Οι τροφές του φθινοπώρου και οι καλύτεροι τρόποι να τις καταναλώνουμε

Η φθινοπωρινή συγκομιδή περιλαμβάνει μια ποικιλία από ρίζες λαχανικών και τραγανά φρούτα – ιδανικά για τη δημιουργία ικανοποιητικών γευμάτων που μπορούμε να απολαμβάνουμε, καθώς ο καιρός αρχίζει να κρυώνει. Και τα καλά νέα δεν τελειώνουν εδώ: Αυτά τα ίδια νόστιμα λαχανικά και φρούτα του φθινοπώρου είναι εφοδιασμένα με θρεπτικά συστατικά για την υγεία του οργανισμού μας.

Επιλέγοντας εποχιακά τρόφιμα αυξάνουμε τα οφέλη όχι μόνο για τον εαυτό μας αλλά και για το περιβάλλον. Τα εποχιακά προϊόντα είναι συχνά κορυφαία σε φρεσκάδα και θρεπτική αξία και αν προέρχονται από τοπικό αγρόκτημα, τότε συμβάλλουμε και στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα.

Ανάλογα με το πού ζείτε, κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου, κάποιες τροφές που υπήρχαν στο τέλος του καλοκαιριού, όπως τα μύρτιλα και άλλα κόκκινα φρούτα κρατούν καλά, ενώ άλλα, όπως τα καρότα κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση για φέτος.

7 υγιεινές τροφές του φθινοπώρου και οι καλύτεροι τρόπο να τις καταναλώνουμε

Τα μύρτιλα περιέχουν φυτοχημικά που καταπολεμούν ασθένειες
Τα φρούτα του δάσους, όπως τα μύρτιλα είναι καλοκαιρινό φρούτα, αλλά πολλές ποικιλίες του είναι ακόμα διαθέσιμες το φθινόπωρο. Μαζέψτε τα και καταψύξτε τα κατευθείαν για να τα διατηρήσετε φρέσκα. Όσα κρατήσετε έξω, προσθέστε τα στο γιαούρτι σας ή σε ελαφριά γλυκά. Περιέχουν αντιοξειδωτικά και γενναίες ποσότητες βιταμίνης C.

Τα μήλα περιέχουν φλαβονοειδή που βελτιώνουν την υγεία του εγκεφάλου
Το φθινόπωρο είναι η εποχή που τα μήλα μπαίνουν για τα καλά στη διατροφή μας. Κάθε φορά που επισκέπτεστε ένα κατάστημα, επιλέξτε μια διαφορετική ποικιλία για να ανακαλύψετε νέες γεύσεις και υφές. Κάποιοι γεωργοί καλλιεργούν μήλα που μπορούν να διατηρηθούν για αρκετούς μήνες, έτσι είναι ευκολότερο για εσάς να τα αποθηκεύσετε στο σπίτι και να τα απολαμβάνετε όλο το χειμώνα.

Τα αχλάδια περιέχουν φυτικές ίνες κατάλληλες για την υγεία της καρδιάς
Όταν ψωνίζετε αχλάδια, επιλέξτε εκείνα που είναι αρκετά σκληρά, επειδή θα μαλακώσουν τις επόμενες μέρες. Προσθέστε τα στις σαλάτες σας, αν δυσκολεύεστε να τα φάτε ολόκληρα. Όμως, η πιο νόστιμη συνταγή είναι τα μάφινς ή τα κέικ με αχλάδια.

Τα κράνμπερι καταπολεμούν το οξειδωτικό στρες με τις ανθοκυανίνες
Αν έχετε την επιλογή, προμηθευτείτε φρέσκα και όχι αποξηραμένα, γιατί τα τελευταία έχουν περισσότερες θερμίδες και λιγότερη βιταμίνη C. Αποτελούν τέλειο υλικό για γλυκά, pancakes και γεύμα με γιαούρτι και βρώμη. Επίσης, αρωματίζουν πιάτα με βάση το καστανό ρύζι ή το κινόα.

Η γλυκιά κολοκύθα είναι εφοδιασμένη με βιταμίνη Α για καλύτερη υγεία των ματιών
Ακόμα κι ένα μόνο φλιτζάνι γεμάτο κύβους κολοκύθας μας προσφέρει έναν πολύτιμο θησαυρό: 2.8 γραμμάρια φυτικών ινών, 48 mg μαγνήσιο και 493 mg κάλιο. Οι δύο δημοφιλέστεροι τρόποι να καταναλώσουμε την γλυκιά κολοκύθα είναι σε υπέροχη σούπα βελουτέ και σε γλυκιά πίτα με σταφίδες και καρότο.

Τα πράσα είναι αντιφλεγμονώδης τροφή που ενισχύει το ανοσοποιητικό
Τα πράσα είναι μια γευστική, αλλά ηπιότερη εναλλακτική στα κρεμμύδια και χρησιμοποιείται στα πάντα σχεδόν, από ομελέτες έως σούπες. Και όπως και με τα κρεμμύδια, κάθε μπουκιά προσφέρει μεγάλες δόσεις θρεπτικών συστατικών στον οργανισμό. Το κύριο χαρακτηριστικό τους βέβαια είναι οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές τους. έχουν επίσης ελάχιστες θερμίδες και τα αντιοξειδωτικά λουτεΐνη και ζεαξανθίνη.

Το μπρόκολο που προστατεύει από κάποια είδη καρκίνου
Το μπρόκολο περιέχει ένα συστατικό που προλαμβάνει κατά του καρκίνου και ονομάζεται σουλφοραφάνη. Εκτός από αυτή όμως καταναλώνοντάς του βραστό ή στον ατμό λαμβάνουμε γενναίες ποσότητες φυτικών ινών, βιταμίνης C και Κ. Αν δεν σας αρέσει σκέτο, δοκιμάστε να το προσθέτετε στις σούπες λαχανικών.

enallaktikidrasi.com

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ