Όλυμπος: Νεκρή η γυναίκα που είχε χαθεί, εντοπίστηκε από διασώστρια

όλυμπος-νεκρή-η-γυναίκα-που-είχε-χαθεί-2130956

Τα παιδιά της γυναίκας που βρέθηκε νεκρή στον Όλυμπο, είχαν πάρει το 112 για την εξαφάνισή της.

Νεκρή είναι η γυναίκα την οποία αναζητούνταν από δυνάμεις της πυροσβεστικής το μεσημέρι του Σαββάτου 19 Ιουλίου, στον Όλυμπο.

Το περιστατικό σημειώθηκε περίπου λίγο πριν τις 14:00 στον Όλυμπο.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, την γυναίκα (Γερμανίδα τουρίστρια), εντόπισε εθελόντρια γιατρός της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης μετά από το τηλεφώνημα που είχαν κάνει τα παιδιά της στο 112.

Η γυναίκα βρέθηκε χωρίς τις αισθήσεις της στο μονοπάτι λίγο πιο πάνω από τη θέση «Πριόνια».

Για την επιχείρηση διάσωσης κινητοποιήθηκαν 14 πυροσβέστες, από τις πυροσβεστικές υπηρεσίες Λιτόχωρου και Κατερίνης και η Ορειβατική Ομάδα Έρευνας και Διάσωσης (ΟΟΕΔ) της 2ης ΕΜΑΚ.

Παρά τις προσπάθειες των αρχών η γυναίκα δεν τα κατάφερε.

ieidiseis.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook