Ώρα για αποτοξίνωση: Ποια φρούτα δεν πρέπει να λείπουν από το πιάτο σου

Ο παλιός ο χρόνος έφυγε (επιτέλους) αφήνοντας, όμως, πίσω του μερικά περιττά κιλά που πήραμε τις τελευταίες γιορτινές ημέρες. Ναι, ενέδωσες στα κλασικά αγαπημένα Χριστουγεννιάτικα γλυκά. Ναι, ίσως να μην σταμάτησες στο πρώτο πιάτο και να ήθελες λίγο φαγητό ακόμα. Stop! Νέος χρόνος σημαίνει νέα ξεκινήματα, νέα αρχή και νέα σιλουέτα ή μάλλον επιστροφή στην παλιά. Πώς θα τα καταφέρουμε; Σταδιακά, με το πρώτο βήμα να είναι η αποτοξίνωση από όσα απολαύσαμε τα προηγούμενα 24ώρα. Αυτά είναι τα φρούτα που θα μας βοηθήσουν να το επιτύχουμε!

Μήλο

Τελικά, ένα μήλο την ημέρα κάνει πολλά πράγματα, πέρα από το γιατρό, πέρα! Πλούσια σε φυτικές ίνες, τα μήλα μειώνουν την επιθυμία σου να φας, αφού προκαλούν εύκολα και γρήγορα το αίσθημα του κορεσμού. Και σαν μην έφθανε αυτό, είναι η λύση απέναντι στην κατακράτηση υγρών, αφού ενεργοποιούν το μεταβολισμό σου και εσύ απλά ξεχνάς τα ενοχλητικά πρηξίματα.

Cranberries

Σύμφωνα με αρκετές έρευνες, όσοι έτρωγαν καθημερινά cranberries, είτε μετά το κυρίως γεύμα, είτε ως πρωινό, είδαν την κοιλιά τους να γίνεται πολύ γρήγορα επίπεδη. Και, αυτό, γιατί τα συγκεκριμένα φρούτα έχουν την ικανότητα να αποβάλλουν τις τοξίνες που προκαλούν την αύξηση του σωματικού λίπους.

Αχλάδι

Αν δεν τρελαίνεσαι για μήλα, τότε θα είσαι τρελή φαν του αχλαδιού και αντίστροφα. Οι φυτικές ίνες, που περιέχει σε αξιοζήλευτο ποσοστό, κάνει το αχλάδι τη λύση για εντυπωσιακά detox αποτελέσματα. Μυστικό tip: Προτίμησε να το φας με τη φλούδα, για ακόμη πιο γρήγορη αλλαγή, αφού τα περισσότερα θρεπτικά του στοιχεία βρίσκονται στο σημείο αυτό.

Ρόδι

Αν δεν έχεις δοκιμάσει το χυμό του, τότε, απλά, πρέπει να το κάνεις asap. Σκέψου απλά ότι θα απολαύσεις ένα γευστικό ποτήρι από αντιοξειδωτικά, τα οποία θα εξαφανίσουν τις τοξίνες που καθόλου δεν τις θες!

Πορτοκάλι

Το πιο φωτεινό φρούτο εποχής οφείλει τη λάμψη του στις αντιοξειδωτικές του ικανότητες. Συγκεκριμένα, οι ανθυοκυανίνες, που του χαρίζουν το χρώμα του το πορτοκαλί, μειώνουν (και επιστημονικά αποδεδειγμένα) το κοιλιακό λίπος.

Μανταρίνι

Ακόμα ένα πορτοκαλί φρούτο στη λίστα αυτή! Αυτά τα μικρά φρουτάκια ανήκουν στην ομάδα των εσπεριδοειδών. Είναι πλούσια σε καροτενοειδή τα οποία, εκτός από πολλές ευεργετικές για τον οργανισμό ιδιότητες, δίνουν στα μανταρίνια το πορτοκαλί τους χρώμα και στον οργανισμό σου τις απαραίτητες φυτικές ίνες.

Ντομάτα

Αν δεν περίμενες να τη συναντήσεις στη στήλη αυτή, είναι γιατί (και εσύ) την είχες κατατάξει στην κατηγορία των λαχανικών. Όμως, η πραγματικότητα είναι λίγο διαφορετική. Πλούσιο σε βιταμίνη C, το σύμμαχο σου απέναντι στη διάλυση των λιπαρών κυττάρων, το κόκκινο φρούτο είναι η εύκολη λύση και για σαλάτα και για αποτοξίνωση.

Ακτινίδιο

‘Εχει το κάλιο της μπανάνας, αλλά τις μισές θερμίδες από εκείνη. Τι κάνει, όμως, το κάλιο, τόσο θαυματουργό; Μήπως το ότι βοηθά στη μείωση των πρηξιμάτων ή ότι σε γεμίζει με φυτικές ίνες; Μάλλον, και τα δύο.

Πηγή: tlife.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ