτειναν το ξεπουλημα του Αεροδρομιου ως εξωστρεφεια….τωρα που να είναι….αραγε σε κανα ψηφοδελτιο νεοφιλελε….σίγουρα….

  8. Να υπενθυμίσω ότι και την Νέα Υόρκη και το Λονδίνο και όλες τις άλλες πόλεις και τις χώρες της γης κάποιοι τις έφτιαξαν και τις συντηρούν ;
    Μήπως ήρθε η ώρα να σταματήσουμε την κολοκυθιά της κακομοιριάς και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε ;

  9. Για σας από την εσπερια New York and London υπαρχει λυση επιστροφη των αεροδρομιων των κερδοφορων αεροδρομιων το τονιζω στην ΥΠΑ οπως πριν….δεν περιμεναμε τον Claus και την Helga να μας κάνει κερδοφορα με αναλογη επιβατικη κινηση τα συγκεκριμένα αεροδρομια….ήταν κερδοφορα κ με αρκετα μεγαλη επιβατικη κινηση….τωρα οι επιφανεις φιλοι της Fraport τι συμβουλευουν?Βουβα….πολυ βουβα ρε κοπελια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook